Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een sp1,maar volgens mij is de bank daar iets optimistisch....

Wil volgend jaar langs bij Jeroen van de Meer in Uithoorn,daar maar eens kijken,evt neem ik alle twee mijn uitlaat sets mee,om te vergelijken..
 
Laatst bewerkt:
ik zat op 133pk/116 NM op het achterwiel van mijn SP1.
Dit was met durbahn airbox, akrapovic full racing systeem en een powercommander na goed afstellen.
Vond het wel opvallend dat die dat vermogen net voor de toerenbegrenzer piekte. Volgens mij als je de toerenbegrenzer wat hoger zou leggen kan je daar nog een paar PK halen. Het beestje trekt van 3000 toeren tot aan de toerenbegrenzer lineair zonder echte dip naar zijn eindvermogen waarbij die bij de 8000 rpm er nog een stapje bijzet.
 
Laatst bewerkt:
Ff een vraagje. Een tijdje terug is er een filmpje gepost hier van Joey Dunlop op zijn SP in gevecht met een R1(?) op the Isle of Man. Heb me suf zitten zoeken op joeptjoep, maar kan 'm niet meer vinden, heeft iemand dat linkje toevallig nog? (duurde iets van 9 min geloof ik)
 
Laatst bewerkt:
Ff een vraagje. Een tijdje terug is er een filmpje gepost hier van Joey Dunlop op zijn SP in gevecht met een R1(?) op the Isle of Man. Heb me suf zitten zoeken op joeptjoep, maar kan 'm niet meer vinden, heeft iemand dat linkje toevallig nog? (duurde iets van 9 min geloof ik)

Zal vanavond even kijken op de laptop volgens mij staat ie bij me favorieten op YouTube :W
 
Dan heb ik ze ook het filmke is namelijk van mijn VTR *O* *O*


Yup heb ze ook -> K&N,
Als je ze dr af haalt zie je het op de zwarte rand (aan de kant van het gat) staan.

Vraag me eigenlijk wel af of het nou wel zo'n goede verbetering is aan de VTR op langere termijn. Vind dat je ze niet echt makkelijk schoon kan maken, aangezien al het vuil en vliegjes aan de binnenkant van de filter in de plooien zitten.

Een gewoon oud filter gooi je weg, nieuwe erin, klaar.
Of zouden deze echt veel minder verse lucht doorlaten :?
 
op langere termijn heb je met sportfilters minder pk dan dat je met origineel zou hebben gereden.
laten meer lucht maar ook meer stof en zand door, dat krassen in je cillinders maakt.
heeft de Subaru club eens getest wat de gevolgen waren van open filters op langere termijn.
 
@Jelmer heb jij je jasje al ontvangen van honda ?????

Ik nog steeds niet :(

Vandaag maar eens een mailtje sturen denk ik
 
De beste luchtfilters zijn de originele filters
Hebben ze ooit eens getest
En eigenlijk is het het beste om de motor zo origineel mogelijk op de testbank af te laten stellen
Krijg je vaak nog het meeste vermogen eruit
Maarja het is zo leuk en mooi om dingen aan te passen :9 :9
 
Laatst bewerkt:
nou jongens er is een sp2 minder op de weg -O-
ik ben samen met een vriendin geschept door een busje die ons ''niet'' gezien heeft.

112Bollenstreek
 
Laatst bewerkt:
we hebben allebei niks gebroken gelukkig, maar we hebben allebei erge kneuzingen
de vriendin van me die achterop zat heeft het wel erg zwaar, die kan haar arm en voet niet gebruiken.

ik me pols en me enkel

http://www.dichtbij.nl/duin-en-boll...-in-botsing-op-rijsburgerweg-foto-update.aspx


Wens ik jullie veel sterkte met het herstel en hoop dat alles goed komt

Is dus best nog een goeie klapper geweest dan
Zie je niet direct aan de schade van het busje of de motor
 
thx jongens..

ik heb de motor nog niet gezien.
maar ik verwacht al het kapwerk naar de knoppe, stuur kapot voorvork krom koplamp stuk
 
ik weet niet of die nog gered kan worden, en buiten dat... ik weet niet of ik nog op ''die'' motor wil rijden, nu ik weet wat voor klap die motor gehad heeft.

ik wacht op het schade rapport van het bedrijf waar die nu staat of waar die ook naar toe gaat.
 
thx jongens..

ik heb de motor nog niet gezien.
maar ik verwacht al het kapwerk naar de knoppe, stuur kapot voorvork krom koplamp stuk

Dat is goed mogelijk ja -O-
Neem aan dat jij geen schuld hebt? Gezien het busje jou geschept heeft.

Sterkte met het herstel natuurlijk :Y
 
Beterschap voor jullie beide, en hopelijk is de motor ook nog te herstellen.
 
nee het is idd niet mijn schuld, en ik heb me vraag tekens of de motor nog gered kan worden.
 
De motor is nog wel te redden :Y
Nu alleen nog hopen dat de verzekering het daar ook mee eens is :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan