Het MT-03 Topic deel VII: Tijd voor verandering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was weer heerlijk rijden vandaag, even een fotootje in Zandvoort :]

GThXGaM.jpg

[sorry voor de SPAM] :+

Had de DB killers uit de akra pijpen gehaald, komt echt een bruut geluid uit, maar voor woon-werk verkeer zal ik het toch maar niet doen :+

De buurt zal er ook niet zo blij mee zijn en je riskeert 300 euro boete en wie weet wat voor extra gezeik.

Gister even twee kobalt-boortjes gehaald en vandaag de accuboor er op gezet. Dan ben je er redelijk vlot doorheen hoor. De boel begon wel wat te heet te worden, had geen boorolie liggen dus wat andere olie gepakt, maar het boortje mocht wat mij betreft stuk gaan. Is niet gebeurd. Nog wat geklooi om de restanten van de popnagel er af te krijgen, maar beide dB-killers kunnen er uit. Nu weer wachten tot ik de MT-03 thuis heb staan en dan kan het geheel er eindelijk op. Over een week of 2 dus pas.

Ben bang dat ie echt héél luid is zonder die killers er in. Wat een gaten. :} *O*

't Is wel maf want bij mijn Suono's zitten de dB-killers gewoon met boutjes vast. Is toch óók van MIVV zou je zeggen.

Wat meer service als je wat meer betaalt (Suono). :P
Neem wel aan dat ze vast zitten met een lasje, of ook niet? Ach, die van mij zit vanaf binnenkort ook vast met een boutje. :+

De buurt zal er ook niet zo blij mee zijn en je riskeert 300 euro boete en wie weet wat voor extra gezeik.

Gister even twee kobalt-boortjes gehaald en vandaag de accuboor er op gezet. Dan ben je er redelijk vlot doorheen hoor. De boel begon wel wat te heet te worden, had geen boorolie liggen dus wat andere olie gepakt, maar het boortje mocht wat mij betreft stuk gaan. Is niet gebeurd. Nog wat geklooi om de restanten van de popnagel er af te krijgen, maar beide dB-killers kunnen er uit. Nu weer wachten tot ik de MT-03 thuis heb staan en dan kan het geheel er eindelijk op. Over een week of 2 dus pas.

Ben bang dat ie echt héél luid is zonder die killers er in. Wat een gaten. :} *O*

Heb de db killers er ook weer in zitten, was gewoon even om het te horen :).
Komt met db killers ook nog geweldig geluid uit, en natuurlijk de vlammetjes *O* *O* *D *D

Nou ik geniet wel van de volle DB's van mijn dure Akrapovic :+ Hij maakt aardig wat geluid maar ik vind het net ok.

Toen ik de Mivv's nog had heb ik deze ook getest zonder DB Killers maar die maakte echt TE veel kabaal :P

http://i74.photobucket.com/albums/i280/KleineGuit/image.jpg1.jpg

Wegens vertrek naar Buenos Aires , 2007 MT Uiteraard te mooi voor wooorden, bar end mirrors, flyscreen, monoseat, akras, powercommander,r1 steps in kleur......fuk what issie gewoon goed gebruikt als tweede brommer maast een off road.....als ik terug kom ga ik wat anders doen dan, motorrijden op eenMT, dus check marktplaats over eemaandje of send me een pm. 2750,- en liefst meer

Wegens vertrek naar Buenos Aires , 2007 MT Uiteraard te mooi voor wooorden, bar end mirrors, flyscreen, monoseat, akras, powercommander,r1 steps in kleur......fuk what issie gewoon goed gebruikt als tweede brommer maast een off road.....als ik terug kom ga ik wat anders doen dan, motorrijden op eenMT, dus check marktplaats over eemaandje of send me een pm. 2750,- en liefst meer

Ik heb eigenlijk oren naar de flyscreen...
Mocht je ( in de toekomst) bereidt zijn om die los te verkopen, dan bij deze ! :)

Hey Peter, wat maak je me nou? :? Mijn vaste koffie leut stekkie opheffen? Ga je meedoen aan de Latijns Amerikaanse wereldkampioenschappen stijldansen voor übermacho's?

Is het voor vakantie? Wanneer ben je weer terug?

Je hebt mijn Kawa nog niet eens gezien die ik hier voor je bewaar!?

Ne hoor, kom vast weer terug,maar ben zo veelom het buitenland nu, België,Duitsland, UK,Noorwegen enstraks Argentinie....Maleisie.....tjonge.....ik kom niet meer aan rijden toe op die motor. Ikmoet die kwak idd eens komen bekijken. maar eerst nog op tournee door Frankrijk en Spanje..... :)
Ze zien me thuis nauwelijksnog hahahah

Ne hoor, kom vast weer terug,maar ben zo veelom het buitenland nu, België,Duitsland, UK,Noorwegen enstraks Argentinie....Maleisie.....tjonge.....ik kom niet meer aan rijden toe op die motor. Ikmoet die kwak idd eens komen bekijken. maar eerst nog op tournee door Frankrijk en Spanje..... :)
Ze zien me thuis nauwelijksnog hahahah

Tjah, je thuispubliek is te klein voor een wereldster als jij begrijp ik... O-) 8-) :}

Als je terug bent maar eens een keertje afspreken voor een auditie bij jou, is al veel te lang geleden... maar ook hier druk, druk, druk... -O-

Over twee weken naar Canada, ook leuk! :Y

Nette prijs, dacht ik zo.

Zeker als je in acht neemt dat het een echte FZSsemans is! :Y

full

Kijk... zo werd die MT-03 vertroeteld... wat een innige relatie hebben die twee!

Laatst bewerkt:
Kan best zijn, maar wie weet is het voo rmij genoeg. Hij is vooral heel enorm gebruikt enniet gepoetst.....al doe die plaat van Kees Anders vermoeden..... :)

Kan best zijn, maar wie weet is het voo rmij genoeg. Hij is vooral heel enorm gebruikt enniet gepoetst.....al doe die plaat van Kees Anders vermoeden..... :)

Dan nog, nette prijs :Y
Maar als dat voor jou genoeg is en je wilt hem (waarschijnlijk) snel kwijt, dan moet je het zeker doen :)

Voor akras alleen krijg je al makkelijk 750 tweedehands.. zou er minimaal 3500 voor vragen, maar dat is mijn mening

€750 voor 2e hands Akra's die je nieuw voor €1000 nieuw hebt? Dat is wel een hele goede deal!

Ben je nu sarcastisch Monomuis? Ik vind 750 voor een paar 2e hands akra's redelijk netjes. Zou dat liever doen dan nieuwe MIVV's bijvoorbeeld.

@Siedo, ik weet niet of je al een beetje had gekeken wat er te koop staat, maar onder de 3900 staat er niet echt iets spannends te koop, zeker niet met zo weinig KM en akra's

@Siedo, ik weet niet of je al een beetje had gekeken wat er te koop staat, maar onder de 3900 staat er niet echt iets spannends te koop, zeker niet met zo weinig KM en akra's
Ik heb al een tijdje niet meer gekeken, moet ik toegeven.
En misschien zit er wat rek in de prijs, maar geen 1000 euro.

Ik vind het een zeer nette prijs, paar honderd meer had ook niet misstaan. In ieder geval blijft het feit dat ik er al één heb en een ander er graag vanaf wil. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan