Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

Hierbij nog een linkie naar de foto's die ik heb gemaakt. Was mijn eerste panning sessie, vandaar dat helaas ook niet alle foto's even scherp zijn geworden :X volgend jaar beter als ik meer geoefend heb :z

Foto's MFMM

Heey,
Bedankt voor de mooie foto's van mijn ventje en natuurlijk de mooiste foto die ik tot nu toe heb gezien (mijn bandit)!!!!!!!
greetz

Zo ook nog ff de moeite genomen om die van mij op de foto te zetten ;) Zie t nu pas :+ thnx

Iemand heeft van mij bij aankomst ook nog een foto waar ik mijn hand uitsteek als t goed is maar die kan ik nie vinden.... wie o wie was het rond 11.45

Your welcome :)

Berry Kuiper,

Ik heb beloofd je foto's te sturen, maar helaas heeft mijn broer het e-mail adres niet goed opgeschreven. Kun je me het nog even mailen, dan stuur ik je de foto's terug.

Nog even een foto van betere tijden.

[afbeelding]

Groeten,

Erwin a.k.a. F J Erretje
'(

Hierbij nog een linkie naar de foto's die ik heb gemaakt. Was mijn eerste panning sessie, vandaar dat helaas ook niet alle foto's even scherp zijn geworden :X volgend jaar beter als ik meer geoefend heb :z

Foto's MFMM

Hey goed bezig Reece :Y je hebt m'n oude barrel is op de foto gezet :9~ en dat nog wel terwijl ie niet op de parkeerplaats stond.THANKS!!
*O*

Wel balen. Motorfoto heeft 36 pagina's van de MM. En ik was net bij pagina 35. En ik heb een flauw vermoeden dat ik op pagina 36 sta. Kun je ook rechtstreeks naar die pagina's gaan?

Wel balen. Motorfoto heeft 36 pagina's van de MM. En ik was net bij pagina 35. En ik heb een flauw vermoeden dat ik op pagina 36 sta. Kun je ook rechtstreeks naar die pagina's gaan?

:Y

ff in je geschiedenis de link wijzigen... 35 naar 36 et voilá :P

wie kan mij helpen wie deze andere misschien ook wel super fotograaf is,

alle andere fotograven, super bedankt voor de mooie foto's.

mvg Tim.
full

http://www.motorfoto.nl/gallery/view_album.php?set_albumName=M-FMegaMeeting23sept2007&page=36 :)

Knip en plak klik en klaar is V-Ray

:( kom je uit op carpy.nl

jammer,als v-ray daar staat sta ik er ook denk ik

Doet t nog niet, moet je je aanmelden ofzo?

:N iedereen kan er zonder aanmelden opkomen.

Moet je morgen nog maar ff een keer proberen, als de webmaster van die site er naar heeft gekeken :)

Laatst bewerkt:
wie kan mij helpen wie deze andere misschien ook wel super fotograaf is,

alle andere fotograven, super bedankt voor de mooie foto's.

mvg Tim.[afbeelding]

Volgens mij is dat Triker.
inderdaad ook een super fotograaf. hij heeft al wel wat gepost, maar het gros moest nog komen dacht ik

:N iedereen kan er zonder aanmelden opkomen.

Moet je morgen nog maar ff een keer proberen, als de webmaster van die site er naar heeft gekeken :)

K thnx voor de link iig..
Toch al veel te laat om 36 pagina's door te bladeren _O- :W

superfoto`s allemaal. kost ff tijd om door te nemen maar dan heb je ook wat.

wie weet wie de fotograaf is die mij op de foto heb gezet met als achtergrond die 2 vliegtuigen die overkwamen, dat was op de rotonde!
Mvg,
Marvin.
full

Terug
Bovenaan Onderaan