Ach, op een stuk of 1000-1500 motorrijders nog wel te overzien, toch?man of 10 geloof ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach, op een stuk of 1000-1500 motorrijders nog wel te overzien, toch?man of 10 geloof ik
Was super vet.
Volgend jaar ben ik er met motor bij.
Was jij die gast in die Golf TDI?
Was jij die gast in die Golf TDI?
Toen de meeste weg waren uit veenendaal nog naar amersfoort gereden. Onderaan de afslag bij Amersfoort - noord rechtdoor gereden de snelweg weer op Samen met een groep motors overigens haahh.. Dus paar afslagen moeten pakken om weer afslag Amersfoort - noord te krijgen en onderaan maar naar links gegaan richting de Mac.
hmm ja das minder vet.
@ techno power... zie jij kans een filmpie met je medemfers te delen???
zou wel cool zijn
Komt goed. Misschien is het filmpje van vorig jaar ook nog te vinden hier ergens.
Kweet niet wanneer het filmpje komt, maat van me bewerkt het nog thuis. Dan is het nog zoeken naar een stuk webspace waar het geplaatst kan worden. Weet wel dat dat vorig jaar geen probleem was. Zelfs ik had hem op mijn host geplaatst. Na 24 uur schrok ik me rot toen ik zag dat er 12 GB vanaf getrokken was terwijl ik maar een 4 GB per maand mag verbruiken. Was een dikke rekening dus. Bij mij komt hij niet online te staan, maar als iemand anders een host heeft moet je het ff melden in een PM.
Komt goed. Misschien is het filmpje van vorig jaar ook nog te vinden hier ergens.
Kweet niet wanneer het filmpje komt, maat van me bewerkt het nog thuis. Dan is het nog zoeken naar een stuk webspace waar het geplaatst kan worden. Weet wel dat dat vorig jaar geen probleem was. Zelfs ik had hem op mijn host geplaatst. Na 24 uur schrok ik me rot toen ik zag dat er 12 GB vanaf getrokken was terwijl ik maar een 4 GB per maand mag verbruiken. Was een dikke rekening dus. Bij mij komt hij niet online te staan, maar als iemand anders een host heeft moet je het ff melden in een PM.
Maak er anders een torrent van, of zet 'em in nieuwsgroepen. Scheelt een hoop data.