Mt 07 uitval

Skip88

Rookie
21 mrt 2024
4
0
Goedemiddag,

Ik rij sinds vorig jaar een nieuwe mt07 , modeljaar 2022. Er staan nu 7000km op. Gisteren viel deze plotseling uit tijdens het snel accelereren. Motor en verlichting vielen beiden uit. Uit laten bollen en aan de kant gaan staan. Motor startte meteen terug zonder problemen en heb nog 5km naar huis gereden zonder issues. Dit is de eerste keer dat dit voorvalt.Tank zat nog een kwart vol, motor heeft recent nog een nazicht gehad na de winterperiode. Klinkt dit iemand bekend in de oren of een idee wat dit kan zijn?
 
Dacht ik ook in 1e instantie. Twijfelde omdat hij meteen weer startte daarna. Ga het straks even controleren.
 
Net alles nagekeken. Kabels aan de accu zaten goed vast. Enkel het kapje naast de accu waaronder een aantal zekeringen zitten zat niet 100 procent vast, maar of het daar aan ligt. Nog een 20km gereden hierna, nergens geen last van gehad. Toch maar eens aangeven bij de volgende beurt.
 
Niet per ongeluk de dodemans knop ingedrukt tijdens het rijden? Dikke handschoenen ofzo?

En welkom op MF :]
 
Hey, bedankt. Nee ik heb nog getest, dodemansknop gooit alles af behalve de verlichting. We gaan het zien in de toekomst. Leuk forum btw, al veel topics aan het lezen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan