Misschien een domme vraag, maar je monteert zo'n tas dus alleen met de magneten aan de zijkant?
Heb je toevallig een foto op je 954?
Domme vragen zijn er niet Hayvan...
De tas zit inderdaad alleen met magneten aan de tank en aan de voorzijde en achterzijde zit deze aan het onderstuk dmv 2 ritsen...Door aan de voorzijde de rits los te maken en de tas rechtop te kantelen kun je gewoon tanken zonder iedere x de hele tas te moeten verwijderen...
[afbeelding]
Fijne tas en er kan meer dan genoeg in voor een lang tochtje...Helaas is mijn tank nu van kunststof anders had ik 'm gewoon gehouden...
Nelis...
wel altijd opletten voordat je 'm op je tank 'plakt' dat er geen staalsplinters e.d. op de magneet zitten, kan je tank helemaal verkl*ten
Vraagje voor de 954rr eigenaren;
Wat zou ik kunnen vragen voor mijn 954?
2002 model, 31xxx km op teller, 6000 op blok.
Gereviseerd blok, ietsjes gekieteld ook.
Op maat gemaakte uitlaat met db demper.
Verlaagd
Xenon + leds rondom.
Foto kan ik nu even niet plaatsen (mobiel).
Toen ik de motor had gekocht stond de teller op 21000, kreeg toen de kans om dit blokje over te nemen van een vriend. (met 0km erop)
Volledige speclist heb ik even niet, maar in ieder geval een iets hogere compressie en nog wat klein spul.
Ik heb helaas geen originele uitlaat meer, heb wel nog de demper liggen maar deze kan ik zonder een tussenstuk niet monteren.
Kuipwerk is een paar maanden terug opnieuw gespoten, wel origineel kuipwerk maar geen originele kleurstelling.
Ik zal der een dezer dagen op MP gooien en het gewoon proberen, wie weet.
Thanks voor het meedenken!
Honda CBR 900 RR / 929 SC44 2000 - 2002
fork-diameter up=50,0 mm, low=54,0 mm
succes!
Ik wil zo een paddock-stand voor mijn 954 aanschaffen. Nu heb ik begrepen dat ik van die adapters op mijn brug moet schroeven, en dat je die gebruikt om de motor op te bokken. Die standaard, zijn dat universele dingen? Nog tips waar ik die het beste kan kopen?
Ik vond het ook al erg stil in dit topic. Overigens nog geen stand gekocht. Moet binnenkort toch maar eens aan de slag, meteen ook maar een aansluiting maken voor mijn druppellader.
Ik vond het ook al erg stil in dit topic. Overigens nog geen stand gekocht. Moet binnenkort toch maar eens aan de slag, meteen ook maar een aansluiting maken voor mijn druppellader.
Startmotor draait wel maar hij wil niet starten, had al van een paar Amerikaanse 954RR rijders vernomen dat het dus aan de startmotor ligt.
Als iemand anders een ander idee heeft;
Motor start prima de eerste keer.
Binnen een minuut opnieuw starten is ook geen probleem, echter wanneer ik een paar minuten erna de elektrische starter probeer blijft de startmotor maar draaien.
Het is dan of wachten totdat alles een beetje afkoelt of aanduwen.
(toch veeeeeeel te koud om te rijde)