- 2 aug 2004
- 35.463
- 26.467
Mag die van mij er dan ook in?
Ben niet een enorme postermaar kom elke dag op MF en check altijd of er hier wat gebeurd.
Pfff, de maandag was zwaarder dan ik had verwacht!!!
Brak gister morgen op mijn werk al bijna af...
Ik heb een vraagje over het oliepijl aan mijn mede bladerijders.
Is het normaal dat mijn kijkglaasje helemaal leeg is als de motor loopt?
Volgens honda moet de motor 3 minuten lopen en daarna het peil meten.
Direct daarna zit er echter helemaal geen olie voor, de minuten daarna zakt het terug omhoog?
Klopt dit? of moet ik er net zo veel bijgooien totdat ik bij draaiende motor ook olie zie?
Ik heb een vraagje over het oliepijl aan mijn mede bladerijders.
Is het normaal dat mijn kijkglaasje helemaal leeg is als de motor loopt?
Volgens honda moet de motor 3 minuten lopen en daarna het peil meten.
Direct daarna zit er echter helemaal geen olie voor, de minuten daarna zakt het terug omhoog?
Klopt dit? of moet ik er net zo veel bijgooien totdat ik bij draaiende motor ook olie zie?
Ik lees net dat tot en met model 2003 FireBlade geschreven wordt met de hoofletter B in het midden. Vanaf model 2004 is het Fireblade met de kleine letter b. Dit als eerbetoon aan Tadao Baba, t/m model 2003 hoofd van het ontwerpteam FireBlade.
Is dit iemand ooit opgevallen of had iemand daar weet van??
Of loop ik weer achter de feiten aan te hobbelen..
Bumblebee, Dat is wel zuur ja..
Ik heb een paar maanden terug ook stilgestaan met een kapotte spanningsregelaar... dus heb nog wel een kapotte voor je
Kijk eens hier:
NEW OEM HONDA REGULATOR RECTIFIER CBR929 CBR 929 RR 2000-2001 | eBay
Deze heb ik gekocht: Regulator Rectifier Voltage Fits Honda CBR929 CBR 900 RRY/RR1 929cc Fireblade B1 | eBay
thnx voor de tip. Zaterdag ga ik de blade halen, en eerst even met zekerheid vaststellen wat er defect is. iemand tips daarvoor om vast te stellen of spanningsregelaar, dynamo of accu defect is?
Dames/Heren, ik hoop dat jullie me wellicht via dit topic kunnen helpen...
Ik heb een Arrow demper gekocht voor mijn 929rr ter vervanging van de standaard demper. Nu heb ik de originele eraf gehaald en zie dan dit 'korfje'
[afbeelding]
(de pakking is er inmiddels al af)
Als ik de Arrow demper wil plaatsen dan gaat dit niet, ik kan de demper niet over het dikke gedeelte van het 'korfje' schuiven.
Nu heb ik de verkoper van de Arrow demper een mailtje gestuurd en hij vond het een vreemd verhaal. Ter vergelijking heeft hij een foto gemaakt en nu valt mij op dat het gedeelte waar het korfje aan vast zit verschilt. Het lijkt een stuk dunner.
[afbeelding]
Hoe kan ik de demper passend krijgen ??