Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag op facebook nog een mooie SP voorbij komen.. Aangezien we allemaal van plaatjes houden 8-)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het kon zo mijn oude brommer zijn. Maar dat issie niet.
full
 
ik heb er gewoon een ledlamp in gezet. kan wel geen grootlicht meer voeren, maar hoe vaak doe je dat. Nu branden er wel twee lampen en het vreet ook niet zoveel stroom.

Gebruik overigens geen cree led want die fikken door omdat ze de hitte niet kwijt kunnen.[afbeelding]

Alleen met je grootlicht schijn je wel je tegenliggers van de weg af _O-
 
Middag :W

Zojuist de sp opgehaald, alles werkt weer perfect *O*
Mijn remlicht en knippers bleken het niet te doen, iedere keer klapte de zekering er uit als de rem ingeknepen werd. Bleek na een flinke tijd zoeken dat bij de stuurschakelaar een draadje bloot lag en elke keer voor sluiting zorgde.
Kan trouwens een beste disco maken van de koplampen, kan door de seinknop in te drukken de volgende handelingen regelen:
- links laten branden
- rechts laten branden
- beide laten branden
- seinen met 1 lamp (links of rechts) in diverse snelheden en felheid
- om en om laten seinen in diverse snelheden en felheid
- beide lampen seinen

Leuke gadget, maar zal ze eigenlijk alleen maar beide normaal laten branden :P

De schakelaar voor de fan is ook gemonteerd, maar eens testen met warm weer :]

Ziet er best netjes uit, alleen de xenon-look lampen nog ff monteren, maar ben er blij mee *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Zojuist de sp opgehaald, alles werkt weer perfect *O*
Mijn remlicht en knippers bleken het niet te doen, iedere keer klapte de zekering er uit als de rem ingeknepen werd. Bleek na een flinke tijd zoeken dat bij de stuurschakelaar een draadje bloot lag en elke keer voor sluiting zorgde.
Kan trouwens een beste disco maken van de koplampen, kan door de seinknop in te drukken de volgende handelingen regelen:
- links laten branden
- rechts laten branden
- beide laten branden
- seinen met 1 lamp (links of rechts) in diverse snelheden en felheid
- om en om laten seinen in diverse snelheden en felheid
- beide lampen seinen

Leuke gadget, maar zal ze eigenlijk alleen maar beide normaar laten branden :P

De schakelaar voor de fan is ook gemonteerd, maar eens testen met warm weer :]

Ziet er best netjes uit, alleen de xenon-look lampen nog ff monteren, maar ben er blij mee *O*[afbeelding]

Wat voor gadget is dat?
 
Hoger volume airbox helpt bij een stabielere airflow de cilinders in.
Mogelijk meer vermogen krijg je dan. Ligt aan de airbox en de afstelling
 
Zag net een foto van een VTR onder een vangrail op de A325, niemand van hier hoop ik? Dit zijn dingen die je liever niet ziet. :-/
 
Pff ziet er heftig uit -O-

Weet dat er hier in de omg Oss geloof 4 rond rijden dus zou iemand uit mijn omg kan zijn

Hooo voor de rijder dat ie het er goed vanaf heeft gebracht
 
Laatst bewerkt:
Ok dan, eeuwig zonde. Zal een beste klap geweest zijn, zijn voorwiel icm de onderpoten liggen gewoon een stukkie verder -O-

Als ik de reacties zo lees, reed hij ook lekker door zeg maar...
 
Geen punt om te gassen daar :N
Hoop werkzaamheden, smal, hobbels...
Een Nijmegenaar zou beter moeten weten.

Desondanks beterschap voor de beste man!
 
Inderdaad een vervelend stukje weg daar. Koekblikkers gaan daar ook in grote getalen de mist in.. Hoop dat de berijder het er beter af heeft gebracht dan zijn/haar speen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan