Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 95

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaat er nou in Duitsland wonen? Da's buitenland joh....net als Ossendrecht

maar wel verdomd qua wegenbelastingen en die onzin
vooral op auto gebied

enja.. ossendrecht... dan moet je wel een gigantische klap van de molen gehad hebben... wil je zeggen dat het het centerpunt van nederland is

Laatst bewerkt:
zo, ff druk gehad en een paar daagjes niet hier geweest, kan ik meteen een pagina of 8 teruglezen en zitten we alweer in een nieuw topic!

Welkom

Mooi lijstje aan brommers

Hmmm, Ossendrecht of Eifel...
Dan toch maar Eifel...

Om jullie even lekker te maken: als ik ga rijden, maak ik 1 van de 4 garages open, haal daar een motor uit, start hem en rij weg... meteen de heerlijke bochtjes in!! :p

Sorry...

Mogguh

Op naar een (waarschijnlijk) pijnlijke Zondag

Blade gister in de winterstalling gedaan, geen vertrouwen meer in 't weer (en daarmee de bandjes)

Hmmm, Ossendrecht of Eifel...
Dan toch maar Eifel...

Om jullie even lekker te maken: als ik ga rijden, maak ik 1 van de 4 garages open, haal daar een motor uit, start hem en rij weg... meteen de heerlijke bochtjes in!! :p

Sorry...
Lekker hoor

Weer wat uurtjes op de pijnbank in de tattooshop, zit bijna vol aan de rechterkant dus alleen nog wat "pijnlijke" plekjes te vullen met stopwerk
Stukje knieholte/achterkant been, stukje lies/buik/oksel en rechterbil
Dat zijn idd prettige plekjes...

dat weet ik nog wel... hé mieps...en weer op zoek naar een blade dus...succes!

Weer wat uurtjes op de pijnbank in de tattooshop, zit bijna vol aan de rechterkant dus alleen nog wat "pijnlijke" plekjes te vullen met stopwerk
Stukje knieholte/achterkant been, stukje lies/buik/oksel en rechterbil
lekker... succes...en veel plezier...

Laatst bewerkt:

maar wel verdomd qua wegenbelastingen en die onzin
vooral op auto gebied

enja.. ossendrecht... dan moet je wel een gigantische klap van de molen gehad hebben... wil je zeggen dat het het centerpunt van nederland is

Ik dacht, wat is het rustig bij de squad....
Vergat deel 95 als favoriet te markeren

Blade update:
Koppelingsdeksel dat ik gevonden had had ook een barst... Teruggestuurd dus!
Setje keer en stofringen besteld om de vork te reviseren! Hp veren moeten tot volgende jaar wachten!
Setje led kuipvoorknippers besteld... Mooi wit zoals het hoort!
Setje fireblade stickers besteld... Gotta love ebay!
Setje balhoofdlagers besteld incl. nieuw seals... Kut voorwiel gaat steeds de lucht in (ja ja ja ik weet het, ik doe het zelf!) krijg je dit!
Setje verstelbare shorty hendels... Beter voor mijn zwake pols denk ik als ik het goed kan stellen (en voor de blingbling)

Dus alleen de deksel (mocht iemand 1 weten voor weinig aangezien de doekoes op zijn)
Achterschokbreker doe ik later wel.

Had ik het geweten, had ik ook nog wel led kuipknippers gehad voor je incl de rubberen ringetjes die in de kuipgaten horen... Die wilde ik in de SP plempen, maar zaten er al

Zal nog wel ff kijken of ik een koppelingsdeksel voor je kan vinden...

Laatst bewerkt:
Had ik het geweten, had ik ook nog wel led kuipknippers gehad voor je incl de rubberen ringetjes die in de kuipgaten horen... Die wilde ik in de SP plempen, maar zaten er al

Zal nog wel ff kijken of ik een koppelingsdeksel voor je kan vinden...
Cool.. Ik heb trouwens nog rubbers nodig hoor
En nee... Geen durex rubbers! (zag het al aankomen!)

Laatst bewerkt:
Hou ze wel ff voor je liggen dan...

Edit: www.vanvessemtrading.nl heeft nog een koppelingsdeksel liggen...

Laatst bewerkt:
Lange zijn beter voor je pols, minder kracht nodig.

Ghetto Bassie ik zat net even in je topic te kijken van je ombouwproject, weet je toevallig nog waar je die tankdop zonder sleutel hebt gekocht? En hoeveel dat 't kostte? Ik heb namelijk nog originele tankdop erop zitten dus heb steeds sleuteltje nodig, wil eigenlijk zo'n ding! Heb wel vaker gezocht, maar geloof dat ik toen alleen maar dure dingen tegenkwam

Status
Niet open voor verdere reacties.