Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je een scherpe avatar wilt hebben moet je gewoon een foto in het kleinste formaat downloaden Dan wordt hij het scherpst.
Neem je een grotere foto dan gaat hij hem resizen..en wordt hij erg piccelig.....||

Zoek de 2 verschillen, de lijnen staan nu open, alleen voor jouw en als je snel bent 2 gegarandeerde geldkoffers...

Laatst bewerkt:
Joho... even een "echte tech" vraag tussen door.

Ik ben op zoek naar de kleurcode van het wit op de kont van een Honda CBR929RR uit 2000 (SC44) Ik heb een undertail en een beunhaas spuiter maar geen wit

[imgatt]

Laatst bewerkt:
Joho... even een "echte tech" vraag tussen door.

Ik ben op zoek naar de kleurcode van het wit op de kont van een Honda CBR929RR uit 2001 (SC44) Ik heb een undertail en een beunhaas spuiter maar geen wit

[imgatt]
Er mist nog wat meer dan alleen wit...

Maar als het goed is, moet er ergens een rechthoekig stickertje op het sub-frame zitten met een H-nummer er op, dit is de Honda kleurcode, welke je dan kunt bestellen voor veel te veel euro's per druppel...

Er mist nog wat meer dan alleen wit...

Maar als het goed is, moet er ergens een rechthoekig stickertje op het sub-frame zitten met een H-nummer er op, dit is de Honda kleurcode, welke je dan kunt bestellen voor veel te veel euro's per druppel...

Gozer die hem gaat spuiten zal vast een adresje hebben waar ze hem ook wel hebben/maken.

Wil het er graag goed op hebben en niet dat na 1 keer het wiel is rond geweest hij weer de grondlaagkleur heeft

Dan moet je erinderdaad 2k-lak op laten spuiten maar is gewoon wit...
Had voor kontje van m'n vorige Blade gewoon Motip high gloss white in een spuitbusje...staat verder geen nr op, net ff gekeken...

Dan moet je erinderdaad 2k-lak op laten spuiten maar is gewoon wit...
Had voor kontje van m'n vorige Blade gewoon Motip high gloss white in een spuitbusje...staat verder geen nr op, net ff gekeken...

En das dezelfde wit als er op het kontje van de 2000 zit?

Was er even niet. Deze foto is wel wat beter zeg. Dank je.

Bauke, zit jou slot onder je buddy omdat je nummerplaat zo hoog zit? Of gebruik je de ruimte onder je buddy niet.

Laatst bewerkt:
He Roy, ga maar vast bij je brievenbus zitten wachten hoor. Hij komt eraan!

Status
Niet open voor verdere reacties.