honda vf1000f interceptor opleuk projectje

Enige wat ik niet zo mooi vind is dat het voor spatbord te hoog boven de band staat.
Verder verrekte mooi!!
 
Enige wat ik niet zo mooi vind is dat het voor spatbord te hoog boven de band staat.
Verder verrekte mooi!!
Bedankt, de voorband is 60 hoog, dat moet natuurlijk 70 zijn. eerst oprijden en dan een andere erop.. zit alleen pas 2000km op dus kan even duren.
 
Laatst bewerkt:
inmiddels 5000 km erop zitten en een nieuwe set banden gemonteerd. Van het weekend een toertocht van 225 km gehad en geen problemen. De komende paar jaar ga ik nog veel km maken op deze machine. Moet nog een paar kleine aanpassingen doen. Het verschil in sturen tussen een volle tank en een lege is heel erg groot. Met een lege tank rijdt hij stukken beter. Toch eens op zoek naar een stuurdemper en de voorvork aanpassen met sterkere veren. Ik denk dat de gsxr1100w poten net nog te slap zijn voor de zware voorkant van een vf1000f.
full
 
inmiddels 5000 km erop zitten en een nieuwe set banden gemonteerd. Van het weekend een toertocht van 225 km gehad en geen problemen. De komende paar jaar ga ik nog veel km maken op deze machine. Moet nog een paar kleine aanpassingen doen. Het verschil in sturen tussen een volle tank en een lege is heel erg groot. Met een lege tank rijdt hij stukken beter. Toch eens op zoek naar een stuurdemper en de voorvork aanpassen met sterkere veren. Ik denk dat de gsxr1100w poten net nog te slap zijn voor de zware voorkant van een vf1000f. [afbeelding]

Voor mijn gevoel staat ie te hoog op zijn voorpoten, probeer eens je voorpoten een stukje door je kroonplaat te steken en probeer dan is hoe die rijd!
 
Ik kan ze niet verder doorsteken, dan komen ze tegen het stuur aan. De veerweg komt dan ook in gevaar. voorspatbord komt dan met inveren tegen de topkuip. Op de foto hangt het voorwiel. daarom lijkt hij wat hoog denk ik.

[...]


Voor mijn gevoel staat ie te hoog op zijn voorpoten, probeer eens je voorpoten een stukje door je kroonplaat te steken en probeer dan is hoe die rijd!~[/quote]
 
Motor staat mooi in lijn hoor, niet te hoog van voren naar mijn idee.
 
Deze motor had Honda gewoon moeten maken :} :}

Supergoede kleurstelling ook :Y :Y

Zodra ik weer ergens een schuur heb, ga ik zeker weten weer met zo,n dik Vf blok aan de slag

Complimenten! :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan