Het Supergrote Action Olie Topic Nr 4 1,2,3 action!

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
19.429
11.059
Op reis
Facebook
Laatst bewerkt:
Ik denk: hoe lang zou het duren voor die reageert.
Slechts 1 minuut.
En dat zonder het woordje motorolie.
Tja, je moet het laatste woord.
Ik denk dat het een soort dwangneurose is op het woordje motorolie.
Ben benieuwd hoe lang het nu duurt.
Als beginnend motorrijder steek je in dit topic heel weinig op. Informatie is wel in veel andere topics te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Jan
Ik denk: hoe lang zou het duren voor die reageert.
Slechts 1 minuut.
En dat zonder het woordje motorolie.
Tja, je moet het laatste woord.
Ik denk dat het een soort dwangneurose is op het woordje motorolie.
Ben benieuwd hoe lang het nu duurt.


En ik denk EN adviseer vrijblijvend iemand die sinds nov 2018 lid is van dit forum, vragen stelt over motorolie zich eens een avondje moet opsluiten en hier en daar eens wat topics moet teruglezen over olie. Ken uw experts.........................

En over het laatste woord.....volgens mij doe jij het precies hetzelfde _O-
 


Even aangepast 😉
[/QUOTE]

Nee hoor, met Valvoline Durablend 10w40 JASO MA bij Gamma gekocht voor 7,99 euro per liter.
Dus niet bij een motordealer, want dan zou die 15 euro of meer kosten.
Volgens Kevinblade is die dan wel van betere kwaliteit.
Maar daar trap ik natuurlijk niet in.
In de (simpele)auto (Suzuki Alto bj. 2004) gebruik ik Valvoline 5W40 auto-olie gekocht bij de Action.
Volgens Kevinblade is dat rommel.
Maar daar trap ik natuurlijk niet in.
 
Even aangepast 😉

Nee hoor, met Valvoline Durablend 10w40 JASO MA bij Gamma gekocht voor 7,99 euro per liter.
Dus niet bij een motordealer, want dan zou die 15 euro of meer kosten.
Volgens Kevinblade is die dan wel van betere kwaliteit.
Maar daar trap ik natuurlijk niet in.
In de (simpele)auto (Suzuki Alto bj. 2004) gebruik ik Valvoline 5W40 auto-olie gekocht bij de Action.
Volgens Kevinblade is dat rommel.
Maar daar trap ik natuurlijk niet in.
[/QUOTE]
Wat vind je nou van jezelf als je je verrichten terug leest? Hoe oud ben jij?
 
@vdv: Ik stoor me aan het feit dat als een goed product bij een budget winkel wordt verkocht, het meteen door sommigen wordt afgebrand als zijnde slecht.
En dat is niet terecht.
Maar ja, sommigen willen graag veel betalen voor marketing-onzin en sponsoring van absurd duurbetaalde voetballers.
Dat staat hun vrij natuurlijk.
Het staat mij toch ook vrij daar niet aan mee te doen.

En nu stop ik ermee.
 
@vdv: Ik stoor me aan het feit dat als een goed product bij een budget winkel wordt verkocht, het meteen door sommigen wordt afgebrand als zijnde slecht.
En dat is niet terecht.
Maar ja, sommigen willen graag veel betalen voor marketing-onzin en sponsoring van absurd duurbetaalde voetballers.
Dat staat hun vrij natuurlijk.
Het staat mij toch ook vrij daar niet aan mee te doen.

En nu stop ik ermee.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :W:W:W
 
@vdv: Ik stoor me aan het feit dat als een goed product bij een budget winkel wordt verkocht, het meteen door sommigen wordt afgebrand als zijnde slecht.
En dat is niet terecht.
Maar ja, sommigen willen graag veel betalen voor marketing-onzin en sponsoring van absurd duurbetaalde voetballers.
Dat staat hun vrij natuurlijk.
Het staat mij toch ook vrij daar niet aan mee te doen.

En nu stop ik ermee.
Dan moet je toch eens leren lezen. Kevinblade schreef dat hij die olie niet adviseerde omdat het een olie is voor auto,s en daarmee de kans bestaat dat hij daardoor schade aan kan richten. Als iemand anders dat risico wel wil nemen dat is dat hun goed recht. De ervaring leert dat de olie het goed doet in motoren maar daar kan je natuurlijk geen garantie op geven.
 
Het is inderdaad een dwang neurose, ik ga ook onder behandeling.
Ik moet gewoon gaan leren dat de nono,s het altijd beter weten dan de vakmensen.
Dus bij deze nomineer ik jou als super nono, dus vanaf nu zijn jouw adviezen doorslaggevend.
Maar denken is aan jou niet besteed, maar daar kan jij ook niks aan doen.
 
Ach wat een geëmmer over die smeerzooi,neem gewoon een als goed bekend staand olie merk als je zeker
over de kwaliteit wil zijn,vind je dat de Action fans een punt hebben en je ben onbevreesd of zal je het
een worst zijn hoe lang je motor nog leeft doe dat er lekker in,einde discussie en iedereen blij

:Y*O*
 
Ach wat een geëmmer over die smeerzooi,neem gewoon een als goed bekend staand olie merk als je zeker
over de kwaliteit wil zijn,vind je dat de Action fans een punt hebben en je ben onbevreesd of zal je het
een worst zijn hoe lang je motor nog leeft doe dat er lekker in,einde discussie en iedereen blij

:Y*O*

Zo is het maar net, en als je zelf de volste vertrouwen hebt in action olie oid, en volgeduwd met aannames ipv vakkennis, houd het dan lekker in je vriendenkring en ga het niet op een openbaar forum zetten. Het probleem is dat we keuzes mogen maken, maar laat mensen keuzes maken met waarheden ipv aannames.
 
Ach wat een geëmmer over die smeerzooi,neem gewoon een als goed bekend staand olie merk als je zeker
over de kwaliteit wil zijn,vind je dat de Action fans een punt hebben en je ben onbevreesd of zal je het
een worst zijn hoe lang je motor nog leeft doe dat er lekker in,einde discussie en iedereen blij

:Y*O*
Zo is hetmaar net. Als je niet gerelateerde horrorverhalen wil geloven. Je bang laat maken door olieverkopers moet je dat gewoon doen. Je kunt de mensen die tienduizenden kilometers ervaring hebben met het rijden op olie zonder reclame en pretenties rustig negeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan