Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand een idee hoe ik het beste of makkelijkste deze krassen er uit poets? (net voor de aansluiting van de demper.) En ja die schaamrand rij ik er van de zomer wel weer af. Staat net op nieuw rubber. MPP.

[afbeelding]

scotchbrite_pads.jpg

Eerst scotchbrite rood(middel) ,dan groen(fijn) en dan inderdaad met Belgom uitpoetsen.

Laatst bewerkt:
Iemand een idee hoe ik het beste of makkelijkste deze krassen er uit poets? (net voor de aansluiting van de demper.) En ja die schaamrand rij ik er van de zomer wel weer af. Staat net op nieuw rubber. MPP.

[afbeelding]

Die krijg je heel mooi als je er met een droog( nieuw) schuursponsje eroverheen gaat :Y
daarna even lak eroverheen en hij blijft voorlopig mooi ;)

He mooie bike Bauke, mooie kleur ook ;)

Nou mijn krasjes zijn er helemaal uit hoor. Dank jullie voor de tips. Mezelf een leuk Akra dempertje kado gedaan voor de kerst. Past op het Yoshi systeem wat ik had, alleen bleef je wat krasjes zien waar de andere demper overheen viel. Maar die zijn nu ook weer helemaal weg. zal van de week wel wat nieuwe foto's posten. Ook van de undertail die ik er binnenkort op ga zetten.

He dit it fo riel!

Gefeliciteerd met je nieuwe bike!

Wel jammer, weer een 900RR minder, maar aan de andere kant kan ik me de overstap wel voorstellen. Hoe zijn je bevindingen tot nu toe? Of nog niet echt aan rijden toegekomen?

He Glock17,

ik heb even een foto voor je gemaakt.

full

MotoTurk67, ziet er goed uit die BlackBlade.
Zie dat je een seatcover hebt gemonteerd,
Doe eens een detailfoto van het kontje van jou blade ?
Jij hebt toch ook en MATTE achterkant ??
Wat voor kleur heb je het seatcovertje gespoten ???

Ben benieuwd naar de Detaifoto....

[afbeelding]

He dit it fo riel!

Gefeliciteerd met je nieuwe bike!

Wel jammer, weer een 900RR minder, maar aan de andere kant kan ik me de overstap wel voorstellen. Hoe zijn je bevindingen tot nu toe? Of nog niet echt aan rijden toegekomen?

Is nog steeds een 900RR, alleen nu ipv 919cc 929cc en injectie...

wil jij aan john vragen of hij nog zo'n hotcam systeem voor de sc44 heeft liggen, bauke?
En wat hij ervoor wil hebben? Mooi systeempje.

Doe ik...

He Glock17,

ik heb even een foto voor je gemaakt.

[afbeelding]

MotoTurk67,

EINDELIJK !!!! hahahaha

Ziet er wel peppy uit maarrrrr.....
Tja ik vind het eigenlijk geen mooie combinatie..
dat carbon met mat...
Beter is om je gehele kont opieuw te laten spuiten..
alles in 1 kleur vind je zelf niet dan ??

Je hebt landgenoten die de hele dag niks doen en je hebt er die teveel werken hahaha.

Nee dat klopt. Maar ik had geen zin om mr. Honda nog rijker te maken door hun eigen cover te gebruiken.
Of het mooie combinatie is, nee dat niet.
Moet toch nog mijn schade rechts nog opknappen. Denk dat ik in 2007 op zoek ga naar racekuipen (fiberglass of iets anders) en alles mat te laten spuiten. Een eigen design erin brengen.
Voorlopig ben ik van het zitje af.

MotoTurk67,

EINDELIJK !!!! hahahaha

Ziet er wel peppy uit maarrrrr.....
Tja ik vind het eigenlijk geen mooie combinatie..
dat carbon met mat...
Beter is om je gehele kont opieuw te laten spuiten..
alles in 1 kleur vind je zelf niet dan ??

Laatst bewerkt:
Je hebt landgenoten die de hele dag niks doen en je hebt er die teveel werken hahaha.

Nee dat klopt. Maar ik had geen zin om mr. Honda nog rijker te maken door hun eigen cover te gebruiken.
Of het mooie combinatie is, nee dat niet.
Moet toch nog mijn schade rechts nog opknappen. Denk dat ik in 2007 op zoek ga naar racekuipen (fiberglass of iets anders) en alles mat te laten spuiten. Een eigen design erin brengen.
Voorlopig ben ik van het zitje af.

Oke dan zijn we het daar overeens,,,,
Ben benieuwd hoe het gaat worden in 2007 ..maar dat zien we dan wel..
Racekuipen >>>?? zzie graag het eindprodukt..

Fijne jaarwisseling ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan