Het MT-03 Topic deel VI: Komen en gáán

Status
Niet open voor verdere reacties.
kosten? me pa heeft volgens mij een back protector in de kast liggen

Hij biedt hem aan voor €125 dacht ik (ter vergelijking, de mijne voor level 2 op 27-8 heb ik voor €110 in de aanbieding (bijna verkocht) ik kan die dag niet :S ). Op de website zijn er nog plekken over voor level 1 lijkt het! Zie hier: TK: Tracktraining Level 1 26 juni 2011
en hier:
www.tracktraining.nl
 
Laatst bewerkt:
Hij biedt hem aan voor €125 dacht ik (ter vergelijking, de mijne voor level 2 op 27-8 heb ik voor €110 in de aanbieding (bijna verkocht) ik kan die dag niet :S ). Op de website zijn er nog plekken over voor level 1 lijkt het! Zie hier: TK: Tracktraining Level 1 26 juni 2011
en hier:
www.tracktraining.nl

wat betaal je er voor bij tracktraining zelf? ik heb nog geen account anders maak ik zo zelf even aan...

wat is jouw ervaring hiermee? zeker heel leerzaam?
 
€129 op de site.

Ze bouwen het bij level 1 heel rustig op. Eerst niet schakelen en niet remmen, alles in z'n 3 (of in ons geval in z'n 2, 3 en 4 _O- ) Dat voelt best suf... :/ Maar in de meeste bochten zit je in de 3e versnelling best prima, en met tactisch afstand houden kun je ook dan al wat leuke bochten maken.

Dan per sessie wat erbij. Het is bijzonder handig om achter iemand aan te rijden die je de lijnen mooi kan laten zien.

Naar mate de dag vordert wordt de lach op je gezicht steeds groter :/ --> *D

Met een beetje mazzel geeft de DHL-koerier morgen m'n gloednieuwe cameraatje bij de buren af, kan ik ook nog mooie opnames maken vanaf m'n achterbrug.
 
€129 op de site.

Ze bouwen het bij level 1 heel rustig op. Eerst niet schakelen en niet remmen, alles in z'n 3 (of in ons geval in z'n 2, 3 en 4 _O- ) Dat voelt best suf... :/ Maar in de meeste bochten zit je in de 3e versnelling best prima, en met tactisch afstand houden kun je ook dan al wat leuke bochten maken.

Dan per sessie wat erbij. Het is bijzonder handig om achter iemand aan te rijden die je de lijnen mooi kan laten zien.

Naar mate de dag vordert wordt de lach op je gezicht steeds groter :/ --> *D

Met een beetje mazzel geeft de DHL-koerier morgen m'n gloednieuwe cameraatje bij de buren af, kan ik ook nog mooie opnames maken vanaf m'n achterbrug.


jij zit zeker niet in lvl 1? maar misschien heb ik wel intresse in dat kaartje van je MF'er... krijg ik dan gewoon een papiertje ofzo?

ik zet dan de BulletHD er op... alleen even een mooie montage plek zoeken
 
Laatst bewerkt:
Ik doe ook level 1, ben ook een circuitn00b ;)

7. Vervangende deelnemer. De afnemer mag een andere persoon in zijn plaats laten deelnemen. Deze persoon wordt echter slechts als vervanger aanvaard nadat hij een bevestiging van de afnemer aan TrackTraining heeft overhandigd en de volgens deze algemene voorwaarden voor een deelnemer vereiste documenten heeft ondertekend en bij TrackTraining heeft ingeleverd.

Dat heb je nodig als je een dagje overneemt. Het bevestigingse-mailtje heb je nodig, en zo'n exhonoratieformulier moet je invullen en ondertekenen.

Beide dingen uitprinten en meenemen.
 
die kan hij mij gewoon opsturen via de mail? that's it?

ik zal die gozer wel even een PM sturen
 
Laatst bewerkt:
5. Betalingstermijn. De betalingdient uiterlijk 25 werkdagen voordat het circuitevenement plaatsvindt door TrackTraining te zijn ontvangen. Na deze periode vervalt de inschrijving en blijft de deelnemer het inschrijfgeld verschuldigd.

... als er nog plek is kan ik hem gewoon via de site kopen toch?
 
kaartje is binnen. zullen we anders daar ergens afspreken? ik weet niet vanaf waar jij er heen gaat?
 
