Honda CBR 929 en 954rr Fireblade Topic 4th edition

full

Nelis bedankt, mooie site..!! Erg bruikbaar..

Mijn vriendin is helemaal gek van Bacardi. Dan kan ik haar eens verrassen met een mooi Vleermuisstickertje..

Op het originele Bacardi gebouw in Havana Cuba.. :)

Dank u allen, ben er erg blij mee. Wil er nog een ander ruitje op hebben, zo een double-bubble ding in smoke, de taartschep eraf en misschien een paar van die mooie, korte handles. En er moet natuurlijk een paddockstand komen.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een korte kentekenplaathouder voor een 954.
Plug en play zonder zagen!

€20 incl verzenden -> reacties via PM!

Nette blade!
Heb zelf de korte hendels van the2wheels, prima spul voor mooie prijs.

Laat je de knipperstengels zo? :o

Ja, dat denk ik wel. Ik stoor mij er niet aan, en ik vind die kleine knippers vaak niet zo duidelijk.

Mooie motor, heb er ook zo één.

Nog even de zaag in de demper en een nieuwe sticker er op (ik had precies dezelfde demper als jij maar heb 'm als winter projectje een beetje aangepast :+ )

Het is ook de mooiste kleurstelling vind ik. In alle jaren door.

Vond ik ook, ik heb ook gericht naar deze gezocht. Hoewel die wit/blauwe ook mooi is.

Hmmm krijg wel een beetje heimwee naar m'n 954 RR 03 :')
M'n eerste Honda, maar wilde daarna nooit meer anders. Nooit problemen gehad (allen een kapotte koppakking bij aanschaf, maar dat was een garantie gevalletje)

P35_zpsbd2deffa.jpg

Te koop:
Ik kwam nog een beschadigd kuipdeel tegen van m'n ex. Is stilstaand omgevallen dus verder geen krassen, scheuren of barsten anders dan op de foto. Is van een zwart-rood 2003 model.
Mag weg voor €50 incl. verzenden. Intresse? > PM !

P14_zpsea97dde6.jpg

Laatst bewerkt:
Nog TT gangers hier?
Ik zit zelf op de Haarbocht tribune.

Ik ben ook weer aanwezig op de TT, heb staanplaats, waarschijnlijk weer naast de Strubben,
daar heb je zicht op de ossenbroeken bocht, en het rechte stuk daarna.
en ik vind het vooral gaaf, al die wheely's na de race op het rechte stuk. Ik heb er zin in.
hopelijk is het een beetje weer, want word weer 300KM enkele reis voor mij.
maar weer of geen weer, ik zal er zijn, MET fireblade :)

Ik heb nog een double bubble smoke ruitje liggen. voor de 954. 35euro. moet je ff mailen op siepwokkel@ hotmail . com

Mag mijn fietsje ook in het OP.. Ik ben hier toch het meest daar dit geen veredeld koffieleut topic is.. :+

Paulusssttt (SC50)

Dank je wel...

Zo lang mogelijk heel houden dan maar ;)

Laatst bewerkt:
Mag die van mij er dan ook in?
Ben niet een enorme poster :$ maar kom elke dag op MF en check altijd of er hier wat gebeurd.
full

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan