Hoe was de MM 2006? foto's!

• Onderwerp starter Onderwerp starter =lvt=
  • Startdatum Startdatum
@Dragstar Bikkel:
Kun je mij de 3e foto van pagina 5: (ik meende 3gukWZ) high res mailen?

Jornf1kringeldinggmailpuntcom

Laatst bewerkt:
full

Hij was weer lekker! Zover ik weet geen bijzondere gebeurtenissen geweest op een paar bekeuringen na. Maar zover ik kon zien was dat wel gevalletje eigen schuld. Ze waren niet kinderachtig geloof ik?

Oh en ik hoorde iets van een motor TL bij "de lucht"?

Wie zat er om 10.30 te filmen op de rotonde? Daar sta ik ook nog goed in beeld als het goed is.

He waarom staat mijn motor op geen van die mooie fotos?
Als iemand die heeft, ik rijd op een SV650R met onderkuip, rood en had mn zoon achterop. Deze fotos wil ik wel eens zien :]

Ik ben niet naar de mm geweest maar het zag er wel erg druk uit!

Ipv de mm heb ik lekker samen met daliks en egbert getraint :P en wij hadden er ook een mcDonalds bij :+

Die 2takt is de rgv 250 van Panther, compleet geverft met vingerverf en een roller en kuipen hangen aan elkaar met tape en kauwgom ;) .

Damned ik zou gewekt worden om 09:00, doorheen geslapen en dus alles gemist (had er behoorlijk naar uit gekeken). Overigens blij dat de minibike niet klaar is want gezien de politieopkomst kon ik die dan meteen weer inleveren.

Ik vond het ook geweldig, nog nooit heb ik zoveel motoren bij elkaar gezien *O*

Foto's:

Wat een mensen...

Blackbirds waren ook ruim vertegenwoordigd ;)

Dit was een mooie bike zeg :} :

Ik had ook nog heel veel rotonde foto;s, die zijn allemaal beschadigd ofzo... KUT camera...

Ik ga kijken of ik ze terug kan halen.

de enige:

:W

Laatst bewerkt:
Wat een drukte zeg :} Volgend jaar maar een Mac opzoeken met grotere parkeerplaats??

Die Blackbirds hadden het goed voor elkaar. Veel eigenaren aanwezig, achterin de hele rij gereserveerd en vervolgens op kleur naast elkaar gezet _O-

Terug
Bovenaan Onderaan