Laatst bewerkt:
zit er GVD weer een spijker in me achterband!!! nu zit er een nood reparatie rubber in... vanavond de band opburnen(dit moet gewoon even om wraak te nemen voor de 10de spijker al weer)

morgen ochtend verse band halen voor het circuit, dus kom ik aan met verse schaamrande en ga ik weg zonder randen :] (of morgen al de randen weg rijden :Y )
 
Laatst bewerkt:
zit er GVD weer een spijker in me achterband!!! nu zit er een nood reparatie rubber in... vanavond de band opburnen(dit moet gewoon even om wraak te nemen voor de 10de spijker al weer)

morgen ochtend verse band halen voor het circuit, dus kom ik aan met verse schaamrande en ga ik weg zonder randen :] (of morgen al de randen weg rijden :Y )

Volgens mij proberen je buren je iets duidelijk te maken.... _O- _O- _O-
 
Volgens mij proberen je buren je iets duidelijk te maken.... _O- _O- _O-

denk het ook... want ik kom er altijd thuis achter... en ik rij in de wijk altijd laag in toeren en rustig! (zeker met koud blok) en ook nog is met originele uitlaat!

laat het ze me maar niet weten wie het is, denk dat ik dan op een manier die honderde euro's terug ga krijgen :') , is het niet in geld. dan weet ik nog genoeg dingen om ze te zieken :+
 
Ik kom vanaf Den Haag, dus daar afspreken lijkt me het best.... ik ben die andere met een MT-03 ;)

Mooi klote van die band :S

Ik heb m'n "cameraatje" ook binnen... hij is stiekem best groot _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik kom vanaf Den Haag, dus daar afspreken lijkt me het best.... ik ben die andere met een MT-03 ;)

Mooi klote van die band :S

Ik heb m'n "cameraatje" ook binnen... hij is stiekem best groot _O-

ik zie je vanzelf wel :Y

mag je eigenlijk filmen? ik neem dan ook een actie camera mee
 
Er was iemand met 4 cameraatjes op z'n motor :D

Volgens mij staat er ergens wel dat je geen foto's mag maken... maarja zolang je geen camcorders aan je voorvorkductaped zal het wel los lopen.
 
ja dat had ik wel gelezen dat je geen foto's mag maken... ik wil zelf de GoPro HD Hero gaan kopen... maar die is een beetje duur dus dat komt pas over een paar maanden :+

dan maar even kijken of ik de BulletHD van me pa kan lenen
 
Even een testritje gemaakt, de trilling valt me álles mee! En dat terwijl de camera vlak naast het blok hangt!

CJ1LK.jpg


Jammer wel dat precies het contactpunt van het voorwiel op het wegdek niet te zien is, dat is juist wel interessant, maar ja...

Als het morgen even droog is (en er geen MotoGP op is) eens even testen op HD-modus, en eens kijken wat ie achterstevoren filmt.

't Geluid is wel bagger _O-
 
Laatst bewerkt:
Oordoppen: check!
Inschrijvingspapiertjes: check!
Uh...: check!

Ik ben klaar voor morgen, denk ik ;)
 
En weer thuis... allemachtig wat zweten!

't Is dat m'n vriendin thuis is, anders had ik in m'n pak naar het werk gemoeten morgen!

OyCgH.jpg


Twéé MT-03R-en, waar zie je zo'n verzameling nog?!

(Timing, allebei de ogen dicht! _O- (Ik kon ze daar sowieso niet open houden in die zon)).

Eens even de filmpjes van m'n camera af plukken, hopelijk is 't nog wat :)

Hilarisch trouwens, de motoren uit het snelste groepje (bij mijn kleur, zat helaas niet bij Danny): Cagiva Raptor 1000, Yamaha MT-03 en... wait for it







Een Honda CB-1 op BT-045's ! _O- :} _O-
 
Laatst bewerkt:
En weer thuis... allemachtig wat zweten!

't Is dat m'n vriendin thuis is, anders had ik in m'n pak naar het werk gemoeten morgen!

[afbeelding]

Twéé MT-03R-en, waar zie je zo'n verzameling nog?!

(Timing, allebei de ogen dicht! _O- (Ik kon ze daar sowieso niet open houden in die zon)).

Eens even de filmpjes van m'n camera af plukken, hopelijk is 't nog wat :)

Hilarisch trouwens, de motoren uit het snelste groepje (bij mijn kleur, zat helaas niet bij Danny): Cagiva Raptor 1000, Yamaha MT-03 en... wait for it







Een Honda CB-1 op BT-045's ! _O- :} _O-

Mooi dat de foto gelukt is *O*
 
Bedankt nogmaals!

Is inderdaad altijd afwachten met die telefoon van mij :)
 
Hilarisch trouwens, de motoren uit het snelste groepje (bij mijn kleur, zat helaas niet bij Danny): Cagiva Raptor 1000, Yamaha MT-03 en... wait for it



Een Honda CB-1 op BT-045's !
steveman wijzigde dit bericht op zondag 26 juni 2011 19:42 (32%)


Klinkt goed heren!! Hebben jullie er veel van opgestoken, buiten het feit dat je natuurlijk gewoon een lekker dagje aan het scheuren bent??

Het staat namelijk ook op mijn verlangenlijstje om een keer te doen.... maar ja alles op z'n tijd.
En idd wat was het warm..... ik was ook nog even een stukkie over het stratencircuit van lelystad gaan rijden, maar tjonge jonge....... B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan