Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mbt bak, tandwielen etc etc heb je gelijk!
Mbt inlopen van veren tov wand is echt inrijden niet echt meer nodig met nicasilwanden :)
Ik heb nog 1 reden om de boel toch niet zo heel erg te belasten...en dat is mn close ratiobak.
Ik heb nog maar 50 km gereden met mn nieuwe bak (en 900 sinds mn rechte primaire vertanding). Mn bak wil ik nog een 200-250 km inrijden...en dat kan dus mooi icm de zuigers/clinders :).

Overigens...wil jij iets voor mij doen ??

Je hebt in je signature choise of champions staan...choise is met een c geschreven ;)
Erger mijzelf er soms aan :P:P
 
Mbt bak, tandwielen etc etc heb je gelijk!
Mbt inlopen van veren tov wand is echt inrijden niet echt meer nodig met nicasilwanden :)
Ik heb nog 1 reden om de boel toch niet zo heel erg te belasten...en dat is mn close ratiobak.
Ik heb nog maar 50 km gereden met mn nieuwe bak (en 900 sinds mn rechte primaire vertanding). Mn bak wil ik nog een 200-250 km inrijden...en dat kan dus mooi icm de zuigers/clinders :).

Overigens...wil jij iets voor mij doen ??

Je hebt in je signature choise of champions staan...choise is met een c geschreven ;)
Erger mijzelf er soms aan :P:P

Let op Bas, voor je het weet, word je tegenwoordig voor taalnazi uitgemaakt.
 
Mbt bak, tandwielen etc etc heb je gelijk!
Mbt inlopen van veren tov wand is echt inrijden niet echt meer nodig met nicasilwanden :)
Ik heb nog 1 reden om de boel toch niet zo heel erg te belasten...en dat is mn close ratiobak.
Ik heb nog maar 50 km gereden met mn nieuwe bak (en 900 sinds mn rechte primaire vertanding). Mn bak wil ik nog een 200-250 km inrijden...en dat kan dus mooi icm de zuigers/clinders :).

Overigens...wil jij iets voor mij doen ??

Je hebt in je signature choise of champions staan...choise is met een c geschreven ;)
Erger mijzelf er soms aan :P:P

Hoezo vrije keuze.... ;) :X _O- _O- _O-
 
Mbt bak, tandwielen etc etc heb je gelijk!
Mbt inlopen van veren tov wand is echt inrijden niet echt meer nodig met nicasilwanden :)
Ik heb nog 1 reden om de boel toch niet zo heel erg te belasten...en dat is mn close ratiobak.
Ik heb nog maar 50 km gereden met mn nieuwe bak (en 900 sinds mn rechte primaire vertanding). Mn bak wil ik nog een 200-250 km inrijden...en dat kan dus mooi icm de zuigers/clinders :).

Overigens...wil jij iets voor mij doen ??

Je hebt in je signature choise of champions staan...choise is met een c geschreven ;)
Erger mijzelf er soms aan :P:P

Ja ik zie het nu ook,maar om te pesten laat ik het lekker zo :P :+
Overigens is het niet fout :N ,maar een achterhaalde spelling. :Y
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...nQRp8gHzBocf_pQ&bvm=bv.46340616,d.d2k&cad=rja
 
Laatst bewerkt:
:P :P

Vandaag de carbs goed gereinigd en in mekaar gezet.
Vond vanweg het opboren wel nog wat slijpsel her en der.
Meteen maar de grotere sproeiers erin gedaan (ipv 260 nu 280's).
pilots nog steeds op 27.5. Standaard is 120 om 25.
Naaldje standje omhoog gedaan zodat ik iig niet te arm kom te staan.
Vlotters afgesteld en alle slangen er weer op :)
 
:P :P

Vandaag de carbs goed gereinigd en in mekaar gezet.
Vond vanweg het opboren wel nog wat slijpsel her en der.
Meteen maar de grotere sproeiers erin gedaan (ipv 260 nu 280's).
pilots nog steeds op 27.5. Standaard is 120 om 25.
Naaldje standje omhoog gedaan zodat ik iig niet te arm kom te staan.
Vlotters afgesteld en alle slangen er weer op :)

Binnenkort in het nieuws:

"Snelheidsmaniak met klassieke racemotor gepakt op A2"
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier een grove indicatie wat het laten reviseren van een Suzuki GT500 blok kost? Zit een beetje uit te tellen wat de bouw van een GT500 met classic racer look ongeveer gaat kosten.

Ik wil veel zelf doen en leren maar het reviseren van een blok gaat me boven de pet en het moet ook gewoon goed zijn. Veel onderdelen, coat en spuitwerk ken ik de prijzen wel van maar wat kost een revisie of een ruilblok ongeveer?

edit: de motor liep voor demontage gewoon redelijk goed, zit dus niet vast oid. Rookte wel extreem, de krukaskeerringen dus waarschijnlijk...
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier een grove indicatie wat het laten reviseren van een Suzuki GT500 blok kost? Zit een beetje uit te tellen wat de bouw van een GT500 met classic racer look ongeveer gaat kosten.

Ik wil veel zelf doen en leren maar het reviseren van een blok gaat me boven de pet en het moet ook gewoon goed zijn. Veel onderdelen, coat en spuitwerk ken ik de prijzen wel van maar wat kost een revisie of een ruilblok ongeveer?

edit: de motor liep voor demontage gewoon redelijk goed, zit dus niet vast oid. Rookte wel extreem, de krukaskeerringen dus waarschijnlijk...

Roken hoeft niet te komen door de krukaskeerringen,zeker als hij nog goed loopt niet,
ruilblok :? ,ik denk niet dat zoiets te krijgen is :N Prijs revisie is geheel afhankelijk
van wat er aan gedaan moet worden,wie het doet en wat je wensen zijn.Als je alles laat
doen reken dan maar op minimaal 1000,-.Kan je veel zelf doen dan kan je dat aardig
wat geld schelen,afhankelijk van hoe goed je dat doet,anders word het nog duurder :Y :+
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij de wegraces in Hengelo Gelderland geweest, was veel moois te zien.

8732390102_53ddba94b2_b.jpg


8731277059_2ba988102e_b.jpg


8731272441_35a4b7af91_b.jpg


8731273129_d800befa31_b.jpg



Voor nog veel meer piccies zie
ICGP 2013 and Classics Hengelo Gelderland the Netherlands
 
Laatst bewerkt:
Roken hoeft niet te komen door de krukaskeerringen,zeker als hij nog goed loopt niet,
ruilblok :? ,ik denk niet dat zoiets te krijgen is :N Prijs revisie is geheel afhankelijk
van wat er aan gedaan moet worden,wie het doet en wat je wensen zijn.Als je alles laat
doen reken dan maar op minimaal 1000,-.Kan je veel zelf doen dan kan je dat aardig
wat geld schelen,afhankelijk van hoe goed je dat doet,anders word het nog duurder :Y :+
Ok thanks, daar kan ik wel wat mee. Ga zelf het rijwielgedeelte opbouwen en dan was plan om de motorrevisie + inbouw en afstelling uit te besteden. Ik meende dat Erik Potze van knalnaarpotz daar specialist in was. Vind het altijd een beetje lastig om bij bedrijven offertes te vragen als ik weet dat het nog zeker een jaar duurt voordat ik zover ben.
 
Zou mij niks verbazen gezien de you tube filmpjes van Nos :] :)


Om wat voor filmpjes hebben we het dan O-)

Echt hard knallen op de snelweg heb ik wel afgeleerd ;)
Daar raak je zo je rijbewijs kwijt |(
Wheelies maken zijn heerlijk...helemaal de balanswheely's. Maar met zo een "ellendige" 2takt is dat niet te doen.
Ik pak de leuke weggetjes binnendoor wel :P:P
Iig goed blijven spiegelen :Y Al is dat geen garantie :N :(
Hopelijk binnekort meer filmpjes :)
 
Vandaag bij de wegraces in Hengelo Gelderland geweest, was veel moois te zien.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Voor nog veel meer piccies zie
ICGP 2013 and Classics Hengelo Gelderland the Netherlands

Als ik geweten had dat je er ook was, dan hadden we kunnen meeten. Was voor mij weer een paar jaar geleden dat ik er geweest was. En wat was het gaaf :}

Toen we ri circuit liepen, kwamen de 2-takt dampen al op ons af *O*
Heb het idee dat dit evenement groter aan het worden is.

Ook genoeg leuke races gezien en ook weer zijspannen. Was de moeite meer dan waard!
 
Laatst bewerkt:
De magical is een erg mooie fiets...

Toen ik bezig was met nieuwe exspansies was magical ook een die op mn lijst stond. Qua prijzen zoiets als Dent pijpen. Maar...icm verzendkosten en import...waren ze goed duur. het carbon kuipwerk wat ze maken is wel heel mooi :Y
 
Om wat voor filmpjes hebben we het dan O-)

Echt hard knallen op de snelweg heb ik wel afgeleerd ;)
Daar raak je zo je rijbewijs kwijt |(
Wheelies maken zijn heerlijk...helemaal de balanswheely's. Maar met zo een "ellendige" 2takt is dat niet te doen.
Ik pak de leuke weggetjes binnendoor wel :P:P
Iig goed blijven spiegelen :Y Al is dat geen garantie :N :(
Hopelijk binnekort meer filmpjes :)

Je eigen filmpies,ik kon er zo de nodige artikel5 fratsen in zien :Y :P
Ook binnendoor weet de lange arm van de wet je te vinden kan ik uit eigen ervaring vertellen :Y ,en spiegelen?,motoragenten zijn verdomde goed om zich in je dode hoek te verstoppen en daarna toe te slaan }) ,zo zie je ze niet en zo zitten ze ineens naast je :Y
 
Ok thanks, daar kan ik wel wat mee. Ga zelf het rijwielgedeelte opbouwen en dan was plan om de motorrevisie + inbouw en afstelling uit te besteden. Ik meende dat Erik Potze van knalnaarpotz daar specialist in was. Vind het altijd een beetje lastig om bij bedrijven offertes te vragen als ik weet dat het nog zeker een jaar duurt voordat ik zover ben.

Of Marcel Vlaandere
Welkom | Classic Suzuki Parts NL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan