Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Prachtig! Plaats je een filmpje als ie klaar is? Ik, en vele met mij zijn gek op Endurance motoren! *O*:)
 
Nog niet helemaal zeker. Ik laat het weten zodra het definitief is.
 
≥ Originele Kawasaki Z650 Bouwjaar 1979 NL Motor - Motoren | Oldtimers - Marktplaats.nl

Advertentie m1386862249

$_86.JPG


deze al voorbij gekomen hier?
Hey, die staat bij mij voor de deur.
 
Mooi dat je die gekocht hebt, en welkom hier!
Die ziet er, op het spuitwerk/uitlaat na dan best wel origineel uit.
Wat moet je er nog aan doen? We kennen hier veel van de Z650's, en als je eventueel nog onderdelen zoekt..
heb nog redelijk veel liggen hier. :):t
 
Mooi dat je die gekocht hebt, en welkom hier!
Die ziet er, op het spuitwerk/uitlaat na dan best wel origineel uit.
Wat moet je er nog aan doen? We kennen hier veel van de Z650's, en als je eventueel nog onderdelen zoekt..
heb nog redelijk veel liggen hier. :):t
Thanks!
 
Da's jammer.
Probeer ik wat meer informatie te vinden over de Kawa-recordpoging van Nol Bikker, ga ik naar de website, selecteer het evenement, klik vervolgens op 'lees verder' en dan . . . Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in D:\www\nolbikkermotoren.nl\www\news.php:12 Stack trace: #0 {main} thrown in D:\www\nolbikkermotoren.nl\www\news.php on line 12;(
Ik probeer een programma te vinden met als meest concrete vraag: hoe laat begint de motorrit en wanneer is start en stop van het 1978 vak?
Heeft iemand van jullie al iets kunnen vinden of meer info?
Anders stuur ik Nol wel even een mailtje volgende week.
Fijne koningsdag! De Z kan in de schuur blijven. -O-

ps. Coert, ik heb nog steeds een wijndoos (12 flessen) motorbladen voor je staan.

EDIT: op polderevenementen staat dat de start van de recordpoging om 15:00 is.
In de ochtend zal ik allicht kunnen, maar rond 15:00 er nog zijn zal naar verwachting lastig worden voor me vrees ik. -O-
 
Laatst bewerkt:
Dank. Ik had het inmiddels ook gevonden na een beetje doorklikken.
Nog even aangepast in mijn vorige post.
 
Terug
Bovenaan Onderaan