Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is nog niet zover, maar goede kans idd dat ik de verleiding niet kan weerstaan.
 


100% een hawk
 
ik ga morgen ook maar is informeren naar een dynojetkit en een setje openluchtfilters incombinatie met afstellen
 
Kun je vrijdag gelijk doen bij ten kate....!!
Als ze ergens verstand hebben met het afstellen van een honda......
 
Het zal wel een NTV worden. Ik ben vandaag nog eens wezen kijken en de Hawk in kwestie zint me toch niet helemaal. Het is een schadefietsje wat er redelijk bij staat, moet een hoop aan gebeuren en dat is op zich wel leuk werk en goed te doen, maar ik vertrouw de voorkant niet helemaal. Alles lijkt recht op zich, maar het wiel staat wel naar links gedraaid als de kroonplaat recht op het frame staat.
 

Misschien alleen de Vorkpoten iets getordeerd??
 
ik heb ook zitten kijken naar een vfr 700 uit 1990 volgens mij past die tank op een hawk :D
 
ik heb een tank van een ntv op op mijn hondatje gezet , met vrij weinig aanpassingen. ga nu proberen om een cbr 900 rr achterschokbreker temonteren
 
heb is geinformeerd naar open filters en een dynojet kit

open filters werd me afgeraden ivm de luchtstroom die door de stand van je benen te beinvloedbaar werd en daardoor lastig is af te stellen , ze adviseerde dan ook neem een K&N filter die in het normale filterhuis past.
daynojet kit er bij en afstellen ongeveer 320 euro

nu van het weekend nog ff bij ten kate informeren


maar de bevestiging van een NTV tank is toch een dubbele bout aan de voorzijde bij balhoofd?
want de bevestiging van een VFR uit 1990 heeft net als de bevestiging van een NT tank maar 1 bout nodig , en is aan de boven zijde als zo gevormd dat er iets meer speelruimte is voor je handen
 

Nee de NTV tank zit voor vast met één boutje.
 
eej mede nt(v) rijders

ik heb zelf een rode honda ntv 650 uit '94 .Toen ik hem voor 5000 guldens kocht er stond 114000km op de teller en ik heb er in 2,5 jaar zo'n 25000km bij gezet .
verbruik ligt tussen de 1:16 en de 1:23
Verders heb ik er een kappa koffer set op zitten ( ben nog op zoek naar een goedkope topkoffer van kappa ). Het onderhoud liet ik altijd doen maar dat wordt een beetje duur dus ik wil dat zelf gaan doen als iemand een goed wph weet mag ie het me mailen.
ikke_muppet@hotmail.com

NT(v) meeting zou gaaf zijn ( op een zondag )

mzzl muppet
 
Laatst bewerkt:

ik heb hier in boekvorm een wph liggen
 
enne moet zeggen wat klinkt een standaard uitlaat ineens tam van een hawk als je er een laser onderhebt

heb vandaag naast de hawk van chuck gestaan en dan merk je echt wel verschil geen standaard meer voor mij
 

Was dat vandaag vrydag de 12de? Ik ga morgen voor een set nieuwe banden.
 

U is toegevoegd aan de lijst

Ik heb zelf het WPH van HAYNES is wel in het Engels, maar wel duidelijke plaatjes d'r in
 
mijn setje WP progressieve veren zijn besteld voor de voorvork
 
Ik ga morgen naar een NTV 650 kijken in de buurt van Hillegom. Ik ben erg benieuwd.

Ben vandaag ook wat wezen kijken maar er zit niet zo veel naar mijn smaak (en budget) tussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.