Avon hkm is misschien wel wat voor je NTV. Mijn broer rijdt daarmee op zijn cb500 en ze zijn vergelijkbaar met bridgestone bt45 denk ik, alleen iets duurzamer.
Als het een beetje meezit kan ik straks kiezen....op een Hawk of een NTV naar de Hawk/NTV meeting.
100% een hawk
Het zal wel een NTV worden.Ik ben vandaag nog eens wezen kijken en de Hawk in kwestie zint me toch niet helemaal. Het is een schadefietsje wat er redelijk bij staat, moet een hoop aan gebeuren en dat is op zich wel leuk werk en goed te doen, maar ik vertrouw de voorkant niet helemaal. Alles lijkt recht op zich, maar het wiel staat wel naar links gedraaid als de kroonplaat recht op het frame staat.
Zet je er meteen een CBR600 voorkant op!
CBR voorkant? Piccie!
heb is geinformeerd naar open filters en een dynojet kit
open filters werd me afgeraden ivm de luchtstroom die door de stand van je benen te beinvloedbaar werd en daardoor lastig is af te stellen , ze adviseerde dan ook neem een K&N filter die in het normale filterhuis past.
daynojet kit er bij en afstellen ongeveer 320 euro
nu van het weekend nog ff bij ten kate informeren
maar de bevestiging van een NTV tank is toch een dubbele bout aan de voorzijde bij balhoofd?
want de bevestiging van een VFR uit 1990 heeft net als de bevestiging van een NT tank maar 1 bout nodig , en is aan de boven zijde als zo gevormd dat er iets meer speelruimte is voor je handen
eej mede nt(v) rijders
ik heb zelf een rode honda ntv 650 uit '94 .Toen ik hem voor 5000 guldens kocht er stond 114000km op de teller en ik heb er in 2,5 jaar zo'n 25000km bij gezet .
verbruik ligt tussen de 1:16 en de 1:23
Verders heb ik er een kappa koffer set op zitten ( ben nog op zoek naar een goedkope topkoffer van kappa ). Het onderhoud liet ik altijd doen maar dat wordt een beetje duur dus ik wil dat zelf gaan doen als iemand een geod wph weet mag ie het me mailen.
ikke_muppet@hotmail.com
NT(v) meeting zou gaaf zijn ( op een zondag )
mzzl muppet
heb is geinformeerd naar open filters en een dynojet kit
open filters werd me afgeraden ivm de luchtstroom die door de stand van je benen te beinvloedbaar werd en daardoor lastig is af te stellen , ze adviseerde dan ook neem een K&N filter die in het normale filterhuis past.
daynojet kit er bij en afstellen ongeveer 320 euro
nu van het weekend nog ff bij ten kate informeren
Post van Mr.Zed in topic 'Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic'
Deze bijvoorbeeld. Als je op die Hawk sites kijkt zie je het heel veel. Het is zo te doen met weinig moeite.
Ik denk dat het ook met een NTV wel net zo makkelijk kan, volgens mij is de voorkant gelijk, al heb ik dat nog niet gezien.
Ik ben wezen kijken naar deze Hawk:
(Afbeelding)
eej mede nt(v) rijders
ik heb zelf een rode honda ntv 650 uit '94 .Toen ik hem voor 5000 guldens kocht er stond 114000km op de teller en ik heb er in 2,5 jaar zo'n 25000km bij gezet .
verbruik ligt tussen de 1:16 en de 1:23
Verders heb ik er een kappa koffer set op zitten ( ben nog op zoek naar een goedkope topkoffer van kappa ). Het onderhoud liet ik altijd doen maar dat wordt een beetje duur dus ik wil dat zelf gaan doen als iemand een geod wph weet mag ie het me mailen.
ikke_muppet@hotmail.com
NT(v) meeting zou gaaf zijn ( op een zondag )
mzzl muppet