Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
meestal hang ik rond de 1 op20 het meest erge moment was 1:15 met helaas choke open en en flink het gas er op.Ikzelf kom ook niet verder als 100 mijl met 1 tank, maar als ik een beetje aan het gas ga draaien....wil ik eigenlijk helemaal niet weten
Frits Bolkestein (van MF) heeft een Hawk...
Ik rijdt zelf niet op een NTV maar op een Hawk...
Staat nu ongeveer 40.000 mijl op de teller en rijdt nog als nieuw!!
Ben van plan om eind dit jaar een firestorm aan te schaffen, omdat ik bij de hawk de vering niet echt prettig vind en ik wat meer vermogen wil hebben.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze motor zijn!!
Groeten chuck
ik rij zelf een NT 650 Hawk GT uit 91
gekocht met 48k op de klok en heb er nu iets meer dan 71K er op staan na 2 jaar.
mijn beste resultaat wat verbruik is 1:27 is me 1 keer gelukt daarna nooit meer
maar als ik een andere motor ga kopen blijft deze Hawk mooi in mijn bezit ga er dan denk ik een hobby project van maken.
1:27!! Ik ben nooit zuiniger geweest dan 1:22, ik heb het een poos nauwkeurig bijgehouden en het varieerde van 1:17 tot 1:22 en gemiddeld 1 op een dikke 19/kleine 20.
Toch maar een Hawk nemen dan....voor erbij misschien
Ik ben aan het rondkijken voor een eerste motor, en mijn oog is gevallen op een NTV 650.
Specs: 1994, 34000km, groen, nieuwe banden & grote beurt gehad, carterbeugel.
Prijs: € 2400,-
Is dit een goede deal indien hij voor de rest in een goede staat is? Is er nog wat te zeggen over een ntv als eerste motor
Of kom met z'n allen naar de MF-pre pasen party (topic is al aangemaakt)
Daar ben ik zowieso bij!!