Hornet en wasa/ wanabeemeeting NL 2008 deel 2

datum....15 of 22?

  • zondag 15 juni

    Stemmen: 8 53,3%
  • zondag 22 juni

    Stemmen: 7 46,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
*O* *O*

count me in! :Y

[me="HornEd"]heeft wel zijn afspraak met de koningin moeten verzetten....[/me] :+



}) maar eindelijk z’n prioriteiten gesteld ;)

alleen een volgend dilemma duikt op: welke? de Smurffighter of de Soes.... :/

*O* smurf!!! *O*
 
wat is nu het startpunt en hoelaat verzamelen?


stadion gelredome was het plan maar is net na de eo jongerendag.. :} dus moet lekker rustig wezen.. maar wellicht dat ze nog bezig zijn af te breken... :X , dus we wijken uit naar "Markt" in Arnhem.

10.30 uur....
 
Laatst bewerkt:
stadion gelredome was het plan maar is net na de eo jongerendag.. :} dus moet lekker rustig wezen.. maar wellicht dat ze nog bezig zijn af te breken... :X , dus we wijken uit naar "Markt" in Arnhem.

10.30 uur....

oke
frasier weet dat vast wel te vinden met z'n navigatie ;)
 
He hoe doen jullie dat meestal met afspreken, nummertjes uitwisselen ofzo?? (voor als ik het niet kan vinden ofzo :X ) ;)
 
He hoe doen jullie dat meestal met afspreken, nummertjes uitwisselen ofzo?? (voor als ik het niet kan vinden ofzo :X ) ;)


word meestal op een makkelijk te vinden punt afgesproken

Zie dat je uit rotterdam komt, misschien kun je met iemand wat afspreken die ook uit de omgeving komt en ook mee gaat ( sm-ronald ging volgens mij ook)

Heb wel van een paar het nummer maar dat was meer voor de meetings in de eifel.

Gewoon optijd aan rijden en de route effe opschrijven, dan kan er weinig wis gaan

:]
 
He hoe doen jullie dat meestal met afspreken, nummertjes uitwisselen ofzo?? (voor als ik het niet kan vinden ofzo :X ) ;)

de markt in arnhem is wel goed te vinden hoor. als je op google maps of earth gewoon "markt, arnhem" intikt zie je het liggen. kan niet missen daar. als je mijn nummer wilt mag ook, moet je even een mail naar me sturen. (swennie(kringelding)hotmail.com)
 
Terug
Bovenaan Onderaan