het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.371
5.706
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Polymeer kit achter de rail en de schroeven of popnagels gebruiken om het in positie te houden
Ik heb veel dingen fout gedaan: :X
- verkeerde schroeven gebruikt
- zijwanden niet eerst opgeruwd
- alu profielen niet eerst opgeruwd
- verkeerde montagekit gebruikt

Ging er wel wat goed :? Geen idee :P

Nee, dit is geen open sollicitatie bij Wrakhout BV :P
Laat mij maar met draadjes rommelen :Y

Gelukkig een handige kennis die t binnenkort gaat fiksen :Y
 
Ik heb veel dingen fout gedaan: :X
- verkeerde schroeven gebruikt
- zijwanden niet eerst opgeruwd
- alu profielen niet eerst opgeruwd
- verkeerde montagekit gebruikt

Ging er wel wat goed :? Geen idee :P

Nee, dit is geen open sollicitatie bij Wrakhout BV :P
Laat mij maar met draadjes rommelen :Y

Gelukkig een handige kennis die t binnenkort gaat fiksen :Y
Zal ik eens een daggie jouw werk doen? 100% dat we de krant halen. Het percentage dat we het overleven wat lager
 
Ik heb tegenwoordig een middenspiegel met z'n rubber zuignap, erin zetten voor apk daarna valt het wel eraf en kan ik weer door mijn voorruit heen kijken. Ben niet de kleinste en heb genoeg fietsers zien verdwijnen in de spiegel.

Ik kijk bijna nooit in de binnenspiegel. Maar heb lang in een bus gereden met dicht schot dus ook helemaal niet gewend
 
maar @Wrakhout , ik hang mijn kasten op met schroeven die ik van jou heb, toevallig gaan er 21 in de achterwand om ze aan die sandwichpanelen te hangen. Ik kom er met de filmpjes niet helemaal uit. schroeven zonder boorkop gebruiken dus?
 
maar @Wrakhout , ik hang mijn kasten op met schroeven die ik van jou heb, toevallig gaan er 21 in de achterwand om ze aan die sandwichpanelen te hangen. Ik kom er met de filmpjes niet helemaal uit. schroeven zonder boorkop gebruiken dus?
In sandwich zonder boorkop. Dan hebben ze het meeste houvast. Wel zorgen dat het gat in kastje 7mm of groter is
 
Mijn Focus van 2005 heeft 1 grote schroef bovenop de unit, die moet los. De rest zit hij vastgeklikt. En die grote schroef is ook met een muntstukje te doen (als je hem niet idioot vast draait).
2005 is een volledig andere auto. Moet wel zeggen dat dat dan blijkbaar een beter systeem is. Wordt het er met de tijd dus niet altijd slechter op.

Overigens weet ik dan van de eerste generatie voor de facelift het ook zonder gereedschap te doen is. Kapje eraf, lampje wisselen kapje terug. Alleen met de facelift is er net genoeg veranderd dat dat kapje er niet meer af kan.
 
2005 is een volledig andere auto. Moet wel zeggen dat dat dan blijkbaar een beter systeem is. Wordt het er met de tijd dus niet altijd slechter op.

Overigens weet ik dan van de eerste generatie voor de facelift het ook zonder gereedschap te doen is. Kapje eraf, lampje wisselen kapje terug. Alleen met de facelift is er net genoeg veranderd dat dat kapje er niet meer af kan.
Oh, ik dacht dat 2004 ook al een mk2 was.
Heb hiervoor een 1999 focus gehad, dat was inderdaad kapje er af, lampje wisselen, kapje er op. Zoals je eigenlijk mag verwachten. Uit m'n hoofd (is vijf jaar geleden) was het wel krap, maar met wat gepriegel te doen.
 
Oh, ik dacht dat 2004 ook al een mk2 was.
Heb hiervoor een 1999 focus gehad, dat was inderdaad kapje er af, lampje wisselen, kapje er op. Zoals je eigenlijk mag verwachten. Uit m'n hoofd (is vijf jaar geleden) was het wel krap, maar met wat gepriegel te doen.
Na de facelift dus net niet meer. Is stiekem best veel veranderd in die 5 jaar tijd. 2004 zijn ook al MK2's geleverd, dus in die zin heb je gelijk.
 
Onlangs de keerringen van de voorpoten van m’n Buell vervangen.
1 poot zat verkeerd in elkaar gezet 8)7
De 2e foto is hoe het hoort.

A9F75325-D1F9-4EF2-8D8D-8D44B61956E2.jpeg

D7B38ED5-73BD-48DA-8FAE-5974FD8D9F5F.jpeg
 
Vandaag een nette blunder vernomen van mijn collega,
Droeg me op om met spoed een motorreductor te bestellen van een transportband, met hem ter plaatse geweest zodat hij de betreffende kon aanduiden, ik zorg (met wat geluk) dat die dezelfde dag nog op bedrijf was.
Krijg ik vandaag te horen dat ik voor de verkeerde motor een nieuwe had laten leveren, (?)
(Had gelukkig meerdere getuigen die wisten wat er ter plaatse verteld was)
De andere motor hadden we op stock, dus die wordt vervangen... zonder succes (?)
Blijkt de contactor één van de 3 fasen niet meer door te geven, dus enkele uren gewerkt voor niets...
(Maar de man in kwestie is een "hooggeschoolde" die mag/kan je dus niet tegenspreken, is wel blunder nr zoveel op zijn palmares.)
 
Vandaag een nette blunder vernomen van mijn collega,
Droeg me op om met spoed een motorreductor te bestellen van een transportband, met hem ter plaatse geweest zodat hij de betreffende kon aanduiden, ik zorg (met wat geluk) dat die dezelfde dag nog op bedrijf was.
Krijg ik vandaag te horen dat ik voor de verkeerde motor een nieuwe had laten leveren, (?)
(Had gelukkig meerdere getuigen die wisten wat er ter plaatse verteld was)
De andere motor hadden we op stock, dus die wordt vervangen... zonder succes (?)
Blijkt de contactor één van de 3 fasen niet meer door te geven, dus enkele uren gewerkt voor niets...
(Maar de man in kwestie is een "hooggeschoolde" die mag/kan je dus niet tegenspreken, is wel blunder nr zoveel op zijn palmares.)
Volgens mij is niet verifieren de grootste blunder die je kan maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan