BrrrVanaf vanavond is er een Blade minder op de wereld.
Ik kwam van rechts maar ik werd door een autorijder over het hoofd gezien.
Totall lossje...
Voorvork is gewoon door midden gebroken WTF ! En de rest natuurlijk...[afbeelding]
Vanaf vanavond is er een Blade minder op de wereld.
Ik kwam van rechts maar ik werd door een autorijder over het hoofd gezien.
Totall lossje...
Voorvork is gewoon door midden gebroken WTF ! En de rest natuurlijk...[afbeelding]
Even iets anders met dit mooie motorweer,
Ben een beetje aan het sleutelen geweest met wat video opnamen van de afgelopen weken en wou het resultaat ff met jullie delen,
http://youtu.be/wiy02mtWh7g
Vindt het zelf wel leuk geworden...
Nelis...
Hahaha tering jij durf
Rij je altijd zo hard?
Leuk filmpje Nelis!, wil binnenkort ook een GoPro halen dus binnenkort ook leuke filmpjes van mijn kant
Vraagje voor de 954 rijders, ik zit al een tijdje zonder knipperlichten (vorige eigenaar had er een puinhoop van gemaakt).
Laatst een setje van Ebay besteld die 100% zeker op m'n 954 zou passen, ja niet dus..
Nu zoek ik al een paar dagen naar een fatsoenlijk 'flush mount' setje, maar kan niets vinden.
Universele troep heb ik dus geen zin in, moet gewoon mooi aansluiten (dus ook niet een veels te grote raw)
[afbeelding]
Kwam deze net tegen, 'Proton'
Kosten aardig wat, maar ze zien er wel echt proper uit imo.
Mijn vraag aan jullie, zijn er nog andere alternatieven of moet ik toch diep in de buidel tasten?
Kleine richtingaanwijzers die mooi het gat mooi opvullen.
goedemorgen,
even een vraagje, mijn SC44 heeft net de 15000km grens overschreden, en loopt nog perfect.
Nu wil ik toch preventief een beurtje laten doen(kleppen checken enzo).
Zou dit moeten na een X aantal kilometers, of meer op gevoel?
Of zeggen jullie, er is nog niks te horen, dus ook niet doen. (verse olie + bougie's en filter kan ik zelf)
Als ie mooi loopt en je hebt geen verlies van trekvermogen dan zal er niets met de kleppen aan de hand zijn...
Olie+filter vervangen en gas erop...
Hard rechtdoor valt wel mee maar ga graag voor de bochten...
Nelis...
Thanks en miss is dit wat voor je (zie foto)
Heb wel in de spiegels ook knippers want je kunt dan maar niet duidelijk genoeg zijn...
Deze kippers en knipperspiegels zijn gewoon op Ebay te koop en volgens mij niet eens zo duur en ze vallen mooi in het kuipwerk en zitten vast in de binnenkuip...
Nelis...
Ik zit dus ook met dat knipperlicht probleem.. Hayvan, je schrijft iets over Proton..?? Wie, wat en waar. Want als dat nou de beste oplossing is dan moet het maar geld kosten. Bij mij zijn de knippers ook vervangen maar niet met de beste en mooiste oplossing. Tot overmaat van ramp is er nu één kapot en repareren gaat niet. Anders is knippers in de spiegels ook wel een optie maar ik wil eigenlijk, gezien mijn circuitdag aspiraties de spiegels demontabel houden..
-edit-
Waar zouden we zijn zonder Google:
http://www.hightechspeed.com/products/ProtonLights/index.asp
Als antwoord op mijn vering vragen de vorige keer. Ik ben naar HyperPro gereden en daar hebben ze de boel perfect afgesteld. Overigens is hun mening over stuurdempers erg duidelijk. Je kan beter geld investeren in goede vering. Hoe slechter je vering des te sneller je een stuurdemper nodig hebt..
Dat is nog eens service!, kom je nog zelden tegen.
Van de week toch maar eens die kant op dan
Thanks voor de tip!
Heb je toevallig een link voor me?
Kom vooralsnog alleen de goedkope universele zooi tegen waar ik niets aan heb..