Ben je nu sarcastisch Monomuis? Ik vind 750 voor een paar 2e hands akra's redelijk netjes. Zou dat liever doen dan nieuwe MIVV's bijvoorbeeld.
Mijn MT heeft gister op de testbank gestaan bij Dyonjet vd Meer. Hij liep echt brak voor de testbank. Nu loopt hij veel beter. Hij houdt echter nog wel in rond de 50 in de derde versnelling met constant gas en rond de 4K aan/uit effect.
Eenmaal op de testbank reageerde de motor niet goed op de wijzigingen van de Powercommander. Bleek dat de Lamdasonde afgekoppeld moest worden voor de Powercommander. Dit stond echter niet in de gebruiksaanwijzing dus die zat nog aangesloten.
Ik heb vroeger wel eens verkeerde sproeiers in een doosje gehad met een dynojet kitje.
Blijkbaar vergeten ze wel eens wat.
Ik hoop dat zo'n EJK-kitje wel een beetje gaat helpen, maar las je met de powercommander dat aan/uit rond 4k er nog niet uit krijgt, begin ik een beetje de hoop te verliezen. Ach, we zien wel. Heb nu trouwens een Z300 staan, ook wel geinig, alleen mist ie natuurlijk een berg koppel, verder loopt ie erg netjes en met een Akrapovic open uitlaatje klinkt het wunderschön.
KWARCK, wanneer ben jij aan de beurt bij vd Meer?
Dan moet die tuner toch eens leren lezen, want er zit toch een O2 Optimizer bij.
Zie Fail (European Only)&year=2011&mk=28&mdl=109&yr=2051
En die moet je dan natuurlijk wel installeren. En dit is de handleiding voor die O2 Optimizer:
http://www.powercommander.com/downloads/22-021/install/optimizer/eng76125025.pdf
Heb alles ooit een keer helemaal gelezen. Denk dat jij doelt op het zelfgemaakte rek? Volgens mij was die al naar iemand toe gegaan wat ik me kan herinneren... Anyway, kga dat project nog maar even uitstellen. Heb ook wel hele mooie zwarte koffers gezien trouwens van hepco en b maar wel rond de 300 psStaan in dit topic zijkoffer racks aangeboden die bewezen hebben de hele wereld over te kunnen. Moet je ff terug zoeken. Supersolide.
Check.Heb alles ooit een keer helemaal gelezen. Denk dat jij doelt op het zelfgemaakte rek? Volgens mij was die al naar iemand toe gegaan wat ik me kan herinneren...
Heb alles ooit een keer helemaal gelezen. Denk dat jij doelt op het zelfgemaakte rek? Volgens mij was die al naar iemand toe gegaan wat ik me kan herinneren... Anyway, kga dat project nog maar even uitstellen. Heb ook wel hele mooie zwarte koffers gezien trouwens van hepco en b maar wel rond de 300 ps
Ik heb een Powercommander FC, daar zit geen O2 optimizer bij en volgens de info van Dynojet zou de Lambda sonde zelfs gemonteerd kunnen blijven. De Lambda sonde zat de tuner echter toch in de weg bij het afstellen.
Zoals ik al aangaf is de MT beter dan voorheen maar nog niet helemaal top. Ik zag in een eerder deel een testbankgrafiek van een andere MT die er een stuk beter uit ziet. (was dat toevallig die van jou?)
Zou iemand deze eens willen vergelijken? Ik denk dat mijn MT in het middengebied wat rijker moet worden afgesteld.
[afbeelding]
De slinger in de lucht/brandstof verhouding is wel raar, met injectie verwacht ik een strakke lijn zoals in die eerdere post.
Hallo iedereen. Ik heb sinds kort ook een MT 03 uit 2006 en het is echt een top ding. Alleen staat mijn koplamp te hoog en ik kom er niet achter hoe ik hem lager zet. Weet iemand hier hoe dat moet? Alvast bedankt.
Gefeliciteerd.
Ik heb even voor je in de handleiding gekeken en daar staat;
"Vraag indien nodig een Yamaha dealer de koplamplichtbundel af te stellen"
Schieten we dus nog helemaal niks mee op.
Volgens mij zit er gewoon een stelschroef, rechtsboven waar de lamp de fitting in gaat.