Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Motorsportlifestyle | Data en prijzen
Misschien 17 juli Assen gaan ook al wat jongens uit het 600RR topic...
Eerst ff wachten tot we in kunnen schrijven...
Vanmiddag een SC28 gekocht, in maart ga ik er mee naar Val de Vienne. Ik ben nu het Fireblade topic aan het lezen voor tips. Heb al een linkje gevonden over het instellen van de vering en demping, waarvoor dank. Wat zijn jullie ervaringen met banden? Voor heb ik maar een 16" velgje en volgens mij zijn super corsa's of pilot powers daarvoor niet leverbaar. Na een beetje surfen lijken bt012ss mij nog het meest geschikt, maar ik kan het natuurlijk veel beter vragen aan mensen met circuit ervaring... wat is de meest geschikte band?
Ziet er lekker uitEn zo:
KLIKKIE!
ziet je BT014 er dan uit na een dagje gummen op Zandvoor whehehehehehe. Goed banden, maar ik wil graag de MPP proberen. Op zoek naar 17" dus.
Ik reed met bandenspanning voor: 2.3 en achter 2.7
vind die bandenspanning redelijk hoog
ik rijd zelf met supercorsa voor en achter
voor op 2.0 achter op 2.1
heb er die dag helemaal geen last van gehad
een maand voor de circuitdag heb ik de achterveer helemaal laten repareren door HK suspension en ook meteen de hele vering laten afstellen. toen ook gezegd dat ik het circuit opging met de motor.
een noob vraagje, ingaande demping stel je die af door die ring op de schokdemper te stellen ? of dat kleine schroefje aan de boven/zijkant waar Hi/Low bij staat ?
heb er die dag helemaal geen last van gehad
een maand voor de circuitdag heb ik de achterveer helemaal laten repareren door HK suspension en ook meteen de hele vering laten afstellen. toen ook gezegd dat ik het circuit opging met de motor.
een noob vraagje, ingaande demping stel je die af door die ring op de schokdemper te stellen ? of dat kleine schroefje aan de boven/zijkant waar Hi/Low bij staat ?