Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

how to - accu en laadsysteem controleren

Tja.... wilde low profile opereren,maar gaat um niet worden vrees ik...

Nog ff 1 dingetje : 1 bobine stuurt cilinder 1 en 4 aan, kan ik deze kabels ongestraft verwisselen zodat ik hiermee evt. de bobine kan uitsluiten?
Want dan zou volgens mij cilinder 4 na wisselen niets meer doen...

Ik zou eerst eens kijken of alle bougies vonken. De bobine werkt voor 2 bougies die in serie staan. het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de bobine defect is als de andere wel vonkt. Als er een niet vonkt zou ik met de bougie beginnen. Vonken ze wel alle 4 dan zou ik de klepspeling controleren en daarna de carburateurs synchroniseren. Zijn de carburateurs al gereinigd?

Oke, ga beginnen met bougie. Klepspeling is paar xxx km geleden gedaan,evenals synchronisatie.
Ik rij regelmatig,tank competion 102, dus nee, carbs nog niets aan hoeven te doen ( tot nu wellicht)

thanks..

Oke, ga beginnen met bougie. Klepspeling is paar xxx km geleden gedaan,evenals synchronisatie.
Ik rij regelmatig,tank competion 102, dus nee, carbs nog niets aan hoeven te doen ( tot nu wellicht)

thanks..
rot op uit dit topic. Je verneukt het. @Martell heeft het vriendelijk gevraagd. Ik niet @#$%

Laatst bewerkt:
Zot, je blijft een zeldzame klootzak!!
Maar oke, mij zie je niet meer in dit halfbakken topic van jou....

Klopt.
Maar laten we het zo verwoorden: Hij kan beter met motoren overweg als met mensen, komt gewoon wat rot z'n strot uit.

Feitelijk heeft ie gelijk, je reply's gaan allang niet meer over het onderwerp van dit topic.
Maak zelf even een topic aan met je vragen, dan krijg je ook veel meer gerichte antwoorden.

Onder garantie is de spanningsregelaar vervangen.. nu zou ie weer goed moeten opladen

Spanning vanaf de dynamo was goed (+\- 70 AC) volgens de dealer.

Komende dagen even in de gaten houden of de meetwaarde (belast) nu stabiel blijven op de accu

[Edit MBM: Topic opgeschoond. ON-topic blijven aub !]

Dit had ook gekund zonder de inhoud van mijn bericht te wissen. Het is niet zo dat ik iets verkeerds heb gezegd.

Laatst bewerkt:
[Edit MBM: Topic opgeschoond. ON-topic blijven aub !]

Laatst bewerkt door een moderator:
[EditMBM: CeeBeeX, dit is puur het slopen van een topic. Volgende keer staat daar een al dan niet tijdelijke ban tegenover. ]

Laatst bewerkt door een moderator: