foexie
Die hard MF'er
Gisteren dus naar de Nighthawk geweest kijken. Alles zag er aardig goed en naar mijn verwachting uit. Er waren echter diverse kleine en een naar mijn inziens groter punt.
Punt 1. Bij de carburateurs komen 3 kabels uit. 1 van de shocke. 1 voor het gas open te trekken. En de 3e zat los. Ik heb het vermoeden dat deze normaal gezien het gas terug moet trekken? Of heb ik het nu mis.
Punt 2 is dat de motor voor niet bijzonder goed remt. Olie potje was het glaasje aardig van beslagen. Dus vermoed veel vocht in de olie. Dit word dus kwestie van olie wissel en eventueel klauwen reviseren. Ook de remslangen wil ik gaan vervangen.
Punt 3 is dat de tank echt zwaar verroest is van binnen. Nu lees ik dingen over tank cure. Iemand ervaringen? Blijft dit goed plakken? Is het roest goed uit de tank te verwijderen?
Mijn laatste vraag is niet technisch. De zithouding met betrekking tot de binnen benen tegen de tank. Is dit met langere afstanden goed vol te houden omdat de tank een beetje hoekig is.
Hopelijk hebben jullie passende antwoorden en kan ik volgende week de koop rondmaken.
M.v.g. Foexie
Punt 1. Bij de carburateurs komen 3 kabels uit. 1 van de shocke. 1 voor het gas open te trekken. En de 3e zat los. Ik heb het vermoeden dat deze normaal gezien het gas terug moet trekken? Of heb ik het nu mis.
Punt 2 is dat de motor voor niet bijzonder goed remt. Olie potje was het glaasje aardig van beslagen. Dus vermoed veel vocht in de olie. Dit word dus kwestie van olie wissel en eventueel klauwen reviseren. Ook de remslangen wil ik gaan vervangen.
Punt 3 is dat de tank echt zwaar verroest is van binnen. Nu lees ik dingen over tank cure. Iemand ervaringen? Blijft dit goed plakken? Is het roest goed uit de tank te verwijderen?
Mijn laatste vraag is niet technisch. De zithouding met betrekking tot de binnen benen tegen de tank. Is dit met langere afstanden goed vol te houden omdat de tank een beetje hoekig is.
Hopelijk hebben jullie passende antwoorden en kan ik volgende week de koop rondmaken.
M.v.g. Foexie