honda vf1000f interceptor opleuk projectje

Fout, dit is de goede kleurstelling:

254110_215711018461972_7663259_n.jpg


:+
 
Omdat mijn voorpoten eigenlijk niet zo netjes meer zijn wil ik de mogelijkheid gebruiken om radiale remklauwen te plaatsen. Weet iemnd hoe ik moderne voorpoten kan verlengen.
Ik kan een bus draaien welke de dop vervangen van de voorpoten maar geeft dat inwendig geen gezeur? Heb een fireblade '05 voorvork op het oog maar deze is maar 70 cm. Ik de poten moeten minimaal 74cm lang zijn. bijna alle vorken zijn korter.
 
Hello.

I am from Canada.

My apologies but I don't speak dutch. I've read the thread using the Bing translator service.

My 1985 VF750F:

ACD-Wallpaperweb.jpg


n_b.jpg


I am also putting a CBR600 swingarm on my 1985 vf750f and this thread was the inspiration for it:

5C4BF0D4-C5C3-4EA8-A4A9-DCD5B692E0E3-8614-00000837FFA8858C.jpg


http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/72676-1985-vf750f-never-ending-evolution/

I've got it fit but I'm stuck at what bearings to use. The left side CBR600 bearings fit he VF750f pivot bolt, but the right side bolt is too small.

What did you do for bearings on the Right hand side?

Many thanks.

Bing translator:



Hallo.

Ik ben uit Canada.

Mijn excuses maar ik spreek geen Nederlands. Ik heb gelezen de draad met behulp van de Bing vertaler service.

Ik ben ook het opzetten van een swingarm CBR600 op mijn 1985 vf750f en deze draad was de inspiratie voor het:

5C4BF0D4-C5C3-4EA8-A4A9-DCD5B692E0E3-8614-00000837FFA8858C.jpg


Ik heb het passen maar ik ben vast op welke lagers te gebruiken. De linkerzijde CBR600 lagers past hij VF750f pivot bout, maar de rechterkant bout is te klein.

Wat heb je aan voor lagers aan de rechterkant?

Hartelijk dank.
 
Laatst bewerkt:
hello Canada,
I have turned a tube and put it over the bolt. I reduced the diameter off the bolt for a beter fit.
 
doe de voorspatbord niet in blauw denk ik. Honda weg laten en alleen het logo op de tank.

Nu ja kijk maar
 
Vandaag lekker bezig geweest. Achterkant 3cm laten zakken om het zwaartepunt iets naar beneden te brengen. alle lakdelen gedemonteerd. Heb andere voorpoten die erin komen. veel dingen opgemeten en gedaan. puntjes op de i.
 
Eindelijk heb ik aanvang gemaakt met het spuiten van de vf. Dit is de spuitcabine die ik heb gebouwd. Heb al 1 kap in de primer staan als test. werkt prima.
full
 
Nu het spuiten steeds dichterbij komt, bijna alle delen staan in de primer heb ik toch weer twijfels over de kleurstelling. Ik vind dit ook erg mooi.
full
 
Zie dit topic nu pas :X

Maar gemarkeerd om lekker mee te lezen/auwehoeren/protesteren/etc.
 
Na vele ontwerkpen in paint heb ik eindelijk het besluit genomen en zit de verf erop. morgen stickers en blanke lak. Dan nog polijsten en dan ben eindelijk klaar.
full
 
zijkap met sticker
full

helaas op de andere een dikke druiper van de blanke lak. Die glade stickers heb ik te snel te dik willen spuiten. eens kijken hoe ik die weghaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan