Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

En wie was deze meneer, die wel 10x heen en weer gereden is volgens mij... Zijn wheelies mislukten steeds (probeerde het steeds 4 a 5 keer op het stukje tussen stoplichten en rotonde) en uiteindelijke kostte de burnout ook nog flink wat moeite om te starten... (D'r staat Stennis op je kuipruitje denk ik, maar tis een onduidelijk lettertype)

Maaaaar het resultaat mag er zijn! :Y

[afbeelding]

Meer foto's (alle aankomende motoren tussen 10:10 en 12:35) op www.actiefotoshop.nl

HAHA Dat is Stennis, zxr400, en die 10x is een onderschatting.. Ik heb even staan kijken, maar ik weet wel bijna zeker dat ik hem 15x of meer heb voorbij zien komen.

In het filmpje waar hij deze burnout doet had hij trouwens wel het mooiste resultaat. De auto erachter dacht van hmm hier moet ik wegwezen, en draaide om.

Laatst bewerkt:
En wie was deze meneer, die wel 10x heen en weer gereden is volgens mij... Zijn wheelies mislukten steeds (probeerde het steeds 4 a 5 keer op het stukje tussen stoplichten en rotonde) en uiteindelijke kostte de burnout ook nog flink wat moeite om te starten... (D'r staat Stennis op je kuipruitje denk ik, maar tis een onduidelijk lettertype)

Maaaaar het resultaat mag er zijn! :Y

[afbeelding]

Meer foto's (alle aankomende motoren tussen 10:10 en 12:35) op www.actiefotoshop.nl
:W was ik
en die wheelies ik geef de schuld aan de begrenzing :+

HAHA Dat is Stennis, zxr400, en die 10x is een onderschatting.. Ik heb even staan kijken, maar ik weet wel bijna zeker dat ik hem 15x of meer heb voorbij zien komen.

In het filmpje waar hij deze burnout doet had hij trouwens wel het mooiste resultaat. De auto erachter dacht van hmm hier moet ik wegwezen, en draaide om.
ik heb ook een koekblik onder het rubber zien zitten _O-

Je zegt verder niet wat je voor motor hebt, maar aan de hand van je icoontje en de tijd kom ik op: [afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
(die ziet er wel speciaal uit, maar veel verstand van SV's heb ik niet :( )

[afbeelding]

En damn wat lijken die TL1000S motoren veel op sv650S of andersom, kan iemand me dat uitleggen? Ben meer een honda man :)
Die onderste ben ik, maar daar heb ik mn hand aan t stuur en die had ik al gevonden btw bedankt alsnog :}

Curver, om je lijstje compleet te maken: ik heb 1209 foto's op de site staan.

heey beste meede motorrijders!!

ik heb alle foto's bekeeken (zijn er veel!) maar ik kan nergens mezelf terug vinden.
en ik weet dat er wel een foto van ons is gemaakt door een fotograaf, deze foto is genomen toen ik met met mijn vriendin achter op kwam aanrijden.
de fotograaf zat aan mijn linker kant laag bij de grond (tussen 12:25 / 12: 50).

nu is mijn vraag wie is deze fotograaf en heeft deze ook een foto van ons 2??
zouw wel supper zijn!
mieschien heb ik de foto over het hooft gezien of zo,

wij reden op een yamaha FZR 600R, en onder het mom "foto's maken het topic" nog ff een foto van mn fietsje!

GR NEMO!!!

full

PS zit nu een zwarte kuipruit op met nick name NEMO, en er zitten kleinere knippers op enz

Laatst bewerkt:
full

Door een technisch probleem met importeren stonden trouwens de oude prijzen voor de Afdrukken op linnen op mijn website...

De prijzen zijn nu aangepast en alle formaten zijn toegevoegd!

Je kunt het gewenste formaat gewoon in het keuzevak selecteren bij je eigen foto.
Bijvoorbeeld: http://www.actiefotoshop.nl/product_info.php/cPath/89_96/products_id/10608

Ook is er sinds vandaag de mogelijkheid om je eigen foto in te sturen voor een afdruk op linnen. Dat betekend dat je nu ook foto's die door andere mensen zijn gemaakt tijdens de meeting, of een foto van hoe je kindje een zandkasteel aan het fabrieken is, je favoriete huisdier, of je schoonmoeder op formaten tussen 20x30 cm en 90x160 cm af kunt laten drukken...

Voor meer info over je eigen foto op linnen klik hier:

600,MFMM07-2-1206.jpg

Van wie was deze motor nou? De eigenaar heeft zich nog niet gemeld (de schone van de twee ;) de vieze is van mij)

Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Door een technisch probleem met importeren stonden trouwens de oude prijzen voor de Afdrukken op linnen op mijn website...

