Het KTM 790/890 Adventure topic Deel 1

Ik heb geen rally mode , wil ik ook niet.
Gewoon geen abs achter ,omdat dat een stuk beter remt en het wel eens makkelijk is dat het achterwiel blokkeert.
Dan zul je moeten proberen in het menu je ABS op offroad te zetten, en kijken of ie dat onthoud of dat ie zich reset als je het contact/ de killswitch gebruikt.

1714678520046.png
 
Je kan als ik goed ben geïnformeerd ook je ABS signaal leiding van achter ook met een beugeltje bij de sensor van het voorwiel plaatsen dit zijn 2 dezelfde tel disks en meet hij dus gewoon het aantal omwentelingen van het achterwiel
 
Bij de oplossing zoals @ApDu die beschrijft natuurlijk niet meer want de computer weet dan niet meer hoe snel het achterwiel draait.

Bij de oplossing zoals ik 'm beschreef in principe wel. De 990 heeft trouwens geen tractiecontrole, behalve dan de mijne, want ik heb er een aftermarket unit van Healtech op gezet:


Dus ik rijd (reed) rond met een 990 Adventure met perfect werkende ABS op het voorwiel, geen ABS op het achterwiel, geen storingsmeldingen én een regelbare en goed werkende tractiecontrole.
 
Terug
Bovenaan Onderaan