Hoe was de MM 2006? foto's!

• Onderwerp starter Onderwerp starter =lvt=
  • Startdatum Startdatum
-O- Hoeveel zijn er gekomen dan , wie durft er een schatting te geven ?

Weet nog wel dat er 2 jaar geleden meen ik, ruim 800 waren
Dat zou kunnen betekenen dat jullie dit jaar een RECORD hebben gevestigd ? *O* *O*

Ow ok Orpheus ..zag je reaktie net pas :+

Kan me ook heel goed voorstellen dat een samen scholing van bikers in de gaten gehouden wordt, vooral omdat het een ongeorganiseerd gebeuren is.
Niemand draagt verantwoording voor wat dan ook. ;)

Als het georganiseerd was dan hadden er MFers als begeleiders kunnen fungeren, kon men zich inschrijven om een tourtochtje mee te gaan rijden etc etc.

Maar dat is niet het geval, dus kan me heel goed voorstellen dat ze eventuele ellende willen voorkomen.

[edit]
heeft er nog iemand op de rotonde de aankomende motorrijders gefotografeerd?
[/edit]

Laatst bewerkt:
mooie foto's meer meer :9~ :9~

ik kon zelf niet mee vanwege motorpech ;(

Was super vet.
Heb geen motor ( nog ) dus ben met de auto gekomen.
Net als vorig jaar overigens.
Zo'n groep als deze moet je niet door de straten hebben :) Mensen die nog weten hoe het met mijn vader zat vorig jaar weten wel waar ik het over heb.
Geloof de politie wel als zij zeggen dat er ongeveer 1500 motoren zijn gekomen. Hield echt niet op :)
Toen de meeste weg waren uit veenendaal nog naar amersfoort gereden. Onderaan de afslag bij Amersfoort - noord rechtdoor gereden de snelweg weer op _O- Samen met een groep motors overigens haahh.. Dus paar afslagen moeten pakken om weer afslag Amersfoort - noord te krijgen en onderaan maar naar links gegaan richting de Mac.
Maat van me heeft gefilmt, ik denk dat bijna elke motorrijder hem wel heeft zien filmen in het begin op de rotonde :) Net als vorig jaar weer vet filmpje van de motor meeting..
Volgend jaar ben ik er met motor bij.

Het was erg druk en gezellig.

Alleen jammer dat op de weg terug onze groep uit elkaar viel maar dat bleek later dat er iemand de sloot ingereden was -O- -O- richting De Glind. Hij is gelukkig er heel uitgekomen afgezien wat schaafwonden. Alleen de bike was minder -O- .

hmm ja das minder vet.

@ techno power... zie jij kans een filmpie met je medemfers te delen???
zou wel cool zijn

Was jij die gast in die Golf TDI? :P

Nee hij was die gozer in die BMW cabrio, die door werd gestuurd omdat hij 2 wielen te veel had _O-

Of was die zo beteuterd omdat hij geen big mac kon halen _O- _O- _O-

was super vandaag, mede dankzij het weer

Toen de meeste weg waren uit veenendaal nog naar amersfoort gereden. Onderaan de afslag bij Amersfoort - noord rechtdoor gereden de snelweg weer op _O- Samen met een groep motors overigens haahh.. Dus paar afslagen moeten pakken om weer afslag Amersfoort - noord te krijgen en onderaan maar naar links gegaan richting de Mac.

ah, we waren niet de enige _O-
nog ff half klaverbladje gepakt... (hoevelaken riep hier net iemand...) ik was meteen de 2 voorrijders al kwijt B|

net via de A1 terug gereden naar Enschede... had wat moeite met weer naar de rechterbaan komen, door de wind...

O-) O-) O-) O-) O-) O-)

hmm ja das minder vet.

@ techno power... zie jij kans een filmpie met je medemfers te delen???
zou wel cool zijn

Komt goed. Misschien is het filmpje van vorig jaar ook nog te vinden hier ergens.
Kweet niet wanneer het filmpje komt, maat van me bewerkt het nog thuis. Dan is het nog zoeken naar een stuk webspace waar het geplaatst kan worden. Weet wel dat dat vorig jaar geen probleem was. Zelfs ik had hem op mijn host geplaatst. Na 24 uur schrok ik me rot toen ik zag dat er 12 GB vanaf getrokken was terwijl ik maar een 4 GB per maand mag verbruiken. Was een dikke rekening dus. Bij mij komt hij niet online te staan, maar als iemand anders een host heeft moet je het ff melden in een PM.

Komt goed. Misschien is het filmpje van vorig jaar ook nog te vinden hier ergens.
Kweet niet wanneer het filmpje komt, maat van me bewerkt het nog thuis. Dan is het nog zoeken naar een stuk webspace waar het geplaatst kan worden. Weet wel dat dat vorig jaar geen probleem was. Zelfs ik had hem op mijn host geplaatst. Na 24 uur schrok ik me rot toen ik zag dat er 12 GB vanaf getrokken was terwijl ik maar een 4 GB per maand mag verbruiken. Was een dikke rekening dus. Bij mij komt hij niet online te staan, maar als iemand anders een host heeft moet je het ff melden in een PM.

Maak er anders een torrent van, of zet 'em in nieuwsgroepen. Scheelt een hoop data.

mail :Y

Tuurlijk hebben we die filmjes van vroeger nog :P
MM 2004
MM 2005 Mei
MM 2005 Augustus

Voor mij begon het enorm klote..
full

Ik reed met ca 160 naar een groep motorrijders toe (ws die gasten uut Emm')
en plotseling begint m'n achterkant te zwabberen.. Bleek dat het ventiel van m'n achterband het had begeven, maar dankzij de ANWB kon ik na een half uurtje mijn weg weer vervolgen *O* :}

De groep alsnog ingehaald voor Zwolle O-)

Maak er anders een torrent van, of zet 'em in nieuwsgroepen. Scheelt een hoop data.

kreeg net te horen dat de MF host genoeg dataverbruik in de aanbieding heeft om het te hosten. Bovendien weet 90% niet wat torrents of nieuwsgroepen zijn denk ik :D

Jeetje, wat is het stil hier op het forum!

Dit is het enige topic waar tenminste nog iets gebeurd.

Waar hangt iedereen uit??

:+

Ik vond het grappig vandaag. Volgend jaar ben ik er weer bij.

:W

Vicci heb jij het filmpje nog van de tocht die door mijn straat ging vorig jaar? Of weet jij daar niks vanaf?
Was ook hier georganiseerd. Heb het filmpje zelf niet meer.
greetz

edit: link removed

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan