- 2 aug 2004
- 35.465
- 26.472
edit, gelijk daad bij het woord gevoegd:
http://link.marktplaats.nl/703528240
Is deze Akra met uitneembare killer..?? Tot aan de klep toch? Dus die blijft werkend in stand..?
@deputy duc Ik heb vandaag men gs 1150 adv verkocht om terug een 954 aan te schaffen. Mijn gs was nogthans voorzien van een tuning module van wunderlich (tune merk BMW),das iets zoals een power commander. Alles zat erop grotere luchtinlaten,open uitlaat k&n en toch kwam ik nog niet aan men trekken met de gs. Het beste altenatief als je dan toch wil reizen is volgens mij een ktm adventure, veel speelser en toch comfortabel. en knie aan de grond met een gs.... het kan als je niet steeds met je scheenbeen tegen het blok gaat. En het rijgedrag is,laten we het op anders houden.
Persoonlijk hoef ikzelf niet altijd hard te gaan om te genieten maar ik heb toch eens een adrenaline rush nodig en dat lukte niet bij de gs. Niet vergeten dat de 1150gs slechts 62kw heeft voor 1150cc en hij is loodzwaar.
Ze staan voor 50 euro op marktplaats, speciale prijs voor MF'ers?
Heb je toevallig een foto'tje voor me?
Ik rij nu namelijk nog zonder die kapjes maar werd wel eens tijd dat die gaten werden opgevuld.
Ik heb ze er onder. Goeie banden.
Vlug een vraagje tussendoor i.v.m. banden keuze. Iemand ervaring met michelin pilot sport 2ct op de 954? Vroeger reed ik met de bt016 van bridgestone of pirelli diablo super corsa. Men huidge brommer heeft er de 2ct's van michelin op zitten, zaten er op van bij de vorige eigenaar. De voorste moet vervangen worden maar de achterste kan nog even mee.
Ik hoor het graag. gr Bart