Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Nadat ik zaterdag doorweekt was.... Een waterdichte motorbroek.... 😂 Beter dan m'n spijkerbroekkie.
 

Bijlagen

  • tbfact-10-2-_6116245_1.jpg
    tbfact-10-2-_6116245_1.jpg
    22,7 KB · Weergaven: 13
Ik was niet van plan om 20 euro of daar omtrent per liter te betalen...30-40 euro voor 4 liter is genoeg voor merk olie.

Ohja, action olie gooi ik er ook niet in, gaat mij iets te ver....:+
 
Ik was niet van plan om 20 euro of daar omtrent per liter te betalen...30-40 euro voor 4 liter is genoeg voor merk olie.

Ohja, action olie gooi ik er ook niet in, gaat mij iets te ver....:+

Ik gebruik al jaren deze, merk niet dat hij er beter of minder door loopt.
35 EUR per 4 liter.
Vfr 750
 

Bijlagen

  • 15519740233725547180555298254663.jpg
    15519740233725547180555298254663.jpg
    127,1 KB · Weergaven: 19
Wij betalen €24.99 voor 4 liter Procycle 10W40 (huismerk van Louis). Gebruiken we al jaren, voor diverse motoren, en is prima.
Louis heeft overigens net een megastore geopend in Tilburg. Dat wordt kiezen voor ons: Aken of Tilburg... Tilburg is dichterbij maar Aken is in Duitsland dus kan het gas even vol open. Het zal wel Aken blijven:Y
En merci voor de post over olie, wij moeten binnenkort ook weer gaan halen.
 
Wij betalen €24.99 voor 4 liter Procycle 10W40 (huismerk van Louis). Gebruiken we al jaren, voor diverse motoren, en is prima.
Louis heeft overigens net een megastore geopend in Tilburg. Dat wordt kiezen voor ons: Aken of Tilburg... Tilburg is dichterbij maar Aken is in Duitsland dus kan het gas even vol open. Het zal wel Aken blijven:Y
En merci voor de post over olie, wij moeten binnenkort ook weer gaan halen.

Vertel :?
Rond Aken is het een bouwput
 
Ik gebruik altijd Eurol 10w40 semi-synthetisch, 29,88€/4 liter. Kan je maar beter Motul kopen als ik jou was.
 
Vandaag een RVS traanplaat van 2x1m opgehaald.
Heb nog een asje liggen, ga ik er een mooi motor trailertje van maken.
Zal niet direct zijn, heb (te) vel te doen, maar hij staat er vast (asje heb ik pas 3 jaar staan om dit te doen
 
@swetty thanks voor die site, ik zat de hele tijd al op Oliehandel.nl te kijken, maar nu zie ik dat Oliedienst.nl die voor 3,99 ook naar BE verzenden!
 
Heb gisteren een Shoe Neotec2 splicer T6 gekocht met Sena headset. Vanwege de kleurstelling


Shoei Neotec II Splicer Helm - beste prijzen â–· FC-Moto

Vooral de reflectie van de streepjes vind ik deze heel mooi. Kost wat, maar dan heb je ook wat ;);)

Dus vandaag maar eens een ritje maken met een normale wind om te kijken hoeveel het uit maakt met rijwind en herrie in de helm. Was gisteren niet echt goed te merken door de harde wind. Heb wel proefgereden, maar het zou gewoon een stuk stiller moeten zijn dan mijn 3 jaar oude Scorpion.
 
@swetty thanks voor die site, ik zat de hele tijd al op Oliehandel.nl te kijken, maar nu zie ik dat Oliedienst.nl die voor 3,99 ook naar BE verzenden!
Wou naast Motul ook 5l Mobil 10w60 voor de auto kopen, gratis verzenden dan, hebben ze Mobil niet....|(

Moet dus ff verder zoeken....
 
Mijn nieuwste aanwinsten vandaag en beide spik splinternieuw :D

Wow, prachtige machine, dat.

Ik mag eindelijk, EINDELIJK vanmiddag m'n motor op gaan halen. De valbeugels deden er een paar dagen langer over dan verwacht, maar 't is zo ver. Ik zit de uurtjes af te tellen tot ik klaar ben op werk.

In de tussentijd heb ik m'n zaakjes al 'n beetje op orde; ketting/remschijfslot combi gekocht, grondankertje erbij voor in de tuin. Daarnaast ook 'n paddock en wat kettingsmeer op de kop getikt. En, misschien wel de leukste; ik heb 'n nieuwe bril gekocht. Deze: Jeff Banks Man Glasses JB SUN RX 07 | Zwart Frame €139 | Specsavers Nederland. Maar dan met ontspiegelde niet-zonneglazen. Had 'm gepast bij de opticien (met helm, natuurlijk) en door de lekkere grote glazen en de buigbare pootjes zit dat erg fijn onder de helm. Ook die heb ik meegenomen, dus gelijk proberen vanmiddag!
 
een doorwaai broek en jas in de hoop dat we weer zo'n lekkere zomer krijgen als vorig jaar.
ben ik er al op voorbereid
:]
 
een doorwaai broek en jas in de hoop dat we weer zo'n lekkere zomer krijgen als vorig jaar.
ben ik er al op voorbereid
:]
Coolvest ookgelijk gekocht, want het was niet te harden op de motor met de hitte...

En een tip: koop een windstopper jackje voor onder je doorwaaijas voor de frisse avonden/ochtenden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan