Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Meen je niet! OMFG! Ik ga het ook haast denken aangezien hij tot op heden nog niet heeft gereageerd. Ik hoop dat het voor alle betrokkenen mee valt.

update: Het is Martijn, is buiten levensgevaar...wel coma geloof ik

Meer in het Emmen topic in wiwtd...

update: Het is Martijn, is buiten levensgevaar...wel coma geloof ik

Meer in het Emmen topic in wiwtd...

Sow... ja lekker dan. Na een flauwe bocht op de verkeerde weghelft komen, ga je toch dingen denken. Kloppend of niet...

Nou wens hem iig veel sterkte als iemand hem hier kent/spreekt/bezoekt.

Is het flauw om te zeggen liever een auto in de prak dan zijn motor?;)

Sow... ja lekker dan. Na een flauwe bocht op de verkeerde weghelft komen, ga je toch dingen denken. Kloppend of niet...

Nou wens hem iig veel sterkte als iemand hem hier kent/spreekt/bezoekt.

Was aan het inhalen :N, toen ging het mis...dus eigen schuld ook nog..
Hopelijk komen ze er alledrie goed vanaf...

sterkte martijn....

beste klapper geweest, hopelijk ben je snelw eer de oude.

p.s.buiten levensgevaar maar wel in coma? Das ook niet zonder risico volgens mij.

Zit eraan te denken om m'n uitlaat (4 in 1) te laten stralen, wat een k*t baan dat polijsten... B|

Daarna ff spekglad maken met wetproof papier en wat olie eroverheen en warmstoken maarrrrrr....roest nooit meer dan. :)

Morgen eens ff vragen wat dat kost... :Y

Tering je kijkt even niet op het forum en dan gebeurt er dit. zZlaapkopZz die een ongeluk krijgt.

Dit is wel erg triest. Maar goed nu moeten we maar hopen dat hij er goed bovenop komt.

Wat betreft mezelf. Ik heb me motor weer thuis staan. Zal snel foto's maken van mijn schade. Ben al langs John van de Bunt gegaan en die repareert het meeste voor me. ong 150 pleuro's gaan dat mij kosten. Spuitwerk doet een vriend van me.

Nu hou ik wel definitief een winterstop. Zit er mss nog over te denken om me hele fiets over te laten spuiten. Alleen ben ik daar nog niet over uit.

Wat betreft mezelf. Ik heb me motor weer thuis staan. Zal snel foto's maken van mijn schade. Ben al langs John van de Bunt gegaan en die repareert het meeste voor me. ong 150 pleuro's gaan dat mij kosten. Spuitwerk doet een vriend van me.

Nu hou ik wel definitief een winterstop. Zit er mss nog over te denken om me hele fiets over te laten spuiten. Alleen ben ik daar nog niet over uit.

Mooi...

als je 'm laat overspuiten wel een apart kleurtje doen dan :Y

Laatst bewerkt:

Is het nou echt nodig om deze opmerking te maken? Sorry hoor, maar deze opmerking met een "wink" erachter getuigd niet van enige opvoeding.

p.s.buiten levensgevaar maar wel in coma? Das ook niet zonder risico volgens mij.

Komt vaak voor dat ze iemand kunstmatig in coma houden om het herstel te bevorderen.

Toch tussen het slechte nieuws wat goeds...

[me="Roy "R""]heeft eindelijk zijn Gixxer verkocht!!!!!![/me]

Het heeft ook maar meer dan een jaar geduurt |(

Nu dus snel motor van vriendin klaar maken en dan de schade Blade de brug op!

Toch tussen het slechte nieuws wat goeds...

[me="Roy "R""]heeft eindelijk zijn Gixxer verkocht!!!!!![/me]

Het heeft ook maar meer dan een jaar geduurt |(

Nu dus snel motor van vriendin klaar maken en dan de schade Blade de brug op!

Zou eens tijd worden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan