Hornet en wasa/ wanabeemeeting NL 2008 deel 2

datum....15 of 22?

  • zondag 15 juni

    Stemmen: 8 53,3%
  • zondag 22 juni

    Stemmen: 7 46,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
En dat ie voor de 22ste moet stemmen :X

uh.. :+

maar goed, zie dat er nu alweer 2 bij zijn voro de 15e dus de voorkeur gaat uit naar 15 zie ik al wel.. ik wacht nog tot maandag denk ik, en dan staat de datum vast. anders wordt het te kort dag.
 
Goed idee!
Leuk om een ritje op deze manier door het land te doen, scheveningen is natuurlijk altijd OK.
(voor de spot-geile mensen onder ons is Scheveningen DE place to be)

Volgens mij kan ik op beide data.
 
Sow! bijna dit topic gemist.

Zie alleen dat het gaat om twee data. (... -O- ) Maar er is nog een sprankje hoop. Ik laat het iig nog wel weten als ik ook mee kan.
 
Sow! bijna dit topic gemist.

Zie alleen dat het gaat om twee data. (... -O- ) Maar er is nog een sprankje hoop. Ik laat het iig nog wel weten als ik ook mee kan.


he ed! kan je alletwee niet dan?

datum wordt de 15e. die heeft de meeste stemmen en kreeg gisteren ook te horen dat ik zelf de 22e een BBQ heb vanwege het feit dat er een familielid naar afghanistan gaat. kan ik moeilijk afzeggen voor een motorritje. helaas dus voor diegenen die de 15e niet kunnen -O- . Wordt toch vast niet gezellig.... :$
 
he ed! kan je alletwee niet dan?

datum wordt de 15e. die heeft de meeste stemmen en kreeg gisteren ook te horen dat ik zelf de 22e een BBQ heb vanwege het feit dat er een familielid naar afghanistan gaat. kan ik moeilijk afzeggen voor een motorritje. helaas dus voor diegenen die de 15e niet kunnen -O- . Wordt toch vast niet gezellig.... :$


Helaaszzzzzz :/
 
Ik kan heeeel misschien ook wel de 15e.. ;) mr ik heb net mn RBW, kan ik jullie dan wel bijhouden?? :+
 
Ik kan heeeel misschien ook wel de 15e.. ;) mr ik heb net mn RBW, kan ik jullie dan wel bijhouden?? :+

sowieso, sommigen kunnen harder dan anderen maar er wordt altijd gewacht aan het einde van een weg of kruising. je raakt ons echt niet kwijt. :+
 
:/ hmm, vis dus weer eens achter het net..
wilde gisteren vrij nemen, was een ander me net voor, dus zondag zit er niet meer in voor mij -O-
 
*O* *O*

count me in! :Y

[me="HornEd"]heeft wel zijn afspraak met de koningin moeten verzetten....[/me] :+



}) maar eindelijk z’n prioriteiten gesteld ;)

alleen een volgend dilemma duikt op: welke? de Smurffighter of de Soes.... :/
 
Laatst bewerkt:
*O* *O*

count me in! :Y

[me="HornEd"]heeft wel zijn afspraak met de koningin moeten verzetten....[/me] :+



}) maar eindelijk z’n prioriteiten gesteld ;)

alleen een volgend dilemma duikt op: welke? de Smurffighter of de Soes.... :/


*O*
smurf.jpg

:Y
 
of was het Briedern :?


kan ook. blijven we wel een weekje slapen goed? *O*

maar goed, wilde een stuk voorrijden afgelopen dinsdag, was de lekdijk afgesloten... grr. dus heb nog niet echt een stuk. wilde van arnhem naar utrcht over de lekdijk, en dan even zien hoe ik bij scheveningen kom..... iemand een idee?
 
:/ hmm, vis dus weer eens achter het net..
wilde gisteren vrij nemen, was een ander me net voor, dus zondag zit er niet meer in voor mij -O-

'( jammer man. toch maar weer op zoek naar een andere baan denk ik.. :j


menno zegt ook af.. arrow classic rock... :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan