Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

1367371
 
Aangezien mijn Suzuki geen bok standaard heeft heb ik me een paddock stand / montage standaard gekocht van Kern stabi

54433718_2079322095469964_5323232408542117888_o.jpg


En ik moest van Baesweiler naar Aken voor de standaard en kwam langs FC moto en dacht ach ga daar ook maar eens kijken straks.
Uurtje rond gekeken en nog wel een setje Büse handschoenen voor de zomer gevonden.


55503365_2079324485469725_6819595720228601856_n.jpg


Leuke winkel trouwens dat FC moto , helaas ook weer ene wat redelijk weinig Shoei helmen heeft maar heb wel wat ideeën opgedaan , nu nog een leuke aanbieding vinden bij 1 van de 3 grote winkels hier net over de grens *O*
 
Net een set Michelin Pilot Road 4 voor onder de GSXF besteld... Volgende week gaan ze met een nieuwe kettingset onder de motor, en dan ben ik er helemaal klaar voor voor dit jaar!

Nouja... Mijn broek moet eigenlijk ook nog een keer gerepareerd en mijn mid-season handschoenen zouden met pensioen moeten mogen... maag goed...
 
Aangezien ik door mijn hernia beter niet kan rijden* ben ik maar een beetje bezig met moderniseren van mijn garagebox. Dus het volgende aangeschaft:

- 2 nieuwe muurankers
- 2 nieuwe schijfremsloten
- 4G simkaart
- 4G-naar-wifi router
- IP camera

De dames staan nu veilig aangelijnd, en de garage heeft nu een alarm en een IP camera waarmee ik naar de dames kan gluren met mijn telefoon. En als de deur wordt opengemaakt krijg ik een sms-je en een videoopname. Geeft me toch een iets fijner gevoel.

( * ik kan op zich wel rijden, de pijn valt mee in de zithouding, maar door de zware pijnstilling kan men na een ongeluk beweren dat mijn reactievermogen minder was, en ik heb geen zin in juridisch geneuzel )

IMG_4698bb.jpg
 

SC-project full-system uitlaat voor mijn Street Triple 2009.

Gisteren besteld en kreeg vandaag al bericht uit Italië dat het maandag aankomt.😎
 

Bijlagen

  • T02-C22C_street_triple_gptech_carbonio_scproject_gp_tech_silencieux_auspuff_675_street (1).jpg
    T02-C22C_street_triple_gptech_carbonio_scproject_gp_tech_silencieux_auspuff_675_street (1).jpg
    106,1 KB · Weergaven: 9
Ziet er netjes uit! :Y
Dank je wel! Ik heb erg mazzel gehad met deze garagebox. We hebben de toezegging dat we hem mogen huren tot we ooit verhuizen, dus durfde ik er wat meer geld in te steken qua aankleding. Er was sowieso stroom, en ik heb een elektriciën het bestaande enkele 220V stopcontact laten ombouwen tot een systeem met 4 stekkerdozen in 2 groepen, en de enkele gloeilamp is vervangen door 5 TL bakken met elk hun eigen schakelaar.

Daarna is de vloer geegaliseert en heb ik hem gecoat met garagevloer-verf, en heb ik de muren wit geverfd. Ik wilde hem zo licht mogelijk hebben, aangezien ik de ruimte ook gebruik als fotostudio. ( al moeten de motoren wel buiten staan tijdens de sessies )

IMG_1668.jpg
 
Dank je wel! Ik heb erg mazzel gehad met deze garagebox. We hebben de toezegging dat we hem mogen huren tot we ooit verhuizen, dus durfde ik er wat meer geld in te steken qua aankleding. Er was sowieso stroom, en ik heb een elektriciën het bestaande enkele 220V stopcontact laten ombouwen tot een systeem met 4 stekkerdozen in 2 groepen, en de enkele gloeilamp is vervangen door 5 TL bakken met elk hun eigen schakelaar.

Daarna is de vloer geegaliseert en heb ik hem gecoat met garagevloer-verf, en heb ik de muren wit geverfd. Ik wilde hem zo licht mogelijk hebben, aangezien ik de ruimte ook gebruik als fotostudio. ( al moeten de motoren wel buiten staan tijdens de sessies )

Bekijk bijlage 1371496

Heb je het egaliseren/verven van de vloer zelf gedaan? Ben benieuwd naar de producten die hiervoor gebruikt zijn, staat bij namelijk ook nog op mijn to do lijstje. :P
 
Iridium vizier 👍 ziet er goed uit
 

Bijlagen

  • 20190322_125632.jpg
    20190322_125632.jpg
    115,1 KB · Weergaven: 11
  • 20190322_141009.jpg
    20190322_141009.jpg
    68,6 KB · Weergaven: 13
@Yen Let er wel op dat je er niet mee in het donker gaat rijden want dat is echt niet toe doen :')
Ik heb altijd een extra doorzichtig vizier bij me, want die iridiums zijn "not for street use" :P
 
@Yen Let er wel op dat je er niet mee in het donker gaat rijden want dat is echt niet toe doen :')
Ik heb altijd een extra doorzichtig vizier bij me, want die iridiums zijn "not for street use" :P

Thx for the tip! Was ik wel sowieso van plan, het iridium vizier zal meer in de zomermaandjes gebruikt worden. ( best gevoelig ook ivm krassen )
Heb de standaard clear visor met pinlock die origineel bij de helm zat, deze zal ook het meeste gebruikt worden.
Waar hou jij je 2e visor ? Want daar moet ik nog iets op vinden, in de rugzak vertrouw ik niet
 
Ik heb 'm in mijn rugzak zitten, maar dan heb ik ook een speciaal vakje voor in mijn Ogio NoDrag Mach5 :+
Niet dat ik het veel nodig heb maar als het ooit nodig is, ben ik er op voorbereid. Anders gewoon even meenemen als je denkt dat je nog tot erg laat gaat rijden ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Yen
Heb je het egaliseren/verven van de vloer zelf gedaan? Ben benieuwd naar de producten die hiervoor gebruikt zijn, staat bij namelijk ook nog op mijn to do lijstje.
Samen met een vriend van mij die het voor zijn werk doet... De vloer is geegaliseert met egaline, en daarop een coating van 2-componenten grijze epoxyverf.

IMG_6234.jpg
 
Mooie MT-09! Veel plezier ermee!

Ik ben gisteren even langs Motorkledingcenter gereden om 'm telefoonhoudertje op de kop te tikken. Calimoto is best leuk om kronkelroutes mee te maken, maar de gesproken navigatie is baggert. Geeft bochten enzo pas écht op het laatste moment aan, dat vind ik niet echt prettig. Gelijk getest, en met 'n kaartje in m'n ooghoek word het toch gelijk een stuk leuker!
 
En na 4 dagen binnen. Gaan er over 2 weken op want dan kan hij pas afgesteld worden.

Full-system SC-project voor mijn Street Triple🤗
 

Bijlagen

  • 20190326_181753.jpg
    20190326_181753.jpg
    88,1 KB · Weergaven: 4
  • 20190326_181750.jpg
    20190326_181750.jpg
    215,9 KB · Weergaven: 7
  • 20190326_182502.jpg
    20190326_182502.jpg
    130 KB · Weergaven: 7
  • 20190326_181353.jpg
    20190326_181353.jpg
    154,7 KB · Weergaven: 8
Terug
Bovenaan Onderaan