A
Anoniempje177
Guest
- Onderwerp starter
- #151
Mooie 'technische uitleg' ... maar waar het op neerkomt is dat ze je lichtbundel meten, of die goed afgesteld is, en niet te veel strooilicht geeft. En ik ben er zeker van dat dat bij mij zeer goed zit.Mooi ‘kerst-verhaal’ maar net als uitlaatgas wordt ook verlichting gecontroleerd met apparatuur, dus simpel licht werkt is er niet bij. Perfect beeld bestaat dus niet maar te-veel strooi-licht, niet waarneembaar voor het oog, kan op de lichthoek meter wel waarneembaar zijn. Conclusies: garanties zijn er dus niet. Onze oosterburen zijn er al bekend mee: TüV. Ander bandenmerk ‘ohne- freigabe’ is afkeur! Dus ja….
Waar het om gaat is dat de kans zeer groot is dat dáár weinig aandacht aan besteed zal worden, maar dat men eerder zal kijken of iets wel origineel is. En zo niet ... afkeur, ook al is het perfect, of zelfs beter dan origineel.
Dat van die beperkte bandenkeuze zie ik er hier nog niet bijkomen (hoop ik althans ).
Want wat is nu het probleem dat je nu Michelin, Dunlop, Good Year, Pirelli, of nog een setje van een of ander paar 100 andere merken van banden neemt, zolang de maten en eigenschappen van de betreffende banden maar voldoen voor je motor?
Zoals ik in de OP al aanhaalde, die keuring mág er van mij komen, doch ik ben geen vrágende partij. Maar dat ze dan GOED keuren ipv te muggenziften zoals ze al bij auto's doen.