Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top, liever te vroeg dan te laat vind je niet ??
kan eenieder de toekomstige datum en locatie vastleggen op voorhand
dus gegarandeerd een GROTE OPKOMST VERWACHT !!

PS: Hoe liggen de leeftijden van de bladerijders?? Ben ik de oudste of de jongste rijder ?

Word binnen 5 maanden 40...

En nog steeds zo gek als een deur *O*

:+

Dan staat me nog wat te wachten LOL. 23 dus.

Meeting in Juni misschien? Grote kans op mooi weer, en dan een beetje centraal, dus ik zou zeggen provincie Utrecht ofzo?

Dan staat me nog wat te wachten LOL. 23 dus.

Meeting in Juni misschien? Grote kans op mooi weer, en dan een beetje centraal, dus ik zou zeggen provincie Utrecht ofzo?

Wat een fossielen hierboven hé? :P

[me="Roy "R""]is 25 en een paar maand[/me]

Meeting is prima, snel want anders is de weg Blade al verkocht en om nou op de circuit Blade te komen :X

Gelukkig ben ik ook nog fris en fruitig met mijn 38 jaar. :P

Even een vraagje: Ik wil mijn blade gereed gaan maken voor de RDW keuring
(dan kan ik de Nordschleife op het verlanglijstje zetten).
Mijn voorlampen branden allebei, ook bij groot licht. Mag dat?
Zo niet: wat is de originele set-up?

Gelijk nog maar een vraagje: Ik zoek een setje knipperlichten, origineel of met e-keur voor vooraan. Van wie kan ik ze voor weinig overnemen of een tijd lenen (paar maanden)?

Het gaat om een SC33 uit 1998.

Marcel

help,

ik ben sinds kort de eigenaar van een 900rr uit 94
maar het lijkt wel een stofzuiger
wat voor uitlaat moet ik eronder gooien
met een super bruut geluid dan he
hoop op wat reactie's

gr rob *O* *O* *O*

Heren ...

Jullie tijd komt ook nog wel....
Alleen het duurt nog ff..

@900erer,
Als je en bruut geluid wilt op je Blade neem dan een Bos/Laser.
BOS geeft een diep geluid LASER ook alleen heeft LASER meer variaties....qua geluid..
HOTCAM/DUOTECH etc......

Ga maar eens kijken op de site van LASER......of BOS.

http://www.bos-exhausts.com/

Suspended Domain

Laatst bewerkt:
Laser oval! })
Alleen geen E-keur maar wel goedkoop.
laser_ov_ti.jpg

Boss superbike.
Klein en hard!
race-silencers.jpg

Leuk al die oudere jongeren hiero :P

ook over 11 dagen 38 wordt O-)

@ Marcel, ik heb ook een SC33 uit 1998 en daar branden ook de beide lampen van :Y is volgens mij gewoon standaard.

en de originele knipperkoelkasten heb ik ook nog liggen :Y

Laatst bewerkt:
Leuk al die oudere jongeren hiero :P

ook over 11 dagen 38 wordt O-)

@ Marcel, ik heb ook een SC33 uit 1998 en daar branden ook de beide lampen van :Y is volgens mij gewoon standaard.

en de originele knipperkoelkasten heb ik ook nog liggen :Y

Dat is mooi. Bedankt voor de info. Met de knippers voor, een reflector en de kont degelijk vastzetten is ie dan gereed voor de keuring.
En je hebt mail voor de knipperkoelkasten.. *D

hoi,

hier nog een vraag is die boss superbike uitlaat er ook voor een 900rr dan?????(klein en hard)
d@ve ik hoop dat jij het weet bij voorbaat bedankt
gr

@ 900erer. Ik had een yoshimura eronder liggen. Is een fantastische brulpijp.
Blade is te koop, met de yoshi erbij ;)

P.s mijn echte leeftijd is 33. :]
full

Laatst bewerkt:
Allerleerst wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en de beste wensen. Dat iedereen maar veilig rijdt.

Wat betreft de uitlaten kwestie hierboven.

Ik heb een Mivv uitlaat en die klinkt vrij zwaar. Mits je de DBkiller eruit haalt.

Morgen ga ik naar John van de Bunt om deel 1 van me motor te laten repareren. Zal morgen wel wat foto's maken hoe het er op dit moment uitziet. Daarna volgende week stuur ik de fiets naar de spuiter voor een opknapbeurt.

Houd hem origineel. Nu maar hopen dat ik de fiets voor eind februarie afkrijg want dan is de beurs er weer en de planning was om met de motor te gaan.

gr

Robert

Allerleerst wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en de beste wensen. Dat iedereen maar veilig rijdt.

Wat betreft de uitlaten kwestie hierboven.

Ik heb een Mivv uitlaat en die klinkt vrij zwaar. Mits je de DBkiller eruit haalt.

Morgen ga ik naar John van de Bunt om deel 1 van me motor te laten repareren. Zal morgen wel wat foto's maken hoe het er op dit moment uitziet. Daarna volgende week stuur ik de fiets naar de spuiter voor een opknapbeurt.

Houd hem origineel. Nu maar hopen dat ik de fiets voor eind februarie afkrijg want dan is de beurs er weer en de planning was om met de motor te gaan.

gr

Robert

Jij ook de beste :] wensen...
Vanmiddag bij John vd Bunt geweest en m'n nieuwe fiets opgehaald... dus als je er morgen bent kun je m'n oude ff bekijken :Y

doe ze de groeten...

Jij ook de beste :] wensen...
Vanmiddag bij John vd Bunt geweest en m'n nieuwe fiets opgehaald... dus als je er morgen bent kun je m'n oude ff bekijken :Y

doe ze de groeten...

Dat zal ik zeker doen... TOch ff benieuwd wat je oude fiets was. Hebbie foto's van je nieuwe fiets ergens staan ben wel benieuwd eerlijk gezegd..

Nu ga ik slapen.

Snurkse iedereen :z :z :z

mzzls

PS: Mijn leeftijd is 22. Misschien de jongste met een zware fiets??? (no offense)

Laatst bewerkt:
Dat zal ik zeker doen... TOch ff benieuwd wat je oude fiets was. Hebbie foto's van je nieuwe fiets ergens staan ben wel benieuwd eerlijk gezegd..

Nu ga ik slapen.

Snurkse iedereen :z :z :z

mzzls

PS: Mijn leeftijd is 22. Misschien de jongste met een zware fiets??? (no offense)

Ik Ben 21, maar heb een gsx-r 750 K2 voor straat gebruik en de FireBlade met stage 7 Race kit alleen voor op het circuit, weet niet of dat telt. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan