Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Nee, Peter komt helaas niet naar Nol met de Z.
Ik ga trouwens na het eten de garage in, er is al 1 achterspatbord gearriveerd hier vanuit de states.
20190520_170747_resized.jpg

Dat gaat op de b2, de andere 2 laten nog eventjes op zich wachten. Maar wat een verschil in lengte zeg!
 
Mooi mooi mooi.
Denk alleen dat je de knipperlichten aan het frame zal moeten maken.....
Ik meen mij te herinneren dat je het Europees model houder voor het achterlicht niet meer kan gebruiken.
 
Bij mij past het gewoon, alleen het amerikaanse achterlichthouder heeft de knipperlichtstangetjes niet en de draadboom erheen is ook anders.
Wacht even, ik plaats wat foto/s ervan zodadelijk. Ik heb gewoon mijn achterlichthouder en draadboompje erheen overgezet.
 
Het europese model:
20190520_184142_resized.jpg

En het amerikaanse kortere model:
20190520_200542_resized.jpg

De drie gaten achter de achterlichthouder waren exact gelijk, ik heb wel stangen om de knipperlichten op het frame te zetten, maar aangezien ik alles zo kon overzetten heb ik dat gedaan. Anders moest ik dingen aan de draadboom veranderen en dat doe ik liever niet.
 
Zeker. Zo mooi heb ik 'm nooit gezien.
De Euro spatbord zijn nooit mooi, maar die van de 650 spant de kroon.
De hoek klopt eigenlijk nieteens. Hoe verder naar beneden je gaat, hoe verder ie van de band afgaat.
Ik ga jouw US model aanstaande zaterdag bewonderen. :Y
Tot dan. Marcel ook. :t
 
Tot zaterdag Roger! Komt Marcel ook dan? Dat zou mooi zijn, zie ik hem ook eens ipv alleen op het forum. :Y :t
 
Naar eerder zeggen wel, dus het zou inderdaad geweldig zijn :Y
En de winnaar van de prijs voor wie van het verst is gekomen, waarschijnlijk :t
 
Dat klopt, hoe verder naar beneden hoe erger het word.
Zo zag ie er met het Euro spatbord uit van de zijkant gezien:
20181105_155131_resized.jpg
 
Ook nog beterschap Marcel . Morgen gaat mijn Bakker Kawa op transport naar Nol Ik hoop dat er Zaterdag veel foto`s gemaakt worden
natuurlijk ook voor jou . Groet Ted
 
Van mij ook beterschap Marcel. Ik ben van plan veel foto's te maken. Het schijnt dat er al meer dan 700 inschrijvingen zijn, dus er zal ook veel moois te bewonderen zijn. En het weer is ook prima, voor zover het zich nu laat aanzien.
 
Nou, het valt nog te bezien of het me gaat lukken erbij te zijn..
Het is weer het jaarlijkse braderie en wielrenfeest hier op het dorp. En ik woon middenin het parcours en vlakbij de kermis.
:(
 
Nou, het valt nog te bezien of het me gaat lukken erbij te zijn..
Het is weer het jaarlijkse braderie en wielrenfeest hier op het dorp. En ik woon middenin het parcours en vlakbij de kermis.
:(
gewoon er tussendoor jassen Coert , zeg maar dat je van de begeleiding bent
 
Ik ga het proberen inderdaad. Het staat hier nu al vol met auto's van de Spandexboy's. Kermis is hier al de hele week dus ik moest voor straf met de Z650 naar het werk! Was wel genieten! :] *O*
 
Gaaasss erop Coert!
Een motor is eigenlijk overal wel door te dirigeren. Ik heb zelf ook wel eens met de motor aan de hand de voetganger uitgehangen op een heel druk marktplein. Vergelijkbaar irritant voor het wandelend publiek als twee moeders met kinderwagens naast elkaar. Tot straks in startvak '78. Ik verwacht er zelf tegen 13:00 te zijn.
 
Top dag gisteren bij Nol Bikker👍
 

Bijlagen

  • BB9C6242-7279-4FD6-A77F-B887E4C305D2.jpeg
    BB9C6242-7279-4FD6-A77F-B887E4C305D2.jpeg
    257,3 KB · Weergaven: 9
  • 4A9873C7-2623-477A-8A56-2CE7E6E77A0D.jpeg
    4A9873C7-2623-477A-8A56-2CE7E6E77A0D.jpeg
    262,6 KB · Weergaven: 11
Terug
Bovenaan Onderaan