Ga jij aan de FBDat moet je toch niet willen Bras
Daarom onder m'n Nick-name, er zijn bepaalde sites (MRT187 weet welke) waar je alleen maar met facebook op kan komen en daar doe ik het eigenlijk voor
En ik wil wel leren hoor. Nooit te oud voor.Er schiet mij iets te binnen over een ouwe fiets
Iemand? IEMAND?Wow, fijn dat tenminste íemand me nog ziet as een 'jong grietje'met mn 34 jr!
Mijn dame is overigens van '74
Jij hebt mijn nummer en bent welkom
ja jaakomen er nog aan
@ Babe: Morgen aan het eind van de ochtend gaan we op het gemakkie weg, heb er wel zin in
Heb ik. Adres ook. Maar als het te laat wordt rij ik door. Ben al te veel en te vaak van huis of laat thuis.
Aaaah, ok, nee het weer was topViel achteraf best mee, ik merk wel dat de nadruk hier meer ligt op het rijden van de sessies en iets minder op dingen leren, bij TT was dat precies andersom maar dat had ik al vaak zat gedaan dus nu het geleerde in praktijk brengen
Was maar in 1c gaan staan, denk van rustig beginnen, we zijn de hele dag de snelste groep gebleken
Gemakkie is meestal wandelend toch?Met de auto of met het vliegtuig?
nog bij leukopdefoto op de server denk ikWaar staan ze?
Is het veranderd dan? In de langzamere groepen legt MSL juist nadruk op houding, lijnen en technieken. Ook op veiligheid. Niet op snelheid en rijden i.h.a.
Wie had je als voorrijder? Verschilt weleens wie je hebt.
Wat wel kan is dat als je in langzame groep rijdt er door de voorrijder meer gelet wordt op de snellere groepen en daarmee de sessie. Hij krijgt signalen van de baco's dat er een snellere groep aankomt en maakt dan plaats. Het gaat tenslotte om het circuitrijden en als een snelle groep opgehouden wordt is de lol er voor allemaal af. Maar in groep 1 blijft de nadruk op houding, lijnen en veiligheid. Ging voor jouw groep niet op lees ik want jullie waren de snellere groep. Zoals je weet mag groep 2 's middags al vrijrijden en groep 3 is beginnend vrijrijden. 4 is voor de snelle rijders.
Praktijk leert dat er rijders zijn die zich overschatten maar ook die zich onderschatten bij de inschrijvingen. En organisatie is afhankelijk van de werkelijke rijvaardigheden van de rijder. Vandaar dat de instructeurs en baco's ook hier op letten. Tenminste was voorgaande jaren zo.
Nr 31?nog bij leukopdefoto op de server denk ik
Ja. Leo is een prima vent. Wat ouder maar daardoor ook meer ervaren.Ja op zich krijg je wel feedback hoor. Wij hadden (ff spieken) Leo van Egmond op z'n BMWtje, reed je zonder problemen helemaal zoek op z'n toer fietsSuper aardige gozer
FF een vraagje... zelf oliewissel doen... is dat makkelijk te doen voor een 929?
Het is toch een kwestie van dop er uit aan de onderkant, vuldop aan de bovenkant er af en nadat die uitgedruppelt is het oliefilter eraf?
Of moeten de kappen er ook af?
Kappen hoeven er niet af. Maar hou wel doeken bij de hand om e.e.a. schoon te maken.
Motor warm draaien, bak eronder, olievuldop los draaien (onlucht makkelijker), olieplug carter losdraaien, filter losdraaien, laten uitlekken, olieplug weer vast (liefst met nieuwe afdichtring), nieuw filter plaatsen (wel orgineel Honda), vullen en vuldop opzetten.
Immitatie wil weleens vlokken en dat verstopt je oliekanalen.Thnx man!!
Maar waarom een origineel honda filter? Ik had begrepen dat de immitatie filters tegenwoordig net zo goed zijn.
Moet toch vervangen worden dus kan je er net zo goed een schoevendraaier in rammen.moet ik ook doen, als ik tijd heb
heb wel een honda filter gekocht! Kost hetzelfde dus waarom niet
moet alleen een oliefiltersleutel lenen!
weet ik... maar hou niet van "rammen"...Moet toch vervangen worden dus kan je er net zo goed een schoevendraaier in rammen.
Nieuwe goed handvast, niet met filtersleutel oid, zetten want anders krijg je het er nooit meer af.