Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep, ingeruild en mooie deal kunnen maken
Nu snel beetje droog weer, kan ik ff knallen
Sjunne fits!
Heb nu velg-striping erop en sinds vanavond ook Goodridge RVS remleidingen![afbeelding]
Buiten blijft toch altijd mooier, he Bauke.
Welkom buurman, deftige Blade hoor. Met die Hornet, was dat op het circuit van Zolder?
Blade-jes verkopen op dit moment als broodjes van de bakker!
Weet er iemand eigelijk of het nuttig zou zijn om stalen remleidingen op m'n 954 te zetten?
bij "gewoon" straatgebruik lijkt me dit overbodig want hij remt zeer nauwkeurig en vlot, echt superremmen!!
misschien bij intensief gebruik op circuit kan ik me wel voorstellen dat dit handig kan zijn, maar zou dit niets van het comfort voor het gewone gebruik wegnemen?
Tja ik heb nu ook stalen remleidingen op mijn 954rr gemonteerd en het remgevoel is iets controleerbaarder.Weet er iemand eigelijk of het nuttig zou zijn om stalen remleidingen op m'n 954 te zetten?
bij "gewoon" straatgebruik lijkt me dit overbodig want hij remt zeer nauwkeurig en vlot, echt superremmen!!
misschien bij intensief gebruik op circuit kan ik me wel voorstellen dat dit handig kan zijn, maar zou dit niets van het comfort voor het gewone gebruik wegnemen?
Tja ik heb nu ook stalen remleidingen op mijn 954rr gemonteerd en het remgevoel is iets controleerbaarder.
Maar dat ik er echt zoveel verschil aanmerk.
Het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat de standaard remuitrusting gewoon SUPER is op de 954rr (1vingertje is genoeg).
Het verschil bij mijn vorige motor (cbr 600 FSport '01) was wel heel groot.
Die rem was ook al echt sponzig ,ook na verversing.
Maar bij deze was ie niet bepaald sponzig(na 3,5jaar)
Maar dat kon het jaar erop wel anders zijn en dat is met stalen leidingen niet.
Ik vind persoonlijk stalen remleidingen lekkerder remmen, ietsje direkter gevoel
Tja ik heb nu ook stalen remleidingen op mijn 954rr gemonteerd en het remgevoel is iets controleerbaarder.
Maar dat ik er echt zoveel verschil aanmerk.
Het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat de standaard remuitrusting gewoon SUPER is op de 954rr (1vingertje is genoeg).
Het verschil bij mijn vorige motor (cbr 600 FSport '01) was wel heel groot.
Die rem was ook al echt sponzig ,ook na verversing.
Maar bij deze was ie niet bepaald sponzig(na 3,5jaar)
Maar dat kon het jaar erop wel anders zijn en dat is met stalen leidingen niet.
[afbeelding]
Yup, ik vind het persoonlijk ook fijner remmen.
Weer een hoop Blade bijgekomen hier, veel nieuwere modellen, goed om te zien.
@jvspronsen
Deze stuurdemper heb ik dus nog liggen, met precies DEZE bevestiging. Moet het nu toch echt eens pas gaan maken....heb echt geen fuck meer aan de Blade gedaan.