Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pirelli Diablo,sWD40 is perfect om je velgen mee te cleanen ja. Je veegt de hele meuk er zo vanaf. Daarna weer in de WD40 zetten en gaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn.
Ik zit trouwens met een dilemma jongens (en meisjes). Heb het al een paar x eerder gezegd, maar moet onderhand toch wel gaan beslissen.
Mijn voorband (Bridgestone BT56f) is goed op aan het raken. De achterband (Michelin Pilot Sport) kan nog km of 1500-2000 mee.
Ik wil wat anders, Michelin Pilot Powers rondom gaat niet ivm 16" voorwiel, en nee, swap naar 17" is momenteel geen optie.
Toen d8 ik aan MPP achter en de MPSport voor, maar dat werd niet echt aangeraden door een meneer van Michelin. Het kan wel, maar de voorband doet er toch wat langer over om op temperatuur te komen. Vervolgens bij Bridgestone gekeken, de BT014 lijkt me wel wat, alleen gaat die niet zo lang mee als de MPP heb ik begrepen???
Laatst sprak ik iemand die MPP achter en MPS voor reed, en zei dat dat prima ging (ook circuit). Nu zit ik eraan te denken om eerst een MPS voor erop te leggen, en ergens dit jaar de MPP achter. Nadeel is alleen de prijs, want zo kan ik dus geen voordelige combo kopen. Wat zijn jullie gedachten hierover?
Klopt ja....
't valt soms niet mee
kom wel weer een 600/1000RR meeting verstoren met m'n oldschool Blade
Nice piccies van de Repsol RCV in het 1000 topic...moet je ook ff hier posten
een kennis van me heeft daar ook zijn bandjes besteld en de productie datum was van 3 weken voor zijn bestelling dus niks B keuze gewoon goede banden voor een leuke prijs
kom wel weer een 600/1000RR meeting verstoren met m'n oldschool Blade
Tuurlijk:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
ennnnn nog veel meer mooie piccies in het 1000RR topic
Waar blijven die andere dyno-uitdraaien?
Ja, ff mieps hier...
Klinkt leuk, maar ik moet leren...
Heb net al verkeer en techniek gehad voor CCVB diploma en moet nu nog administratie - ik merk dat ik daar wel iets voor moet doen
Check de beginpost