bt-020 is inderdaad niet de opvolger van bt-45, het zijn gewoon verschillende banden uit de bt-reeks. De 45 is een sportieve diagonaalband, geschikt voor oudere motoren en huidige motoren die niet de bijna standaard banden maten tegenwoordig voeren. De 020 is een radiaalband die in wat beperktere maten beschikbaar is en dus vooral geschikt is voor modernere motoren. Ik heb ooit eens uitgezocht welke banden er in de juiste maten voor een NTV te krijgen zijn en volgens mij was de 020 er alleen achter in de juiste maat. Aangezien er net een nieuwe 020 uit is zal dat misschien niet eens meer opgaan. Als je per se radiaalbanden wilt dan kun je eens kijken naar Avon. De AV-45/46 serie is er wel in de juiste maten geloof ik. Dat is wel een leuke sporttourband, ik heb die wel eens op mijn kawa gehad. Maar gezien het low budget karakter van de Hawk en NTV zou ik gewoon diagonaalbanden nemen. De meeste merken hebben wel wat sportieve diagonaalbanden, Michelin uitgezonderd . Ik denk dat ik bt-45 ga nemen, maar ik wil wachten daarmee en eerst het effect van de Hyperpro's alleen zien, zonder invloed van bandenverschillen.
By the way: Wat is er aan te passen aan de originele uitlaat zodat deze nog bet is/presteet\klinkt?
Ik ben erg benieuwd
Bedankt voor de uitleg!
Door het gat aan de achterkant groter te maken, krijg je (volgens Hoogland) een zwaarder geluid en iets meer vermogen bij lager toerental.