Hoe was de MM 2006? foto's!

• Onderwerp starter Onderwerp starter =lvt=
  • Startdatum Startdatum
4 :P
full

Zo,mijn eerste meeting van het MF,en wat voor èèn !!Ik heb nog nooit zoveel motoren bij elkaar gezien.Knap,hoe zo een grote groep motoren zich verplaatst van de ene stad naar de andere,zonder problemen.Iedereen houdt rekening met elkaar,en ik heb ook absoluut geen gevaarlijke capriolen gezien tijdens de rit.Ouwe fietsen,maar ook peperdure heb ik gezien,je kijkt je ogen uit.

Allemaal motorliefhebbers in hart en nieren onder elkaar,wat een lekker sfeertje is dat.En natuurlijk het mooie weer heeft ook een grote invloed gehad op deze dag.Echt een superdag.

Ik kijk alweer uit naar de volgende meeting !

Voor mij begon het enorm klote..
(Afbeelding)

Ik reed met ca 160 naar een groep motorrijders toe (ws die gasten uut Emm')
en plotseling begint m'n achterkant te zwabberen.. Bleek dat het ventiel van m'n achterband het had begeven, maar dankzij de ANWB kon ik na een half uurtje mijn weg weer vervolgen *O* :}

De groep alsnog ingehaald voor Zwolle O-)

zet je hem met de kuip tegen de vangrail ipv op de jiffy?

wel mooi dat de anwb in een half uur klaar was, ik moest vrijdag 2,5 uur wachten voor ie er uberhaupt was :N

Ongekend gaaf gewoon. Genieten van sfeer en prachtig weer. Volgend jaar ben ik er absoluut weer bij *D !

Vanmorgen vroeg heb ik ze uit staan zwaaien :W
full

Heerlijk dagje, onwijs veel motoren en leuk tochtje nog, ging nog redelijk vlot voorin. Heb 3 auto's gezien die aant flitsen waren... :(

Terug
Bovenaan Onderaan