Quick Freddy S.
Die hard MF'er
Waar blijft dat mooie weer?
Ahh nog 15 dagen, Lenteeeee.........
.
Ahh nog 15 dagen, Lenteeeee.........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gister weer motorsport zitten kijken met de nodige akties... bah... wat gaat het dan ineens kriebelen zeg!!
Vanochtend wakker met onweer en flink pak sneeuw...
Sneeuw is leuk, maar nu niet meer. Wordt tijd voor regen en daarna zo'n 15 graadjes/...
Wat jullie?
Gister weer motorsport zitten kijken met de nodige akties... bah... wat gaat het dan ineens kriebelen zeg!!
Sneeuw is leuk, maar nu niet meer. Wordt tijd voor regen en daarna zo'n 15 graadjes/...
Wat jullie?
Wil voor het einde van de maand toch echt wel ff knallen
-----------------------------------------------------------------
Ja sow daar zeg je me wat....Kom maar op met de wat warmere weer...Begin hier zowat van te balen.....Gister weer motorsport zitten kijken met de nodige akties... bah... wat gaat het dan ineens kriebelen zeg!!
Wat jullie?
Vanavond mijn achterwiel eraf halen, kan m'n brug eens goed
schoongemaakt worden.
Even een vraagje:
Wat kun je op je achteras smeren als je je achterwiel weer monteert?
W-40?
Thanks........
Ik zou er liever kettingvet voor gebruiken...
Er staat ook een topic open in te koop van m,n blade voor alle info!!...
Gr Danny
WD40 is perfect om je velgen mee te cleanen ja. Je veegt de hele meuk er zo vanaf. Daarna weer in de WD40 zetten en gaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn.
Ik zit trouwens met een dilemma jongens (en meisjes). Heb het al een paar x eerder gezegd, maar moet onderhand toch wel gaan beslissen.
Mijn voorband (Bridgestone BT56f) is goed op aan het raken. De achterband (Michelin Pilot Sport) kan nog km of 1500-2000 mee.
Ik wil wat anders, Michelin Pilot Powers rondom gaat niet ivm 16" voorwiel, en nee, swap naar 17" is momenteel geen optie.
Toen d8 ik aan MPP achter en de MPSport voor, maar dat werd niet echt aangeraden door een meneer van Michelin. Het kan wel, maar de voorband doet er toch wat langer over om op temperatuur te komen. Vervolgens bij Bridgestone gekeken, de BT014 lijkt me wel wat, alleen gaat die niet zo lang mee als de MPP heb ik begrepen???
Laatst sprak ik iemand die MPP achter en MPS voor reed, en zei dat dat prima ging (ook circuit). Nu zit ik eraan te denken om eerst een MPS voor erop te leggen, en ergens dit jaar de MPP achter. Nadeel is alleen de prijs, want zo kan ik dus geen voordelige combo kopen. Wat zijn jullie gedachten hierover?
Zooooow, kom ik ook ff buurten
Leuk topic hoor, naam spreekt wel meer aan dan "foto's van fireblade rijders".
Nou succes verder mannen ben benieuwd wanneer jullie aan de 6 of 7 deeltjes zitten
En bladerunner ik zie je wel weer eens bij AM.