Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum

Citcuitdagje?

• Jazeker!

Stemmen: 6 85,7%
  • Nee...

Stemmen: 0 0,0%
  • wasda?

• rot op met je circuitdag!!!

• ik durf niet...

• is dat zonder zijwieltjes?

Stemmen: 1 14,3%

• Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar blijft dat mooie weer?

Ahh nog 15 dagen, Lenteeeee.........

full
.

:+ :+ :+

Gister weer motorsport zitten kijken met de nodige akties... bah... wat gaat het dan ineens kriebelen zeg!!
Vanochtend wakker met onweer en flink pak sneeuw...
Sneeuw is leuk, maar nu niet meer. Wordt tijd voor regen en daarna zo'n 15 graadjes/...
Wat jullie?

Gister weer motorsport zitten kijken met de nodige akties... bah... wat gaat het dan ineens kriebelen zeg!!
Sneeuw is leuk, maar nu niet meer. Wordt tijd voor regen en daarna zo'n 15 graadjes/...
Wat jullie?

--------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens Mieps, k'had het rijden een paar weken geleden al
helemaal in m'n hoofd.
Leren pak aan, droog wegdek, zonnetje en een graadje of 10 a 15.

Voorlopig nog ff wachten, misschien einde van de week.
Laten we het hopen, de Blade blijft nu ook echt in de schuur staan
totdat de pekel van de weg is.
Poets me elke keer helemaal het ongans.

:] :] :]

Wat jullie?

:Y Wil voor het einde van de maand toch echt wel ff knallen :P

Wat jullie?
Ja sow daar zeg je me wat....Kom maar op met de wat warmere weer...Begin hier zowat van te balen.....
Vandaag ff nieuwe accu gehaald...en nu maar wachten op goed weer!! :Y :Y :Y

Vanavond mijn achterwiel eraf halen, kan m'n brug eens goed
schoongemaakt worden.

Even een vraagje:
Wat kun je op je achteras smeren als je je achterwiel weer monteert?
W-40?

Thanks........

WD40 is perfect om je velgen mee te cleanen ja. Je veegt de hele meuk er zo vanaf. Daarna weer in de WD40 zetten en gaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn.

Ik zit trouwens met een dilemma jongens (en meisjes). Heb het al een paar x eerder gezegd, maar moet onderhand toch wel gaan beslissen.

Mijn voorband (Bridgestone BT56f) is goed op aan het raken. De achterband (Michelin Pilot Sport) kan nog km of 1500-2000 mee.

Ik wil wat anders, Michelin Pilot Powers rondom gaat niet ivm 16" voorwiel, en nee, swap naar 17" is momenteel geen optie.

Toen d8 ik aan MPP achter en de MPSport voor, maar dat werd niet echt aangeraden door een meneer van Michelin. Het kan wel, maar de voorband doet er toch wat langer over om op temperatuur te komen. Vervolgens bij Bridgestone gekeken, de BT014 lijkt me wel wat, alleen gaat die niet zo lang mee als de MPP heb ik begrepen???

Laatst sprak ik iemand die MPP achter en MPS voor reed, en zei dat dat prima ging (ook circuit). Nu zit ik eraan te denken om eerst een MPS voor erop te leggen, en ergens dit jaar de MPP achter. Nadeel is alleen de prijs, want zo kan ik dus geen voordelige combo kopen. Wat zijn jullie gedachten hierover?

Ik ga voor de Qualifier van dunlop, die is ook in 16" te leveren.
Lijkt interessant. al hoop ik wel dat ze beter zijn dan de voorgangers.
Maar dat zal wel ;) stond op de beurs met een vertegenwoordiger te praten van dunlop en hij zegt dat hij ook nog eens een langere levensduur heeft.

Shall see, Maar mijn keuze staat vast... Denk ik O-)

[me]zZlaapkopZz gaat hopelijk de volgende keer voor de MPP-2's
[/me]

als deze leverbaar zijn iig... anders wordt het gewoon weer de ohw zo lekkere MPP's

*O*

Er staat ook een topic open in te koop van m,n blade voor alle info!!...

Gr Danny

Zonde dat je hem weg doet... :Y tis een fijn fietsie *O*

WD40 is perfect om je velgen mee te cleanen ja. Je veegt de hele meuk er zo vanaf. Daarna weer in de WD40 zetten en gaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn.

Ik zit trouwens met een dilemma jongens (en meisjes). Heb het al een paar x eerder gezegd, maar moet onderhand toch wel gaan beslissen.

Mijn voorband (Bridgestone BT56f) is goed op aan het raken. De achterband (Michelin Pilot Sport) kan nog km of 1500-2000 mee.

Ik wil wat anders, Michelin Pilot Powers rondom gaat niet ivm 16" voorwiel, en nee, swap naar 17" is momenteel geen optie.

Toen d8 ik aan MPP achter en de MPSport voor, maar dat werd niet echt aangeraden door een meneer van Michelin. Het kan wel, maar de voorband doet er toch wat langer over om op temperatuur te komen. Vervolgens bij Bridgestone gekeken, de BT014 lijkt me wel wat, alleen gaat die niet zo lang mee als de MPP heb ik begrepen???

Laatst sprak ik iemand die MPP achter en MPS voor reed, en zei dat dat prima ging (ook circuit). Nu zit ik eraan te denken om eerst een MPS voor erop te leggen, en ergens dit jaar de MPP achter. Nadeel is alleen de prijs, want zo kan ik dus geen voordelige combo kopen. Wat zijn jullie gedachten hierover?

ik vind het heel jammer dat Michelin geen 16" versie maakt van de MPP B| ik heb nu voor een BT014 en achter een BT010 ( nog maar 500KM dan moet ie vervangen worden) ik heb met mijn vorige motor (een VFR met MPP) daar 10000KM mee gereden :Y en ze bevielen prima :Y qua grip komt de BT014 volgens mij aardig in de buurt van de MPP, ze warmen alleen iets trager op dan een MPP thats all :Y

Zooooow, kom ik ook ff buurten :W
Leuk topic hoor, naam spreekt wel meer aan dan "foto's van fireblade rijders".

Nou succes verder mannen :P ben benieuwd wanneer jullie aan de 6 of 7 deeltjes zitten 8-)

En bladerunner ik zie je wel weer eens bij AM.

Hmmmm, even kijken wat prijstechnisch interessant is qua banden dan. Speelt natuurlijk ook een belangrijke rol.

Is er iemand die niet meer met de standaard veren rijdt hier? Wat zijn de ervaringen? Ik zit er aan te denken om een setje Hyperpro's erin te proppen.

Zooooow, kom ik ook ff buurten :W
Leuk topic hoor, naam spreekt wel meer aan dan "foto's van fireblade rijders".

Nou succes verder mannen :P ben benieuwd wanneer jullie aan de 6 of 7 deeltjes zitten 8-)

En bladerunner ik zie je wel weer eens bij AM.

Ja, past beter in het geheel: 600RR, 900RR en 1000RR *O*

btw: AM?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan