Wie gaat er nou in Duitsland wonen? Da's buitenland joh....net als Ossendrecht
WelkomHallo allemaal!
Zo... lang, heel lang geleden was er ooit een Mieps op een SC44, ten tijde van zZlaapkopZz en de "WBA" enzo...
Daarna een Sc57 (toch? 2007 model)... een mooie grijze 1000er dus... die zowaar ook mee de Eifel in verhuisd werd...
Toen kwam het onheil en koos ze voor all-road! De grootste fout natuurlijk... :-p
Dus nu is ze weer op zoek naar een Blade, een 2002 model ofzo... geen 1000er - daarvoor heeft ze de centjes niet... ;-)
Dus eens kijken wat zich veranderd heeft of wat er zoal gebleven is op MF...
(Waarom ik afscheid heb genomen van de eerste 2 Blades? Nou... na 4x spanningsregelaar en dynamo defect... naja... dat dus...)
(Waarom ik er nu toch weer voor kies? Dat hoef ik hier niet uit te leggen...)
Lekker hoorHmmm, Ossendrecht of Eifel...
Dan toch maar Eifel...
Om jullie even lekker te maken: als ik ga rijden, maak ik 1 van de 4 garages open, haal daar een motor uit, start hem en rij weg... meteen de heerlijke bochtjes in!!:p
Sorry...
Pijnlijke zondagMogguh
Op naar een (waarschijnlijk) pijnlijke Zondag
Blade gister in de winterstalling gedaan, geen vertrouwen meer in 't weer (en daarmee de bandjes)
Weer wat uurtjes op de pijnbank in de tattooshop, zit bijna vol aan de rechterkant dus alleen nog wat "pijnlijke" plekjes te vullen met stopwerkPijnlijke zondagWat gaat er gebeuren dan?
Dat zijn idd prettige plekjes...Weer wat uurtjes op de pijnbank in de tattooshop, zit bijna vol aan de rechterkant dus alleen nog wat "pijnlijke" plekjes te vullen met stopwerk
Stukje knieholte/achterkant been, stukje lies/buik/oksel en rechterbil
dat weet ik nog wel... hé mieps...en weer op zoek naar een blade dus...succes!Hallo allemaal!
Zo... lang, heel lang geleden was er ooit een Mieps op een SC44, ten tijde van zZlaapkopZz en de "WBA" enzo...
Daarna een Sc57 (toch? 2007 model)... een mooie grijze 1000er dus... die zowaar ook mee de Eifel in verhuisd werd...
Toen kwam het onheil en koos ze voor all-road! De grootste fout natuurlijk... :-p
Dus nu is ze weer op zoek naar een Blade, een 2002 model ofzo... geen 1000er - daarvoor heeft ze de centjes niet... ;-)
Dus eens kijken wat zich veranderd heeft of wat er zoal gebleven is op MF...
(Waarom ik afscheid heb genomen van de eerste 2 Blades? Nou... na 4x spanningsregelaar en dynamo defect... naja... dat dus...)
(Waarom ik er nu toch weer voor kies? Dat hoef ik hier niet uit te leggen...)
naar een tijdje weggeweest te zijn elkaar weer gevonden.. PIEEEP!!! wat gaat dit topic altijd snel niet bij te benen(komt denk ik door de naam)
lekker...Weer wat uurtjes op de pijnbank in de tattooshop, zit bijna vol aan de rechterkant dus alleen nog wat "pijnlijke" plekjes te vullen met stopwerk
Stukje knieholte/achterkant been, stukje lies/buik/oksel en rechterbil
maar wel verdomd qua wegenbelastingen en die onzin
vooral op auto gebied
enja.. ossendrecht... dan moet je wel een gigantische klap van de molen gehad hebben... wil je zeggen dat het het centerpunt van nederland is
Cool.. Ik heb trouwens nog rubbers nodig hoorHad ik het geweten, had ik ook nog wel led kuipknippers gehad voor je incl de rubberen ringetjes die in de kuipgaten horen... Die wilde ik in de SP plempen, maar zaten er al
Zal nog wel ff kijken of ik een koppelingsdeksel voor je kan vinden...
Graag gedaankameraad haalt hem maandag op voor hem! bedankt voor de tip!
Lange zijn beter voor je pols, minder kracht nodig.Ik dacht, wat is het rustig bij de squad....
Vergat deel 95 als favoriet te markeren
Blade update:
Koppelingsdeksel dat ik gevonden had had ook een barst... Teruggestuurd dus!
Setje keer en stofringen besteld om de vork te reviseren! Hp veren moeten tot volgende jaar wachten!
Setje led kuipvoorknippers besteld... Mooi wit zoals het hoort!
Setje fireblade stickers besteld... Gotta love ebay!
Setje balhoofdlagers besteld incl. nieuw seals... Kut voorwiel gaat steeds de lucht in (ja ja ja ik weet het, ik doe het zelf!) krijg je dit!
Setje verstelbare shorty hendels... Beter voor mijn zwake pols denk ik als ik het goed kan stellen (en voor de blingbling)
Dus alleen de deksel (mocht iemand 1 weten voor weinig aangezien de doekoes op zijn)
Achterschokbreker doe ik later wel.
Ik had shorty al geprobeerd. Kan precies met 3 vingers gebruiken... Pink gebruik ik toch nooit (meestal gebruik ik maar 2)Lange zijn beter voor je pols, minder kracht nodig.
had ook al gezien... ThanksHou ze wel ff voor je liggen dan...
Edit: www.vanvessemtrading.nl heeft nog een koppelingsdeksel liggen...