Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 282 op de klok gezien, met 55 achterband en 14/42 verhouding qua tandwielen. Oftewel deze snelheid klopte niet.
Laatst weer in dld geweest, nu met speedohealer en zelfde setup 253 op de teller gezien. Kon nog wel harder voor mn gevoel.

14 voorop? Dat is best klein, ik heb 16 voorop
 
Ghetto bassie, als ik dat nou eerder wist :p had ik ze voor jou gelijk mee besteld, scheelt weer in de verzendkosten, ik heb ze daar toevallig vandaag besteld man :p

En vuurbloed, is het dezelfde als die van hotbodies ?
Of zitten er extra gaten jn voor knippers ?
No problem, komt nog wel, thanx iig. Ben er wel benieuwd naar als je ze gemonteerd hebt ;)
 
Topsnelheid heb ik er nog niet mee gereden. Snelste wat ik tot nu toe ermee gereden heb is 252 op de teller. Misschien gaan we nog eens een keer wat sneller :]
 
Afgelopen zaterdag een rode VTR SP1 gezien bij Goedhart in Bodegraven, mooie heelplates met de letters Honda VTR, iemand van hier?
Ik denk er over om ook zulke heelplates te kopen, mits redelijk betaalbaar, ga maar eens struinen op eBay enzo.
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Heb al enige tijd die topkuipsteun van een sp2 liggen in de schuur. Kwam 'm toevallig weer tegen doordat ik wat bar-end spiegels op moest zoeken voor een collega. Had 'm gelijk maar ff op MP gezet, heb al aardig wat geïnteresseerden, had ik veel eerder moeten doen... Heb nog meer onderdelen in de schuur, moet ik toch maar eens allemaal uit gaan zoeken, zijn gewoon liggende gelden :P
 
Nee, past niet. De bevestigingspunten op het frame zijn net iets anders tov de sp2.
Degene die 'm aan mij verkocht, had 'm wel geadverteerd als zijnde voor een sp1. Was dus best een domper toen ik na 4,5 mnd dacht dat ik eindelijk mijn sp-tje weer in elkaar kon zetten en dat dat feest dus ff niet door ging... :/
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Heb al enige tijd die topkuipsteun van een sp2 liggen in de schuur. Kwam 'm toevallig weer tegen doordat ik wat bar-end spiegels op moest zoeken voor een collega. Had 'm gelijk maar ff op MP gezet, heb al aardig wat geïnteresseerden, had ik veel eerder moeten doen... Heb nog meer onderdelen in de schuur, moet ik toch maar eens allemaal uit gaan zoeken, zijn gewoon liggende gelden :P
Wat vraag je er voor?
De mijne is niet moeders mooiste en al een keer in de oude vorm terug gebogen :$
Mag via pb
 
Poepkakbaggerkak. Twee weken geleden schuiver gemaakt met de speen. Maakte een bocht rechtsaf op een turboturborotonde en ineens gleden allebei mn wielen onder me vandaan. Rotonde al 300 keer gepakt en vaak met een veel hogere snelheid dan deze keer, was totaal kansloos. Voordat ik het wist lag ik op de grond. Gelukkig zelf geen letsel afgezien van een beetje beurse schouder. Mn overall heeft me gelukkig goed beschermd, toch een metertje of 8 gegleden.

Schade aan de fiets valt gelukkig ook nog enigszins mee: Voetsteun rechts afgebroken, rempedaal stoekiestoekie, remhendel krom, stuurgewicht geschaafd en natuurlijk rechter uitlaat naar zn grootje. Maar nu het ergste, op mn rechter kuipdeel zit ook een schaafplekkie van zo'n 3 x 3 cm, net boven het radiateurgat. Kuipdelen zijn nogal duur en dus ben ik nu op mijn gemak op zoek naar een tweedehandsje. Heeft iemand nog wat in de aanbieding? Het gaat om een rode speen.

Het seizoen is gelukkig voorbij dus heb even de tijd om hem weer op te knappen maar ik baal er toch goed van want hij was nog helemaal in nieuwstaat :(, ben de tweede eigenaar, fiets had nog maar 4k gelopen toen ik hem kocht.. Altijd zo zuinig op geweest en nu dit, KAK!
 
Tering....da's klote man.
Kan je helaas niet helpen aan onderdelen, succes met de opbouw.
 
Altijd balen maar over een tijdje ben je al weer blij met je 1e vervangende onderdeeltjes. Komt allemaal weer goed m.b.v. dit forum. *D
 
Poepkakbaggerkak. Twee weken geleden schuiver gemaakt met de speen. Maakte een bocht rechtsaf op een turboturborotonde en ineens gleden allebei mn wielen onder me vandaan. Rotonde al 300 keer gepakt en vaak met een veel hogere snelheid dan deze keer, was totaal kansloos. Voordat ik het wist lag ik op de grond. Gelukkig zelf geen letsel afgezien van een beetje beurse schouder. Mn overall heeft me gelukkig goed beschermd, toch een metertje of 8 gegleden.

