Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

BTW is die BANK ook te koop? Zoek er nog een, liefst een die er ook ongeveer zo uit ziet. ;)

Haha, ik heb wel ongeveer dezelfde, en voor het juiste bod is die te koop ja :)

Maar je kunt er elke 7 maanden ongeveer een halen bij de Makro (makro wonen folder) voor 850 euro.. en 240 voor een bijpassend fauteul :)

En omdat dit het eerste bericht deze nieuwe pagina is, het gaat om deze bank:

full

Door een technisch probleem met importeren stonden trouwens de oude prijzen voor de Afdrukken op linnen op mijn website...

De prijzen zijn nu aangepast en alle formaten zijn toegevoegd!

Je kunt het gewenste formaat gewoon in het keuzevak selecteren bij je eigen foto.
Bijvoorbeeld: http://www.actiefotoshop.nl/product_info.php/cPath/89_96/products_id/10608

Ook is er sinds vandaag de mogelijkheid om je eigen foto in te sturen voor een afdruk op linnen. Dat betekend dat je nu ook foto's die door andere mensen zijn gemaakt tijdens de meeting, of een foto van hoe je kindje een zandkasteel aan het fabrieken is, je favoriete huisdier, of je schoonmoeder op formaten tussen 20x30 cm en 90x160 cm af kunt laten drukken...

Voor meer info over je eigen foto op linnen klik hier:

600,MFMM07-2-1206.jpg

Van wie was deze motor nou? De eigenaar heeft zich nog niet gemeld (de schone van de twee ;) de vieze is van mij)

Laatst bewerkt:
Weet iemand eigenlijk al hoeveel er mensen er nou waren?????
Wie heeft er geteld of een Schatting kunne doen?????????

Weet iemand eigenlijk al hoeveel er mensen er nou waren?????
Wie heeft er geteld of een Schatting kunne doen?????????

Ik heb 1209 foto's gemaakt en bijna alle motoren daarmee op de foto.. ben alle foto's van na 12:35 kwijt... dus ik gok op 1300 misschien 1350 motoren... de grote drukte was 12:35 voorbij.

Ik heb 1209 foto's gemaakt en bijna alle motoren daarmee op de foto.. ben alle foto's van na 12:35 kwijt... dus ik gok op 1300 misschien 1350 motoren... de grote drukte was 12:35 voorbij.

De grote drukte is hier geloof ik ook voorbij

En toch ben ik nog steeds op zoek naar 2 foto's :9 kheb alle foto's en filmpjes bekeken (ja daar heeft wat tijd in gezeten) en moet toch even alle mensen die hier de moeite voor hebben genomen bedanken :}

BTW is die BANK ook te koop? Zoek er nog een, liefst een die er ook ongeveer zo uit ziet. ;)

Moet je naar Alexandrium Woonmall gaan in Rotterdam

Ik zou hier nou heel de pagina vol kunnen spammen met onzin over waar ik werk maar doe ik niet

Yo hallo allemaal,

Als eerste even een compliment en bedankje naar de fanatieke fotografen die tijdens de megameeting actief waren.

Ik ben meteen op zoek gegaan naar foto's van mijn motor en die van mijn vriendin, maar heb er maar een kunnen vinden. Overigens erg mooi genomen. Nu weet ik dat we vaker op de foto zijn gezet bij aankomst. Wie kan ons helpen aan de andere foto's. Thanx

full

Ohhh, mijn maatjes staan er allemaal goed op....rij ik net achter een van hen ;-)
Dom dom dom LOL
Wie kent de link met foto's van die man daar op de verdrijfsvakken.
Wie weet heeft hij toch nog een mooie plaat van me ;-)
Alvast bedankt, groeten Danny

foto.jpg

Ohhh, mijn maatjes staan er allemaal goed op....rij ik net achter een van hen ;-)
Dom dom dom LOL
Wie kent de link met foto's van die man daar op de verdrijfsvakken.
Wie weet heeft hij toch nog een mooie plaat van me ;-)
Alvast bedankt, groeten Danny

[afbeelding]

Pzyko, ff pagina terug kijken..

Hoi Heb je Rond 14'00 nog foto's gemaakt?
was later bij de MM en was mezelf nog niet tegengekomen op de foto's ik rij een liquidsilver R6 model 2004 had een zwarte jad met een witte balk aan.

Laatst bewerkt:
@ F J Erretje,

ik zou die foto erg graag willen hebben, om dat ik geen enkele foto van mij (en mn vriendin) op deze motor heb!

zou je mij die foto willen mailen??
mail: hetveldje10@hotmail.com

BVD!!!!

GR NEMO (en vriendin)!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan