LiquidCooled
MF'er
- 9 feb 2014
- 111
- 0
Het was weer heerlijk rijden vandaag, even een fotootje in Zandvoort
[sorry voor de SPAM]
[sorry voor de SPAM]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had de DB killers uit de akra pijpen gehaald, komt echt een bruut geluid uit, maar voor woon-werk verkeer zal ik het toch maar niet doen
De buurt zal er ook niet zo blij mee zijn en je riskeert 300 euro boete en wie weet wat voor extra gezeik.
Gister even twee kobalt-boortjes gehaald en vandaag de accuboor er op gezet. Dan ben je er redelijk vlot doorheen hoor. De boel begon wel wat te heet te worden, had geen boorolie liggen dus wat andere olie gepakt, maar het boortje mocht wat mij betreft stuk gaan. Is niet gebeurd. Nog wat geklooi om de restanten van de popnagel er af te krijgen, maar beide dB-killers kunnen er uit. Nu weer wachten tot ik de MT-03 thuis heb staan en dan kan het geheel er eindelijk op. Over een week of 2 dus pas.
Ben bang dat ie echt héél luid is zonder die killers er in. Wat een gaten.
http://i74.photobucket.com/albums/i280/KleineGuit/image.jpg1.jpg
Wegens vertrek naar Buenos Aires , 2007 MT Uiteraard te mooi voor wooorden, bar end mirrors, flyscreen, monoseat, akras, powercommander,r1 steps in kleur......fuk what issie gewoon goed gebruikt als tweede brommer maast een off road.....als ik terug kom ga ik wat anders doen dan, motorrijden op eenMT, dus check marktplaats over eemaandje of send me een pm. 2750,- en liefst meer
http://i74.photobucket.com/albums/i280/KleineGuit/image.jpg1.jpg
Wegens vertrek naar Buenos Aires , 2007 MT Uiteraard te mooi voor wooorden, bar end mirrors, flyscreen, monoseat, akras, powercommander,r1 steps in kleur......fuk what issie gewoon goed gebruikt als tweede brommer maast een off road.....als ik terug kom ga ik wat anders doen dan, motorrijden op eenMT, dus check marktplaats over eemaandje of send me een pm. 2750,- en liefst meer
Nette prijs, dacht ik zo.2750,- en liefst meer
Ne hoor, kom vast weer terug,maar ben zo veelom het buitenland nu, België,Duitsland, UK,Noorwegen enstraks Argentinie....Maleisie.....tjonge.....ik kom niet meer aan rijden toe op die motor. Ikmoet die kwak idd eens komen bekijken. maar eerst nog op tournee door Frankrijk en Spanje.....
Ze zien me thuis nauwelijksnog hahahah
Nette prijs, dacht ik zo.
dertienduizenddriehonderdendrie
Kan best zijn, maar wie weet is het voo rmij genoeg. Hij is vooral heel enorm gebruikt enniet gepoetst.....al doe die plaat van Kees Anders vermoeden.....
Kan best zijn, maar wie weet is het voo rmij genoeg. Hij is vooral heel enorm gebruikt enniet gepoetst.....al doe die plaat van Kees Anders vermoeden.....
Soms moet je een keuze maken tussen verkopen en te koop zetten.Voor akras alleen krijg je al makkelijk 750 tweedehands.. zou er minimaal 3500 voor vragen, maar dat is mijn mening
Ik heb al een tijdje niet meer gekeken, moet ik toegeven.@Siedo, ik weet niet of je al een beetje had gekeken wat er te koop staat, maar onder de 3900 staat er niet echt iets spannends te koop, zeker niet met zo weinig KM en akra's