Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum

Citcuitdagje?

• Jazeker!

Stemmen: 6 85,7%
  • Nee...

Stemmen: 0 0,0%
  • wasda?

• rot op met je circuitdag!!!

• ik durf niet...

• is dat zonder zijwieltjes?

Stemmen: 1 14,3%

• Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
test
full

Ja mensen, heb ff foto's gemaakt met en zonder het bijrijders zitje. Jullie reakties graag 8-)

Met:
Met_achterzitje1.jpg

Met_achterzitje.jpg

Zonder en dan met afdekkapje:
Zonder_achterzitje2.jpg

Zonder_achterzitje1.jpg

Zonder_achterzitje.jpg

Grtzz Bas

Jij bent bladertje :+

Vind 'm met kapje mooier, zou alleen wat van het rode van de kont iets erin door laten lopen en dan de duo-steps erafhalen :Y

met of zonder....blijft een mooie fiets

Jij bent bladertje :+

Vind 'm met kapje mooier, zou alleen wat van het rode van de kont iets erin door laten lopen en dan de duo-steps erafhalen :Y

met of zonder....blijft een mooie fiets

Zoiets had ik ook in gedachten :Y Het kapje kreeg ik bij de fiets met de aankoop. Aangezien het kapje wel op een maanlandschap lijkt moet er sowieso wat mee gebeuren. Moet even kijken wat voor een kleuren die wordt ;)

Zal denk ik ook wel schelen als je je bike ff in de zon fotografeerd. Nu een beetje vertekend beeld denk ik. Een leuke sticker erop doet trouwens wel heel veel. Verder een mooi ding, maar dat wist je al :D

mooie motor natuurlijk ,als je om mijn menig vraagt dan MET dekje en zonder die (sorry) :r kleur steuntjes!!

Ps maar wie ben ikke :Z

Zou iemand die een blade heeft uit 2002-2003 een piccie kunnen schieten van de bedrading die onder het zadel zit???
Bij mij is het namelijk niet meer origineel....en ik heb geen idee hoe het origineel zat....

DANK :) *O* :? :? :?

Ah kijk aan... markeren die shit!

Ik rij met mijn Blade alleen op het circuit (nog) ik ben bezig mijn GSX te verkopen en een Blade voor de weg te kopen daar mijn race spullen van mijn racer op te zetten om dan de Blade zonder kenteken ook te verkopen en 1 motor voor weg en circuit te gaan gebruiken.

Paar piccies:

full

full

full

full

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan