Het ZX-6R Topic deeltje 4! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat gaan die posts toch weer hard he. 1 dagje niet kijken en we zitten gelijk al op pagina 2 van deel 4. En ik had de laatste 2 pagina's van deel 3 nog niet eens gezien. iig hoop ik dat het snel weer warmer wordt, dan kan ik weer op de motor naar m'n werk. (moet nu mijn vriendin voor 30 km mee nemen (Emmeloord->Lelystad) en zij vind het echt te koud).
 
mijn kawasaki zx-6r zou ik eigenlijk vandaag ophale maar de garage heeft de 25kw set nog niet binne '( '( '(

komt dinsdag binne dus nu moet ik weer tot dinsdag wachte en wacht al een hele week. naja hopelijk ken ik dan dinsdag middag gelijk rijden

het is trouwens een kawasaki zx-6r uit 1998 totaal geen schade en heeft 21000 km gelopen.

en vind beetje risco vol om dat ding naar huis te rijden is namelijk 1 uurtje rijden vanaf mij huis. zal je net zien dat ik word aangehoude :P of brokke maak maar ik heb geduld, wacht gewoon tot dinsdag of anders woensdag ergens :)
toch slecht weer :Z
 
KS is in het bezit van nog een andere 600 cc

full



:X :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
beantwoord je mail eens joh :P

Sorry... my bad!

Ik zit op mijn werk en tik af en toe tussendoor een reactie en tsjek soms ook nog is prive mail... maar dat schiet er nog welleens tussendoor :N

Excuse moi (ofzoiets :9 )

In ieder geval bedankt voor de moeite van het vragen! Dicht maken ga ik zelf doen en spuiten zit ik nog over te dubben... kan het natuurlijk altijd gewoon proberen :Y Ik kijk straks thuis ff in de agenda en dan hoor je wel hoe en wat ;)
 
mijn kawasaki zx-6r zou ik eigenlijk vandaag ophale maar de garage heeft de 25kw set nog niet binne '( '( '(

komt dinsdag binne dus nu moet ik weer tot dinsdag wachte en wacht al een hele week. naja hopelijk ken ik dan dinsdag middag gelijk rijden

het is trouwens een kawasaki zx-6r uit 1998 totaal geen schade en heeft 21000 km gelopen.

en vind beetje risco vol om dat ding naar huis te rijden is namelijk 1 uurtje rijden vanaf mij huis. zal je net zien dat ik word aangehoude :P of brokke maak maar ik heb geduld, wacht gewoon tot dinsdag of anders woensdag ergens :)
toch slecht weer :Z

met alleen die kit erin mag je ook nog niet rijden ... 3 weekjes wachten tot de papieren van het rdw weer terug zijn en dán mag je pas legaal rijden...
 
met alleen die kit erin mag je ook nog niet rijden ... 3 weekjes wachten tot de papieren van het rdw weer terug zijn en dán mag je pas legaal rijden...

Mag... mag.. Ik ben gewoon gaan rijden met het bewijs dat 'ie teruggeschroefd was naar 25kW :Y

Hoe groot is de kans dat je aangehouden wordt (mits je je een beetje normaal gedraagt) ?? En als je aangehouden wordt, heb je het bewijs dat de motor 25kW is. Het enige dat je niet kunt tonen is je kenteken bewijs.

Ik denk dat meneer agent wel erg lastig moet doen wil je een boete krijgen. En waarschijnlijk zul je dan een boete krijgen omdat je je papieren niet kunt tonen, want hij kan niet zien of 'ie 25kW is ja/nee.
 
je zal best wel mogen rijden gewoon een bewijsje van de garage dat die set erop zit, dan zeg ik laat ze maar na kijke set zit erin. dat zal wel goed komen

beter dat die set erin zit als zonder set rijden want dan kon ik hem net zo goed ophalen toen ik me rijbewijs nog niet had :P


je ken mijn niet wijs maken dat als die set erin zit nog 3 weken moet laten staan bij de dealer.

en meestal ken meneer de agent het wel opvragen.
 
is dit jouw fiets?
Want dat is de styling van een '02 kontje

Ik weet het ik weet het........... kwam er alleen pas na de koop achter :X :X :X

Ik weet niet waarom dat zo is maar ik denk dus............. :X B| :X

Ze gaat verder gewoon rechtdoor en ziet er gewoon lekker uit dus tja...

p.s.... vind dit wel mooier als het '99 kontje... (moet het natuurlijk wel ff goed lullen :9 )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan