Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rot op uit dit topic. Je verneukt het. @Martell heeft het vriendelijk gevraagd. Ik niet @#$%Oke, ga beginnen met bougie. Klepspeling is paar xxx km geleden gedaan,evenals synchronisatie.
Ik rij regelmatig,tank competion 102, dus nee, carbs nog niets aan hoeven te doen ( tot nu wellicht)
thanks..
Zot, je blijft een zeldzame klootzak!!
Maar oke, mij zie je niet meer in dit halfbakken topic van jou....
Zot, je blijft een zeldzame klootzak!!
Maar oke, mij zie je niet meer in dit halfbakken topic van jou....
Jou moet met een w....
Even oma schoppen..
na gister bij het starten van de motor (honda X11) een halve slag kuch en geen startende motor te horen, (donderdag nog naar amsterdam gereden en terug, vrijdag stond de motor stil) de accu gister opgeladen en vandaag maar eens gaan meten:
Ik heb de volgende meetwaardes gevonden op de accu:
Accu onbelast (contact uit): 12.5 V
accu onbelast (contact aan): 12.3V
Accu belast (aan licht, draaiende motor): dipje naar 10.2 V daarna direct oplopend naar tussen 13-14 Volt
Accu belast (zonder licht, draaiende motor): dipje naar 10.5V daarna direct oplopende naar 14 volt
3000 TPM:
licht uit: 13.9 volt
licht aan: 12.8 Volt
Nu blijkt als dus als het goed is volgens OP dat dus er iets mis is met de regelaar/dynamo. Of heb ik het mis ? Zijn de waardes nog redelijk aan te nemen ?
Ik heb nog garantie lopen bij de dealer, dus ik ga morgen de dealer wel bellen, maar ondertussen zijn er nog andere dingen die ik kan meten om een betere meting te krijgen al te veel te gaan sleutelen?