dat kan ook. Maar dat haal ik niet uit de tekst. Het word dan eigenlijk een blinde gok wat je koopt.Dat zegt niets, van veel van dit soort producten bestaan simpelweg geen foto's en worden generieke foto's gebruikt.
Neu, maar dat hoeft ook niet. Ik zit zelf in de motoren en weet uit ervaring dat veel fabrikanten van dit soort technische producten geen specifieke foto's maken. Hoeft ook niet, want waarom zou je voor een 30mm zuiger een aparte foto maken als je ook die van een 32mm zuiger kunt gebruiken?dat kan ook. Maar dat haal ik niet uit de tekst. Het word dan eigenlijk een blinde gok wat je koopt.
Het is voor mij niet de eerste keer dat ik een motor op knap. In het verleden te vaak verkeerde revisie onderdelen geleverd gekregen. Vandaar mijn terughoudendheid. Maar goed om nog eens te lezen dat ik dat goed kan bestellen.Neu, maar dat hoeft ook niet. Ik zit zelf in de motoren en weet uit ervaring dat veel fabrikanten van dit soort technische producten geen specifieke foto's maken. Hoeft ook niet, want waarom zou je voor een 30mm zuiger een aparte foto maken als je ook die van een 32mm zuiger kunt gebruiken?
Dus wat Guntherrex zegt, beetje vertrouwen hebbendit is Japparts, geen Ali, er wordt daar met aandacht gewerkt.
Als je hem dagelijks gebruikt zal het weinig uitmaken, dan krijgt het vocht geen kans om uit de benzine te treden. Je krijgt met E10 vooral problemen als een motor langere tijd stil staat.Ben sinds een tijdje in bezit van een NTV650 uit 1991. Zijn er hier mensen die met de NTV E10 benzine tanken, en zo ja, geeft dat al dan niet problemen? Er worden mij door sommige allerlei gruwel verhalen verteld. Maar omdat ik de motor voor woon/werk dagelijks gebruik wil ik graag de goedkopere E10 tanken i.p.v. de veel duurdere V-Power of zoiets. Alvast bedankt.
Ik heb een paar jaar (+/-50.000km) op de NTV woonwerk gedaan. Altijd E10 erin, niks aan de hand. Nooit geen centje pijn gehad. Nu staat hij vrij veel stil, dus weggezet met 98, maar van de zomer rijd mijn zusje er weer regelmatig op, gaat er weer gewoon E10 in.Ben sinds een tijdje in bezit van een NTV650 uit 1991. Zijn er hier mensen die met de NTV E10 benzine tanken, en zo ja, geeft dat al dan niet problemen? Er worden mij door sommige allerlei gruwel verhalen verteld. Maar omdat ik de motor voor woon/werk dagelijks gebruik wil ik graag de goedkopere E10 tanken i.p.v. de veel duurdere V-Power of zoiets. Alvast bedankt.
Lucht in het systeem?vraagje mijn ntv gooit de koelvloeistof via het expansievat er uit als die warm word
heb er een andere radiatordop op gezet maar dat maakt niet uit.
wat zou het kunnen zijn.
Ja hoor, heb ikheeft er iemand nog een hele rechter zijkap liggen voor een ntv ?
de kleur maakt niet uit.
Ik zou me niet teveel zorgen maken. De NTV is qua koeling best wel ruim bemeten. Ook bij mijn NTV's en Hawkjes vertoonde de temperatuurmeter nauwelijks leven. Alleen zomers (en dan vaak nog alleen bij stadsritjes) kwam de naald duidelijk omhoog en sloeg de ventilator aan. No worries, mate!Technisch vraagje.
XXXXXXXXXXX
Is dit normaal en gaat de temperatuur vanzelf omhoog als het buiten warmer wordt? Of werkt het nu niet naar behoren?
Tips zijn welkom
Heb gisteren inderdaad op meer plekken gelezen dat het metertje vaak weinig doet en het blok goed tegen de hitte kan.thermostaat blijft misschien open staan... Hoewel iets me zegt dat de NTV meestal niet veel temperatuur laat zien op het metertje...
Dit kan ik wel proberen als die van dethermostaat eruit halen en in een pannetje met water doen op het fornuis en een thermometer erin steken. nameten bij welke temperatuur ie begint open te gaan en bij welke temperatuur hij 100% open is.
Of als je nog een thermometer moet kopen meteen een nieuwe erin gooien voor de zekerheid en de test laten voor wat het is