Je kunt het gewenste formaat gewoon in het keuzevak selecteren bij je eigen foto.
Bijvoorbeeld: http://www.actiefotoshop.nl/product_info.php/cPath/89_96/products_id/10608

Ook is er sinds vandaag de mogelijkheid om je eigen foto in te sturen voor een afdruk op linnen. Dat betekend dat je nu ook foto's die door andere mensen zijn gemaakt tijdens de meeting, of een foto van hoe je kindje een zandkasteel aan het fabrieken is, je favoriete huisdier, of je schoonmoeder op formaten tussen 20x30 cm en 90x160 cm af kunt laten drukken...

[afbeelding]

Van wie was deze motor nou? De eigenaar heeft zich nog niet gemeld (de schone van de twee ;) de vieze is van mij)
Leuke mogelijkheden allemaal, maar helaas erg duur... Geen idee wat de normale prijzen daarvoor zijn hoor, maar denk niet dat iemand zo snel zoveel geld d'r voor uit zal geven _O-.

Gelukkig kan ik via via aan leuke afdrukken in poster formaat komen, dus voor mij geen probleem *O* *O*

Verder wel een leuke service hoor ;)

ik heb alle foto's bekeeken (zijn er veel!) maar ik kan nergens mezelf terug vinden.
en ik weet dat er wel een foto van ons is gemaakt door een fotograaf, deze foto is genomen toen ik met met mijn vriendin achter op kwam aanrijden.
de fotograaf zat aan mijn linker kant laag bij de grond (tussen 12:25 / 12: 50).

zouw wel supper zijn!

wij reden op een yamaha FZR 600R, en onder het mom "foto's maken het topic" nog ff een foto van mn fietsje!

GR NEMO!!!

[afbeelding]

PS zit nu een zwarte kuipruit op met nick name NEMO, en er zitten kleinere knippers op enz
Volgens mij is dat triker geweest, ik zit ook nog op de rest van zijn foto's te wachten. Er moet er nog een zijn waarbij ik kom aanrijden en m'n duim opsteek.

Leuke mogelijkheden allemaal, maar helaas erg duur... Geen idee wat de normale prijzen daarvoor zijn hoor, maar denk niet dat iemand zo snel zoveel geld d'r voor uit zal geven _O-.

Gelukkig kan ik via via aan leuke afdrukken in poster formaat komen, dus voor mij geen probleem *O* *O*

Verder wel een leuke service hoor ;)

http://foto.hema.nl/web/20349612/proProductOptions.do?productid=1375

Prijzen zijn gelijk aan of lager dan die van de Hema, als je dat duur vind, prima, maar naar verhouding zijn de prijzen op mijn site dus goedkoop tot normaal een beetje afhankelijk van het formaat. Alleen de 20x30 is iets duurder, maar daarvoor heb ik dan ook een prachtig alternatief op hoogglans fotopapier.

Stefan, nog bedankt voor de foto van waarschijnlijk de eerste wheelie van de dag.
Ik moest om half twaalf op m'n werk zijn en dacht, ik ga toch even langs, en in die 10 minuten ben ik toch 6 keer op de foto gezet met mijn ouwe CBR.
Kon iedereen even scherp stellen, met een ouwe fiets moet je het toch leren })
full

Dan maar hopen dat mijn dame de volgende keer niet ziek is :P
Hoop dat er dan ook eens een mooie foto van haar wordt gemaakt O-)
[me="Drey"]z'n vriendin is cameraschuw[/me]

vreemd voor een m _O- _O-

Laatst bewerkt:

zouw wel supper zijn!

GR NEMO!!!

[afbeelding]

Nemo,

Ik heb wel een foto van je gemaakt, maar ja ik vond de foto niet scherp genoeg en dus verplaatst naar de prullenbak.

Als het goed is het deze dus

full

Als je de foto toch wilt hebben mail dan maar.

Groeten,

F J Erretje

[afbeelding]

[afbeelding]

BTW is die BANK ook te koop? Zoek er nog een, liefst een die er ook ongeveer zo uit ziet. ;)

http://foto.hema.nl/web/20349612/proProductOptions.do?productid=1375

Prijzen zijn gelijk aan of lager dan die van de Hema, als je dat duur vind, prima, maar naar verhouding zijn de prijzen op mijn site dus goedkoop tot normaal een beetje afhankelijk van het formaat. Alleen de 20x30 is iets duurder, maar daarvoor heb ik dan ook een prachtig alternatief op hoogglans fotopapier.
Ah ok, zoals gezegd weet ik niet wat het normaal gesproken kost ;). Maar ik vind het wel een leuk idee dat mensen een foto van zichzelf kunnen bestellen hoor *O*

Gaat niet helemaal goed hier op het forum. Bericht is weer dubbel en volgens de tijden, zijn mijn berichten meer dan een uur in de toekomst geschreven.

Laatst bewerkt:
wonderlijk hoe de laatste paar posts in de toekomst geplaatst zijn.... 21:47, 21:50!

Terug
Bovenaan Onderaan