Schade aan de fiets valt gelukkig ook nog enigszins mee: Voetsteun rechts afgebroken, rempedaal stoekiestoekie, remhendel krom, stuurgewicht geschaafd en natuurlijk rechter uitlaat naar zn grootje. Maar nu het ergste, op mn rechter kuipdeel zit ook een schaafplekkie van zo'n 3 x 3 cm, net boven het radiateurgat. Kuipdelen zijn nogal duur en dus ben ik nu op mijn gemak op zoek naar een tweedehandsje. Heeft iemand nog wat in de aanbieding? Het gaat om een rode speen.

Het seizoen is gelukkig voorbij dus heb even de tijd om hem weer op te knappen maar ik baal er toch goed van want hij was nog helemaal in nieuwstaat :(, ben de tweede eigenaar, fiets had nog maar 4k gelopen toen ik hem kocht.. Altijd zo zuinig op geweest en nu dit, KAK!
Weet er alles van, is zo ruk he -O-

Succes met vooral het geestelijk herstel... :/


Edit: Jij hebt toch takketoni's onder je sp hangen? JB1 heeft nog een setje te koop... ;)
 
Laatst bewerkt:
Poepkakbaggerkak. Twee weken geleden schuiver gemaakt met de speen. Maakte een bocht rechtsaf op een turboturborotonde en ineens gleden allebei mn wielen onder me vandaan. Rotonde al 300 keer gepakt en vaak met een veel hogere snelheid dan deze keer, was totaal kansloos. Voordat ik het wist lag ik op de grond. Gelukkig zelf geen letsel afgezien van een beetje beurse schouder. Mn overall heeft me gelukkig goed beschermd, toch een metertje of 8 gegleden.

Schade aan de fiets valt gelukkig ook nog enigszins mee: Voetsteun rechts afgebroken, rempedaal stoekiestoekie, remhendel krom, stuurgewicht geschaafd en natuurlijk rechter uitlaat naar zn grootje. Maar nu het ergste, op mn rechter kuipdeel zit ook een schaafplekkie van zo'n 3 x 3 cm, net boven het radiateurgat. Kuipdelen zijn nogal duur en dus ben ik nu op mijn gemak op zoek naar een tweedehandsje. Heeft iemand nog wat in de aanbieding? Het gaat om een rode speen.

Het seizoen is gelukkig voorbij dus heb even de tijd om hem weer op te knappen maar ik baal er toch goed van want hij was nog helemaal in nieuwstaat :(, ben de tweede eigenaar, fiets had nog maar 4k gelopen toen ik hem kocht.. Altijd zo zuinig op geweest en nu dit, KAK!

Kloten..
Heb je een PB gestuurd :)
 
Poepkakbaggerkak. Twee weken geleden schuiver gemaakt met de speen. Maakte een bocht rechtsaf op een turboturborotonde en ineens gleden allebei mn wielen onder me vandaan. Rotonde al 300 keer gepakt en vaak met een veel hogere snelheid dan deze keer, was totaal kansloos. Voordat ik het wist lag ik op de grond. Gelukkig zelf geen letsel afgezien van een beetje beurse schouder. Mn overall heeft me gelukkig goed beschermd, toch een metertje of 8 gegleden.

Schade aan de fiets valt gelukkig ook nog enigszins mee: Voetsteun rechts afgebroken, rempedaal stoekiestoekie, remhendel krom, stuurgewicht geschaafd en natuurlijk rechter uitlaat naar zn grootje. Maar nu het ergste, op mn rechter kuipdeel zit ook een schaafplekkie van zo'n 3 x 3 cm, net boven het radiateurgat. Kuipdelen zijn nogal duur en dus ben ik nu op mijn gemak op zoek naar een tweedehandsje. Heeft iemand nog wat in de aanbieding? Het gaat om een rode speen.

Het seizoen is gelukkig voorbij dus heb even de tijd om hem weer op te knappen maar ik baal er toch goed van want hij was nog helemaal in nieuwstaat :(, ben de tweede eigenaar, fiets had nog maar 4k gelopen toen ik hem kocht.. Altijd zo zuinig op geweest en nu dit, KAK!
Gelukkig heb je zelf niets.
Kun je de kuip niet herstellen met MEK en dan overspuiten?
 
Heb een bod van €60,- gehad, die heb ik gemaild, maar nog geen reactie van terug gehad. Er is nog een geïnteresseerde.

Maar jij hebt toch een sp1?
Oke, mocht dat niet doorgaan mag je mij wel een pb-tje doen.
Ik heb twee sp1 gehad en die verkocht in 2007 geloof ik.
En sinds een jaar in bezit van een sp2 van 2004
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan